|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Hij is dus ontslagen bij Cabrihna en waagt nu zijn kans bij een kleiner merk.
Ben benieuwd welke kites hij gaat varen..
Ik denk niet dat ze zo'n gast ontslaan...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hij pakt gewoon zijn kans! En geef hem eens ongelijk! Niets is zo vergankelijk als een sport carrière
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Tona is het boardmerk van een maatje van hem daar uit de buurt. Denk dat ie gewoon met Cab kites blijft varen. Tona heeft hem iig niet 'gekocht' ofzo, ze hebben net hun eerste boards uitgebracht.
Waaronder een hele kicke Skate, die we maar nergens kunnen testen.. Grrrr
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Inderdaad, Dereck Camacho is de eigenaar van Tona, en samen met een aantal vrienden, waaronder Dré zijn ze al een paar jaar bezig met de wake kant van het kiten. Daarnaast is Dereck een fantastische surfboards shaper. Hij was 1 van de eersten die de quad promote (en beredeneerd) in het kitesurfen.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
As ik t logo van Tona zo zie, denk'k als 1e aan een merk voor SUP-peddeltjes...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Het is nu zeker dat hij bij Cabrinha weg gaat, hij heeft het zelf op kiteforum gepost.
Ik heb het nog even op Facebook gevraagd, dit was zijn reactie:
"Marc Remmerde, nope, I left Cabrinha. I've been on some kites recently that are my all time favorite! I'll let you know soon!"
|
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Yes, mr. Andre, remember me Marc87 from last year on the Brewersdam in de rain?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Yes, mr. Andre, remember me Marc87 from last year on the Brewersdam in de rain?
Whaha zo ben ik niet hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig dus ik vraag het gewoon. Wel een aardige gast die gewoon netjes antwoord geeft. En trouwens, het regende niet eens.
|
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Kitesurf is stabile markt: geen groei meer waarschijnlijk krimpende markt wegens recessie in de landen waar kitesurf goed verkocht. Marketing geld gaat nu naar SUP omdat daar nu nieuw marktaandeel moet gewonnen worden..
Van de grotere merken blijft enkel Best bezig in SUP. Zelfs F-One "We only do kiteboarding" heeft een hele reeks SUPs.
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Net nu ik maandje geleden een pop heb gekocht. Dat zal er wel voor iets tussen gezeten hebben .
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Van de grotere merken blijft enkel Best bezig in SUP. Zelfs F-One "We only do kiteboarding" heeft een hele reeks SUPs.
@Eddy, hebbi hier een ondertiteling voor... Wat bedoel je eigenlijk Imho heeft Best momenteel geen SUPs in de folders... ...grotere merken: North volgens mij ook nog niet Idd naast F-One zijn Naish, RRD en Starboard oa belangrijke key players SUP is meer vanuit de windsurfmarkt komen opzetten, omdat daar de groei al helemaal 'kl00tviolen' is...
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Ja het moest omgekeerd zijn. Zowat alle grote merken buiten Best hebben SUP in hun gamma. Naish, Cabrinha, etc North maakt deel uit van Boards & More waarbij Fanatic de SUP levert.
Windsurfen staat op een laag pitje en kitesurfen gaat ook die kant op. Voor kitesurfen heb je namelijk wind nodig en voor SUP niet. Dat maakt het ook veel eenvoudiger om wedstrijden te organizeren met SUP: gewoon starten met peddelen onafhankelijk van de weersomstandigheden want dan kun je sponsoring hebben als de TV erbij komt.
|
|
|
Ed.
|
Hou nou eens op over dat suppen man. Hartstikke leuk maar totaal niet vergelijkbaar met kiten
|
|
|
Rolandpeelen
|
Tona is het boardmerk van een maatje van hem daar uit de buurt. Denk dat ie gewoon met Cab kites blijft varen. Tona heeft hem iig niet 'gekocht' ofzo, ze hebben net hun eerste boards uitgebracht.
Waaronder een hele kicke Skate, die we maar nergens kunnen testen.. Grrrr
PM me ff. Ik ben importeur van Tona voor de benelux en heb een testboardje
|
|
|
Ed.
|
Op het NKV-kamp in fehmarn is nu ook de driftwood te testen! Dope
|
|
|
KappuhH
|
Andre is dus ook naar Slingshot!
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Andre is dus ook naar Slingshot!
Zo, dat is bijzonder. Hij is al zolang het boegbeeld van Cabrinha! Gelukkig hebben die Suzi nog
|
|
|
|