Duitser bashing

Wimt

Juni 02, 2013, 21:57:49
edit2Rapporteer  
Nee hoor, doe ik niet aan.

I.t.t. de titel.

Trekt de aandacht, krijg ik misschien nog wat interactie: respons, antwoord (anders mis ik de respons van de dommies ook nog :-)

Nou, daar gaan we dan. Ik was gister op Brouwersdam, tussen de bratwurst-geil-arschloch-flysurferund gelbe kites deutscher.

Zo, dat waren alle vooroordelen, in 1 zin, en koud was het ook, toen de mist opkwam laat in de middag.
Toen ze hun bratwurst a/h bb-en waren, kwam naast speeksel, ook stoom uit hun monden.
Ik moest dit aankijken, want mijn auto stond midden in hun zigeunerkamp opstelling: ik kon niet weg.
Ze waren er wel mee bezig, toen ik om ruimte  vroeg, maar ja, als je dan intussentijd 40 maal bovenstaande volzin hebt moeten aanhoren, dan verdwijnt een beetje het ubermesch vooroordeel dat zij over zichzelf hebben :-).
Ik had dat vooroordeel al niet. Als je de enige van dat grote duitse kiteveld bent, die uberhaupt los komt van  het wateroppervlak, dan voel je jezelf al snel uber-ubermensch.

Kunnen voor geen reet kiten, maar kennen wel Die Regeln: Recht isst Recht.
En recht gaan ze. Niet van hun koers af te krijgen, en als je als benedenwinder niet genoeg downwind gaat, krijg je een wijsvinger en middelvinger gewezen naar hun ogen. Als antwoord volsta ik met alleen een middelvinger, dat die apen zeer assertief immiteren.
Men is van plan om mars te bevolken, laat de duitsers dan massaal voorgaan. Graag allemaal.
Vertel hen dat daar een Brouwersdam-look-a-like is, stop ze in een wetsuit ipv een ruimtepak, en ze weten het zeker: wir gehen!
En Brouwersdam is weer van ons!

Tot die tijd, verplaats ik me maar richting Neeltje Jans: ja, ik ruim het veld. Kan ik eens ergens anders over praten dan Derrick en Udo Jurgens, ik praat liever met en over zeeuws meisje.

Ik heb niks tegen duitsers, ben zelfs voor duitsers (voor mijn auto, wanneer ik 120 rij, en zij voorrang verwachten op het zebrapad).
Als,mijn moeder duitser was, zou ik nooit een oepipoes-complex kunnen ontwikkelen. Als zo'n wijf een scheet zou laten, zou het ruiken als een gaskamer.
Als ik weer een wit nummerbord zie, heb ik de neiging die helemaaaaal wit te ejaculeren.
Als ik Hitler was, had ik me tegen mijn eigen volk gekeerd. Een wirtschaftwunder zou zijn: totale selbstvernichtung, de wirklich beste endlosung.
Heb wel eens meegewerkt aan de endlosung: was dermate vol met duitsers op het strand, dat ik 2 kites in 1 keer opliet, alleen had ik de stuurlijnen van de 1 aan de ander gegeven: ze keken me aan, of dit wel ok was, ik zei ja.
Ze waren te stom om dit met kite-inzicht te doorzien, ik heb nog nooit, op WOII na, zo'n verwoedde vorm van samenwerking gezien. 'Links, du Schweinhunt', en die ander: 'rechts hab Ich gesagt' . Als een gut geschmierde oorlogsmachine, geraakten ze toch naar de horizon, nooit meer retour gezien. Zo kan het ook, makkelijker kunnen we het niet maken.
Had eens verkering met een duitse. Ze wildde niet zonder (maar met). Ik zei: als er wat van komt, hebben jullie toch de gaskamer?  'Ik zet je zelf aan het gas', zei ze, ik benoemde dat als erg 'cliche'. Verder vond ze me erg 'geil', maar daar ben ik niet zeker van, want dat zeggen duitsers altijd, toen ze ook nog arschloch zei, nam ik het wel serieus; dat heeft ze,geweten.
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Juni 02, 2013, 22:35:49
edit2Rapporteer  
Op Neeltje Jans willen dan soms nog eens Walen komen. Minder last van caravans, maar een stel idioten op het water en spreken geen woord Engels.

Wel stuk minder druk dan de Dam. Daar kom ik al niet meer want dat was vrijdag echt niet normaal druk. Op Neeltje was niemand toen.
Wimt

Antwoord #2 Juni 02, 2013, 22:59:13
edit2Rapporteer  
Ze, de Walen, spreken dan niet engels, ze kiten wel links.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Juni 04, 2013, 19:54:09
edit2Rapporteer  
Op Neeltje Jans willen dan soms nog eens Walen komen. Minder last van caravans, maar een stel idioten op het water en spreken geen woord Engels.

Wel stuk minder druk dan de Dam. Daar kom ik al niet meer want dat was vrijdag echt niet normaal druk. Op Neeltje was niemand toen.

walen of vlamingen een pot nat, tis maar net afhankelijk bij welke grens je staat, de Nederlandse of de Franse. maar die duitsers... t zijn net de Natos van de kite wereld. alles wat thuis niet mag doen ze hier wel. wat onze zuiderburen betreft: gewoon onbenulligheid, lompheid van de zuiverste soort ze snappen er geen kont van. daar kunnen ze niks aan doen, vind ze verder wel lief en heel gemoedelijk hoor als ze op de A16 richting belgische grens en hun friettes en belgishe biertjes maar achter laten.
 en als je dat recht in hun gezicht zegt, dan blijven ze... proper.

die schweinen aus dem osten: de ijzerengordijn had een stuk westerlijker geplaatst mogen worden, net voor zevenaar en natuurlijk is het te vroeg gevallen.

Wimt

Antwoord #4 Juni 04, 2013, 21:47:20
edit2Rapporteer  
Zeg Eagle: ik een duits schwein, blond met dubbel D, leuke lach en een leuke kop, veel humor; moet ik haar aan jouw kant van het ijzeren gordijn plaatsen, of aan de andere kant?

En als ze dan haar tieten over het ijzeren gordijn laat hangen, zeg je dan: afblijven, want ik ben een hollandse kaaskop, en zei is een duits zwijn? (serieuze vraag overigens)
jw009

Antwoord #5 Juni 07, 2013, 16:57:27
edit2Rapporteer  
Whahahahahahahaha briljant stukje Wimt!!! Lig helemaal krom.
Wimt

Antwoord #6 Juni 07, 2013, 17:42:48
edit2Rapporteer  
Ja, vind ik zelf ook, blij dat iemand anders dat ook vind. En niet de eerste de beste.....(hoe heette de 5de respondent ook al weer?)

Ik ben bijna genoodzaakt om de titel: 'de vagina van Beatrix' te gebruiken, anders kijkt er niemand naar mij om.
Zo met een live-webcam, hoge resolutie met veel details. Nou vind ik het koningshuis sowieso een venerische ziekte, maar dan heb je het nu 'live' in beeld.
Kan een nieuwe medische term worden. Zeg je niet: ik heb platjes, maar zeg je: ik heb een Beatrix-infectie, wat eigenlijk een superlatief is voor 'platjes', in medische termen gesproken.
Misschien heb ik ook wel zo'n platjes gedoe: het begint me altijd te jeuken, als Beatrix wordt genoemd.
Als Maxima nu voor gonoreu staat, en Alexander voor hiv, dan weet je een excuus, als je eeen venerische ziekte hebt opgelopen (kreeg een lintje, moest ze de hand drukken, tsja, en nu heb ik dus die druiper.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.