Gehaktdag
|
Vanaf welke wind kan je met die zephyr al varen en hoogte lopen?
|
|
|
paul56
Logs: 0 | 299 uur
|
Ik weeg 73kg en met mijn board 139x43 kan ik vanaf constante 10 knopen hoogte varen. Lagere condities heb ik nog niet uitgeprobeerd. Heb wel veel reviews gelezen voor dat ik besloot deze te kopen en daar kwam de 10 knopen als een ondergrens uit.
De high end is fantastisch. Met 20 knopen (volledige depower) heb ik de kite soepel kunnen varen.
|
|
|
Gehaktdag
|
Hm oke, zat nog een beetje te dubben om ook die kite eens te proberen, maar voor die 3kn dat je wel kan varen laat ik het maar denk ik. Het ging mij meer om de low-end
|
|
|
|
|
|
paul56
|
hij is LEUK Geinig om mezelf op te zien duiken, na de handslam Die sprong is ook GAAF. Goed te zien. Je zou eigenlijk de camera stand wat moeten corrigeren voor de schuinte van de bord. Als je naar voren of achteren filmt.
|
|
|
helium
|
Zozo, net weer terug van 2 wkn Rhodos. Vette shit daaroo met elke dag wind! Maaruh heb morgen nog vrij en wil wel weer een potje kiten met wetsuit op de bekende spots enz, iemand....?
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Rilland. Z-ZW wind, rond windkracht 4, dus dat zou wel een goede plek moeten zijn. Dan ben ik daar rond 3 uur.
|
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
@Rob: klinkt lekker elke dag wind! Ik wilde morgen ook naar B'dam als er nog genoeg wind is In de middag moet ik werken dus ga om 12.00 uur weer terug Ik wil eigenlijk net die twee ochtenduurtjes dat het lekker waait meepakken Rob, (of anderen) als je event. samen wil rijden, hoor ik het wel eea afhankelijk wind, duimen maar
|
|
|
helium
|
@Rob: klinkt lekker elke dag wind! Ik wilde morgen ook naar B'dam als er nog genoeg wind is In de middag moet ik werken dus ga om 12.00 uur weer terug Ik wil eigenlijk net die twee ochtenduurtjes dat het lekker waait meepakken Rob, (of anderen) als je event. samen wil rijden, hoor ik het wel eea afhankelijk wind, duimen maar Hey Marco, Hoe laat wil je gaan morgen?
|
|
|
|
|
helium
|
Zal ik dan meerijden? Kan rond een uurtje of half 8/ 8u bij jou zijn ok....?
|
|
|
Marco'72
Logs: 0 | 14 uur
|
Ok, prima. Ik zie je wel verschijnen, Is het adres je nog bekend?
Ik kijk morgen nog even naar voorspellingen en forum. Als het zo blijft zie ik je morgen!
|
|
|
helium
|
Kun je me een pb sturen voor de zekerheid. Tot morgen!
|
|
|
|
|
paul56
|
ziet er goed uit. Voldoende ruimte om te parkeren en je kite op te laten? Zo te zien (earth) ook rekening houden met hoog en laag water?
|
|
|
|
Davy
Geen avatar
|
Jo!
Gaat er vanavond nog iemand? Ziet er wel aardig uit..
|
|
|
Faxie
|
ziet er goed uit. Voldoende ruimte om te parkeren en je kite op te laten? Zo te zien (earth) ook rekening houden met hoog en laag water?
Dat weet ik nog niet, ik ga er straks naartoe.
|
|
|
Faxie
|
Vandaag bij Rilland geweest. Goede spot. Je kan voor de dijk parkeren, plek zat in principe, en achter de dijk heb je nog een klein beetje ruimte om je spulletjes te leggen. Helaas geen grasveld oid, dus weinig plek om je kite op te pompen of op te bergen. Je kan bij hoog en laag water kiten, waar je met hoogwater wel direct tegen de dijk aan zit, en er een kleine strook (3 meter ofzo) met keien in het begin is. Dus genoeg het water op gaan. Bij laag water heb je een erg groot en ondiep stuk, plus nog wat zandbanken. Wind is goed van O langs Z naar W. Helaas was de win vandaag nogal vlagerig.... lastig om het kiten mee te oefenen. Ik kreeg mezelf 5 seconden uit het water maar toen viel de wind weg en ik achterover Ik zal hier wel vaker te zien zijn. Lekker dichtbij, en aardige (veelal Vlaamse) mensen
|
|
|