JT van Dorp
Gast
|
evanescence, WT enz maarja, dat vindt jij natuurlijk weer niks
|
|
|
Mickey
Gast
|
het moet natuurlijk wel iets zijn dat vibreert he? ;D ;D
|
|
|
Mickey
Gast
|
Ik ga trouwens op het moment voor, the streets, loose fur, david bowie, the cure, miss kittin, nancy sinatra& lee hazlewood etc etc Vooral van Loose fur: chinese aple en laminated cats!!
|
|
|
|
Franz Ferdinand ROCKS!!!
|
|
|
Joost
|
Waarom neem je geen ipod. Heb een 40 gb ipod met itrip(fm-zender) Erg relaxed en momenteel 4397 mp3's erop. Can you beat that? ;D
|
|
|
Steven
|
wat nog beter is, is muziek luisteren tijdens het varen. ik heb een zakje gekocht die water dicht is (20 e) en waar een mp3 speler in kan, waterdichte oordopjes erbij en je kunt heerlijk varen, ik ben het nu nog aan het proberen met een goedkoop radio tje, want ik heb geen zin dat straks mijn mp3 speler kapot is. maar zeker een aanrader.
|
|
|
sublimety
|
Jack Jhonson heeft een zeer chille sound
|
|
|
Joris
|
Hoe ver kan je zon ipod fm transmitter nog beetje redelijk ontvangen? Dan verstop je je mp3speler ergens tussen je spullen en dan varen met cheap-o-fm ontvanger
|
|
|
3x scheur x3
Gast
|
franz ferdinand op lowlands was helemaal kicke!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Gerard Cox, tis weer voorbij die "mooie" zomer
|
|
|
Joost
|
@ Joris Goed idee gaan we eens uitproberen!! ;D
|
|
|
|
|
Garmt
|
franz ferdinand op lowlands was helemaal kicke!!!!!!!!!!!
Oe... durf 't bijna niet te zeggen, maar hoewel ik hun CD geweldig vond kan ik niet heel enthousiast zijn over hun optreden daar... Denk dat de 'flair' een beetje ontbrak (hoewel zowel lead-singer als gitarist het hard genoeg probeerden ;D ). Anyhow - in mijn CD-foldertje: Beastie Boys, Probot, Pig Meat, CKY, Manu Chao, Gotcha!!! allen joepie voor onderweg naar het strand, Reid Paley en Tom Waits ideaal voor de terugweg (of Soulive, of Radiohead, of Beck). Ohja.. en natuurlijk Fun Loving Criminals!
|
|
|
Alex.....
Gast
|
BILLY TALENT!
DAS OOK GOEIE HERRIE! KRIJG METEEN ZIN OM TE RIPPEN.......
|
|
|
KiteKoe®t
|
RHTP
Bedoel je de Red Hot Tjillie Peppers? Chili is het he RHCP.
|
|
|
|
Steven
|
ja dat bedoelde ik ja maar ik vind mijn versie toch leuker
|
|
|
lars
|
Maakt niet uit!! De muziek die die mannen maken is gewoon rete goed ;D
|
|
|
Mickey
Gast
|
Jefferson Airplane!
|
|
|
Emiel
|
bob marley, buena vista social, eminem, gloria estefan, carl cox en manu chao 8)
|
|
|
Joris
|
@ Joris Goed idee gaan we eens uitproberen!! ;D
Is ook leuk in combinatie met dat kite radio gebeuren, ff flinke fm zender op t strand zetten (wel ff kustkant afschermen anders gaan ze zeuren) en dan met die cheap-o-radiotjes rippen (af en toe weersvoorspelling etc)
|
|
|
Maarten112
|
Is ook leuk in combinatie met dat kite radio gebeuren, ff flinke fm zender op t strand zetten (wel ff kustkant afschermen anders gaan ze zeuren) en dan met die cheap-o-radiotjes rippen (af en toe weersvoorspelling etc) Kite radio??? mis ik iets?
|
|
|
Joris
|
mja paar topics terug had iemand daar zo zen ideeën over
|
|
|