Luchtpomp

EPPE
Gast
Augustus 27, 2004, 13:18:29
edit2Rapporteer  
Ik heb nu in korte tijd mijn tweede luchtpomp gesloopt. Wie weet waar je die dingen voor een redelijke prijs kan kopen?

Zijn er speelgoedwinkels die ze hebben of zaken die campingartikelen verkopen? Als ik ze bij een kitewinkel moet kopen zijn ze wel erg prijzig.
pacific

Antwoord #1 Augustus 27, 2004, 13:25:02
edit2Rapporteer  
van den berg (hoorn) beweerde ze voor +- 10 euro te verkopen. Heb ik niet gecheckt in de prijslijst. In de kampeerwinkel heb ik ze voor +-13 euo gezien
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #2 Augustus 27, 2004, 13:27:20
edit2Rapporteer  
Bij een speelgoedzaak zou kunnen, en ik denk dat er wel zaken bestaan die campingartikelen verkopen :Smiley
Voor goede aanbiedingen: Trek die Nee-nee sticker van je bus en let goed op krantjes van Zeeman, Kerkhof en Wibra etcetera... Die hebben nog wel eens dumppartijtjes... 6 Euro voor een pomp heb ik wel eens gezien. En dat zijn precies dezelfde als de kitepompen. Als je niet kan wachten, kijk eens bij sportzaken zoals Perrysport bijv. Beetje googlen kan ook nutig zijn...
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 27, 2004, 13:29:15
edit2Rapporteer  
En nog by the way... Als je je kite in je eentje oppompt, gebruik dan de pompleash voor het vasthouden van je kite en twee handen voor het pompen. Pompen met een hand betekent pomp snel verrot...
RLV
Gast
Antwoord #4 Augustus 27, 2004, 13:31:03
edit2Rapporteer  
volgens mij verkoopt zelfs de Hema een pomp voor een eurootje of 7...
PDJ
Gast
Antwoord #5 Augustus 27, 2004, 13:43:44
edit2Rapporteer  
Bristol heeft ze ook liggen voor rond de 10,-.
Wel gemerkt dat die wat minder zijn.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.