kiten Le Grau du roi

Ocean-Limbo

Juni 29, 2011, 19:38:11
edit2Rapporteer  
Wat een heerlijk voorjaar was dit ....... vanaf maart heb ik verschillende super kiteweekenden en super kitevakanties gehad. YeSS

Ik hoop natuurlijk dat dit ook het geval zal zijn in Zuid Frankrijk. Ik ga over 2 weken naar Le grau du Roi. Daar ligt het grootste (?) strand (L'espinette) van Europa.

Heeft iemand ervaring/tips met deze spot en spots in de omgeving?

alvast bedankt..... Kiss

de overige 5 weken van mijn vakantie ben ik gewoon op mijn homespot (V-polder) YeSS
florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Juni 29, 2011, 19:58:45
edit2Rapporteer  
grootse strand is niet echt een voordeel... groot nadeel zelfs Grin je moet daar echt een onwijs eind lopen tot je bij de zee bent. als je geluk heb waait de mistral en die kan goed doorwaaien. of die ook echt aanlandig is weet ik niet meer. ben daar vroeger met me ouders geweest.
vorig jaar was ik bij marseille en daar waaide het ook super hard maar aflandig. ben toen naar een binnenweer gegaan.

surf en kitesurf guide heb je heel veel aan in die omgeving. heb je een i-phone kan je hem ook downloaden als app. Super handig en je kan offline alle spots bekijken.

have fun!
biancam

Antwoord #2 Juni 29, 2011, 22:17:09
edit2Rapporteer  
Grappig, ik vertrek aanstaande vrijdag die kant op. ?
lexian

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 29, 2011, 22:45:51
edit2Rapporteer  
ik ben er geweest, maar had daar niet veel wind en als er wind was, was het vaak aflandig.maar goed dit hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.

veel plezier.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #4 Juli 01, 2011, 15:37:12
edit2Rapporteer  
met mistraal; is hij daar vaak side shore maar kan off shore worden naar maten je richting het oostelijk deel van het strand gaat, hoe verder je van Espiguette zit hoe groter de kans dat ie offshore word... mistral is een nw, wnw, wind
biancam

Antwoord #5 Juli 07, 2011, 20:21:37
edit2Rapporteer  
Ik zit er nu.
Als er wind staat is hij aanlandig.
Ik zit aan het strand van le boucanet. Van de week dikke wind kracht 6, voor de deur Kite op pompen en gaan!! Kan alleen 's avonds als het strand leeg is. Alleen kloten, vanacht mijn board gestolen. Dus over met de pret. Grrr.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6 Juli 08, 2011, 21:37:11
edit2Rapporteer  
Merde!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.