Hechtingen in mijn teen en varen????

nacra55
Gast
Augustus 09, 2004, 12:14:42
edit2Rapporteer  
Ik ben gisteren wezen varen bij Borssele.
Het was gisteren erg lekker (misschien wat vlagerig maar ok).
Lekker in mijn short en op blote voeten gevaren.

Door de stroming (eb en uitstroom van de W'schelde) kwam ik wat lager uit en wilde terug naar de kant.
Ik ging er uit net voor de strekdam die daar ligt en haalde toen mijn kleine teen open (kleine snee + kleine teen = grote wond)

Heb nu dus hechtingen in mijn teen en mag niet varen.
Maar als ik mijn hechtingen droog kan houden mag ik wel.

Heeft iemand een gouden tip over hoe dit te doen ???

Mzzl,
Jeroen

ps. Varen bij Borssele is schoenen aan.
Steven

Antwoord #1 Augustus 09, 2004, 12:55:16
edit2Rapporteer  
das flink k*t voor je. plastic zak om je voet, goed afplakken, en schoentjes er over heen 8)
beterschap Wink
kentyman

Antwoord #2 Augustus 09, 2004, 13:46:13
edit2Rapporteer  
je voet laten lamineren?
of insmeren met teer.
Rich

Antwoord #3 Augustus 09, 2004, 13:55:18
edit2Rapporteer  
Hey tobsjaak,

Wat heb je nou weer gedaan? 8)
Mars
Gast
Antwoord #4 Augustus 09, 2004, 14:52:11
edit2Rapporteer  
Niet doen! Is niet waterdicht te krijgen en je loopt groot risico op zweer. Die hechtingen zijn er van het weekeinde toch weer uit!
nacra55
Gast
Antwoord #5 Augustus 09, 2004, 20:59:36
edit2Rapporteer  
Hey tobsjaak,

Wat heb je nou weer gedaan? 8)

Wie is hier nou de tobsjaak? Ik zit niet zonder wind op tenerife.

gr.

Jeroen

Ps. alles goed. Met die hoge golven kun je ook gaan golfsurfen (is ook niet verkeerd)
Wilco
Gast
Antwoord #6 Augustus 09, 2004, 21:05:36
edit2Rapporteer  
kheb et ook gehad afgelopen week, op een mosselbank dwars door me schoentje heen en in m'n teen.. dikke snee... gewoon niet hechten..gaasje der om..en kiten maar...moet toegeven dat ie wel is ontstoken..maar wel nog een paar sessie´s gedaan  ;D
-voortaan beter meteen ontsmetten en dan lekker lucht erbij laten komen is et zo dicht  Wink
DXP

Antwoord #7 Augustus 09, 2004, 21:45:09
edit2Rapporteer  
Heb laatst ong hetzelfde gehad. Ben met mijn voet op een van mijn vinnen geland (yep, die lekkere scherpe TFC G10 vinnen van NOrth). Weet nog steeds niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar resultaat was 4 hechtingen. 1 dag rust gehouden daarna weer gewoon gaan varen (met schoenen). Hechtingen scheuren wel in, maar verder weinig aan de hand  Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.