Steef S
|
Yow Dudes!
Gaan jullie morgen naar oostvoorne?
|
|
|
helium
|
Wij gaan morgen waarschijnlijkwel naar Oostvoorne.
Tenzij de wind inkakt!
|
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey, hoe laat gaan jullie vrijdag? Lijkt me leuk om ook te gaan! De wind ziet er wel goed uit!!:) Groetjes Marijtje
|
|
|
jbalvers
Logs: 0 | 8 uur
|
Weet nog niet hoelaat. Moet ik nog met paul overleggen. Laat het nog wel even weten. Heb er weer zin in :-)
Groeten JEROEN
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Yo! Heb morgen geen auto beschikbaar.. Zou ik misschien met iemand mee kunnen rijden? Groeten, Davy
|
|
|
|
|
|
Bularoo
|
Heey,,
Zijn er nog mensen die morgen richting zee rijden? Zo ja, is er dan misschien nog een plekje vrij in de auto? Dan hoor ik het graag!
Groeten, Joris
|
|
|
jbalvers
|
ga mischien morgen ook nog, ligt er een beetje aan hoe brak ik morgen octhend ben , hebv alleen geen vervoer voor morgen groeten, Jeroen
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Yo kiters!
Goed dagje gehad? Mocht er volgende week iemand doordeweeks kunnen dan hoor ik het wel. Kan wel een auto regelen denk ik. Heb hem alweer een maand niet uit de tas gehad en ben wel benieuwd naar Oostvoorne eigenlijk!
Groeten, Davy
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Hey Jeroen
lekker gevaren? het lukte me niet om vervoer te regelen dus helaas ben ik niet naar oostvoorne gegaan. Misschien dat ik zondag nog ga. Groetjes
|
|
|
helium
|
Wie o wie morgenvroeg??
Zit te denken om al rond een uurtje of 7a8 te vertrekken vanuit Tilburg Wind gaat al vroeg uit morgen!
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Moet morgen uiterlijk rond 12:00 weer in breda zijn maar ben wel in voor een vroege sessie tot 11:00 op autostrand Helium, hoe laat kan je op autostrand oostvoorne zijn? 8:30? Groetjes Marijtje
|
|
|
helium
|
Moet morgen uiterlijk rond 12:00 weer in breda zijn maar ben wel in voor een vroege sessie tot 11:00 op autostrand Helium, hoe laat kan je op autostrand oostvoorne zijn? 8:30? Groetjes Marijtje
Als het werkelijk om 12 al uitgewaait is ga ik misschen wel eerder. Denk er rond 8.30 al wel te zijn ja Vaar een wit/groene Helix 2010
|
|
|
jbalvers
|
ik ben waarschijnlijk ook van de partij morgen. twas echt helemaal niks vandaag, toen we aankwamen rond een uurtje of 3 was het windstil.. arghhhhh hopen dat het morgen beter is.
tot morgen
|
|
|
jbalvers
|
thierry en ik vertrekken morgen rond 7 dus zullen wel ongeveer rond 8 op oostvoorne zijn. tot morgen luitjes
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
dan zie ik jullie morgen Tot morgen Ik heb jullie een PM gestuurd
|
|
|
|
jbalvers
|
heyhey gellukig dit keer wel wind, viel af en toe wel weer weg, maar toch redelijk kunnen varen. was gezellig luitjes. binnekort weer
|
|
|
Mark,,-
|
Hi! tof om te zien dat er vanuit Breda ook actief gekite wordt! Ben vanochtend ook voor een korte sessie bij Oostvoorne geweest, beetje vlagerig maar al met al toch heerlijk gesurft. Lekker weertje ook Zal dit forum ook wat vaker in de gaten gaan houden want beschik over een auto en is altijd leuk om met meerdere te gaan natuurlijk. Heeft iemand btw nog tips voor goede kitespots die dichter bij Breda liggen? Ik werk doordeweeks altijd tot 17:30/18:00 maar om wat meer te varen lijkt me ook wel rxlt om savonds te gaan. Nu kan het nog, wordt rond 20:30 donker ofzo... Oostvoorne is dan toch lastig. Hoor t wel, goed weekend nog! Helaas morgen geen goed wind meer volgens mij.. Greetz
|
|
|
jbalvers
|
asterdplas heb er nog niet gesurfed, maar er mag gesurfed worden. is niet erg groot maar mischien wel lekker om er een paar uurtjes te zijn na het werk ofzo. groete, Jeroen
|
|
|
helium
|
Vond het gezellig gisteren! Weertje was lekker en windje okeej. Moeten we vaker doen, misschien volgende keer met minder auto`s.........
Cheers
|
|
|