El Banditos
|
wat een baas, heb hem in Cumbuco gezien, echt bizar wat deze old school GOD doet. Super vet
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
hij heeft een of andere meganisme vlak boven zn chickenloop om zn bar daar vol gepowered vast te zetten? Ziet er veilig uit :-)
|
|
|
|
|
|
|
Lude
|
hij heeft een of andere meganisme vlak boven zn chickenloop om zn bar daar vol gepowered vast te zetten? Ziet er veilig uit :-)
Is dat niet dat mini loopje die north op zn bar heeft? Heb ooit een cabrinha gehad die ook kon locken.. Was erg leuk om dan je kite uit te lenen
|
|
|
franco
|
klopt bij north kan je je bar vastzetten als je dat onderdeel er bij koopt. maar je kan natuurlijk ook je stopper bal naar beneden schuifen werk het zelfde. voordeel is dan wel als het fout gaat dat je de stopper bal gewoon weer van je af kan duwen met je bar, en cabrinha had dit vroeger ook maar was niet fijn want bleef ook wel eens vast als je dat niet wou. maar top filmpje blijft leuker dan al die hendelpresse.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een klasse ... vind ik veeelll mooier als al die hendelpass tricks.... en zoals hij zijn tricks doet ziet het er zo makkelijk uit ....maar probeer het maar eens .
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
kreeg mailtje ,DVD komt eind van het jaar pas %#$&^ en ik heb al betaald!
zn kleinste maat is een 14m. dacht ik , haha te gekke videos zijn dit.
|
|
|
Morres
|
check ook KSM interview van Sjoerd met Toby
|
|
|
naja
|
waanzinnig wat een kustenaar!!!
|
|
|
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ik heb deze baas gezien in Hamata! Is indeed echt bizar wat die man allemaal doet! Erg cool en wat een bizare hangtime, maar mag ook wel met een 14m2 en 18m2!! Het staartje is er trouwens af
|
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Super !!!! Vind dit onwijs mooi om te zien. Kijk liever naar gasten die dit soort gasten ten toon spreiden dan al die andere moves ;-)
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Super !!!! Vind dit onwijs mooi om te zien. Kijk liever naar gasten die dit soort gasten ten toon spreiden dan al die andere moves ;-)
ik vind dit een eng zinnetje.
|
|
|
Noortje
Logs: 0 | 4 uur
|
Nice, maaruh dan mag die gast wel mooie billen hebben, maar dan hoeven ze nog niet zo zichtbaar te zijn.
|
|
|