Wie is er nou echt zijn board blijvend kwijt?

feddomw
Gast
December 19, 2011, 15:02:45
edit2Rapporteer  
Kleine poll omdat mijn board nog niet terecht is en echt wel ergens aangespoeld is....

Wie is er allemaal zijn/haar board blijvend kwijt geraakt hier in NL?

De polite/KNRM/Reddingsbrigade/Kustwacht weten er van, mijn naam staat er op, ik houd marktplaats in de gaten, toch ben ik 'm al bijna 3 weken geleden kwijt geraakt. Wat moet iemand anders met dat board van mij? Ik heb hier thuis gewoon foto's van dat ding en het serienummer, dus claimen moet kunnen, helaas is de kans nog niet voorbij gekomen. En het is nou niet een board dat je dagelijks ziet: Shinn Luigi 2010.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 December 19, 2011, 15:07:44
edit2Rapporteer  
Hey dude... rustig aan... die van mijn kite maatje Rien die werd pas 3mnd later op schiermonnikoog gevonden.. hij was m op autostrand kwijt geraakt...
Duuussssssssssss.

En btw de shinn luigi is best een populair boardje..

Yoram

Antwoord #2 December 19, 2011, 15:10:40
edit2Rapporteer  

Altijd balen, ben hem 1x een metertje of 800 uit de kust bij Scheveningen verloren, maar kon hem de volgende dag gelukkig weer ophalen @Noordwijk  Grin
TIASOF

Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #3 December 19, 2011, 15:13:14
edit2Rapporteer  
Heb hier nog een board in de schuur staan van iemand,
al meerdere keren op fora gepost, zowel in nederland als in duitsland (type board en wat andere dingen wijzen op een duitser) maar nog geen reaktie..
tot die tijd blijft ie lekker staan en gaat ie af en toe mee naar de spot waar ik hem gevonden heb...
komt vanzelf keer iemand langs die zijn board zoekt.... (hoop ik voor diegene)
feddomw
Gast
Antwoord #4 December 19, 2011, 16:34:20
edit2Rapporteer  
Hey dude... rustig aan... die van mijn kite maatje Rien die werd pas 3mnd later op schiermonnikoog gevonden.. hij was m op autostrand kwijt geraakt...
Duuussssssssssss.

Ach, ik zie ze weinig op het water moet ik zeggen. En op zich heb ik wel geduld, maar in de tussentijd heb ik geen TT om mee te varen. En dan dus het dilemma nieuw/duur/goed board kopen om weer echt te gaan varen met het risico dat de Luigi terug komt, of cheapo/oud ding om even vooruit te komen wetende dat ik er misschien maanden mee ga varen.

En als ik weer een Luigi koop (fijn ding) heb ik er misschien straks twee....

Ik vroeg me gewoon af hoe vaak een board dat verloren is bij de eigenaar terug komt...
Eagle-Jan

Antwoord #5 December 19, 2011, 18:53:17
edit2Rapporteer  
Duuussssssssssss.

Ach, ik zie ze weinig op het water moet ik zeggen. En op zich heb ik wel geduld, maar in de tussentijd heb ik geen TT om mee te varen. En dan dus het dilemma nieuw/duur/goed board kopen om weer echt te gaan varen met het risico dat de Luigi terug komt,  of cheapo/oud ding om even vooruit te komen wetende dat ik er misschien maanden mee ga varen.

En als ik weer een Luigi koop (fijn ding) heb ik er misschien straks twee....

Ik vroeg me gewoon af hoe vaak een board dat verloren is bij de eigenaar terug komt...
over een cheap goed board gesproken... ik heb er 2 zien liggen.  de moneyshot voor maar 400 €!!!!
Monkh

Logs: 0 | 403 uur
Antwoord #6 December 19, 2011, 19:48:53
edit2Rapporteer  
Ha die heb ik ook, superboard moet ik zeggen. Helaas nog niet in het wild tegengekomen.

Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #7 December 19, 2011, 20:33:52
edit2Rapporteer  
Ik ben een jaar of 2 geleden mijn board verloren op Muiderberg. Echt nevernooit meer terug gevonden. Overal gezocht tot en met de kustlijn bij Huizen. Kan dus gebeuren. Ach ja, hoort er bij. Blijft balen, maar kan altijd gebeuren.
HDFrank

Antwoord #8 December 21, 2011, 14:35:26
edit2Rapporteer  
Drie jaar geleden een Dragon L, noth boardje op rockanje verspeeld.(rood)
Nummer stond erop, en er zat een grote kras onderop over de breedte.

Nooit meer terug gezien!!!!!
Je kan mij niet vertellen dat een board 3 jaar doet om aan te spoelen.
Misschien als hij naar antartica drijft........... ThumpDown
Karel79

Antwoord #9 December 21, 2011, 17:38:50
edit2Rapporteer  
Hij kan natuurlijk ook ergens aangespoeld zijn waar nooit een mens komt... Bv de zuidelijke helft vd brouwersdam zijn allemaal maar stenen als ik me niet vergis.
Heb je er ook +31 opgezet? Misschien dat ze in Belgie/Frankrijk niet begrijpen dat ze dat nog even eerst hadden moeten intoetsen?
Misschien hebben ze het bij een strandtent, reddingsbrigade of bij de politie ingeleverd die er verder niet naar omkijken en gewoon wachten tot er iemand langs komt om 'm te claimen?

Ik ben ook een boardje kwijt geraakt, tegelijk met een vriend, zelfde tijd en plek... Bij Ouddorp, 1-tje is aangespoeld in Renesse en gevonden door de KNRM (thanks Coen!!). De ander is nog steeds kwijt. Stonden geen nummers of namen op, via hanglos.nl heeft die ene z'n weg terug gevonden.
feddomw
Gast
Antwoord #10 December 21, 2011, 18:08:40
edit2Rapporteer  
+31 stond er op, en mijn e-mailadres ook.

Als ik dit zo hoor zijn er toch aardig wat mensen een board blijvend kwijt geraakt....
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #11 December 22, 2011, 14:00:30
edit2Rapporteer  
Ik heb Andre Kuipers even ge-sms't of ' ie ff op wil letten als ' ie uit het raampie tuurt..... Grin
rocket man

Antwoord #12 December 30, 2011, 18:48:56
edit2Rapporteer  
ken je niet het verhaal van die container met badeentjes die 1992 in de zuideleijke pacifische oceaan overboord ging en waarvan er 2007 in de noordelijk gebieden van de aarde sommige teruggevonden werden...
Vinni

Antwoord #13 December 30, 2011, 20:18:30
edit2Rapporteer  
Heel lang terug toen ik samen met een maatje voor het eerst op zee ging kiten is hij in Zeeland zijn boardje kwijt geraakt. Nooit meer terug gezien.. En 2 jaar terug ofzo het boardje van André op Horst gejat. Hij kreeg bij een sbent z'n board op z'n kop, helemaal open. Ik z'n board naar de kant gebracht en voor hem terug gegaan. Eenmaal weer bij de kant was het plankje weg...SS lunacy
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.