Wimt
|
Was laatst op Wijk aan Zee, en de Biotex en Ariel geur, kwam mij tegemoet. Toen ik in het water belandde, kon ik bellen blazen. Toen ik daarbij diep inademde, kwam er iets in mijn mond, een drol of een tampon, net zo slecht te bepalen als de donateur/donateuse. Heb overal schijt aan, zolang ik er maar niet op hoef te kauwen. Achteraf bekeken, kan het nooit een rampon zijn geweest, was echt een volle hap, size medium, neen, was nou ook weer geen incontinentieluier, al lost dat wel het probleem drol/tampon op, want dat is vaak 2 in 1. Neen, was dus een maandverband, kan het bedorven nu toch nog proeven. Ik hoop dat er geen vrouwen meelezen, want het is best wel beschamend, maar ja, gooi dat dan ook niet door de plee. Alhoewel, een keer eerder, hing er een condoom om mijn nek, met waterige inhoud, een beetje melkachtig, kan natuurlijk ook weer door een vrouw door de plee zijn gegooid. Waar het om gaat echter: als Nederland zich een beetje aan de regels hield, dan zou men bij het eerste het beste regenbuitje, niet alles via de overloop laten lopen, ipv via de rioolreininging. Tsja, dat heb je ervan, als men massaal op die rechtse rakkers gaat stemmen, die dumpen liefst alles kostenloos in 'my backyard'.
|