Wimt
|
Nee hoor, doe ik niet aan.
I.t.t. de titel.
Trekt de aandacht, krijg ik misschien nog wat interactie: respons, antwoord (anders mis ik de respons van de dommies ook nog :-)
Nou, daar gaan we dan. Ik was gister op Brouwersdam, tussen de bratwurst-geil-arschloch-flysurferund gelbe kites deutscher.
Zo, dat waren alle vooroordelen, in 1 zin, en koud was het ook, toen de mist opkwam laat in de middag. Toen ze hun bratwurst a/h bb-en waren, kwam naast speeksel, ook stoom uit hun monden. Ik moest dit aankijken, want mijn auto stond midden in hun zigeunerkamp opstelling: ik kon niet weg. Ze waren er wel mee bezig, toen ik om ruimte vroeg, maar ja, als je dan intussentijd 40 maal bovenstaande volzin hebt moeten aanhoren, dan verdwijnt een beetje het ubermesch vooroordeel dat zij over zichzelf hebben :-). Ik had dat vooroordeel al niet. Als je de enige van dat grote duitse kiteveld bent, die uberhaupt los komt van het wateroppervlak, dan voel je jezelf al snel uber-ubermensch.
Kunnen voor geen reet kiten, maar kennen wel Die Regeln: Recht isst Recht. En recht gaan ze. Niet van hun koers af te krijgen, en als je als benedenwinder niet genoeg downwind gaat, krijg je een wijsvinger en middelvinger gewezen naar hun ogen. Als antwoord volsta ik met alleen een middelvinger, dat die apen zeer assertief immiteren. Men is van plan om mars te bevolken, laat de duitsers dan massaal voorgaan. Graag allemaal. Vertel hen dat daar een Brouwersdam-look-a-like is, stop ze in een wetsuit ipv een ruimtepak, en ze weten het zeker: wir gehen! En Brouwersdam is weer van ons!
Tot die tijd, verplaats ik me maar richting Neeltje Jans: ja, ik ruim het veld. Kan ik eens ergens anders over praten dan Derrick en Udo Jurgens, ik praat liever met en over zeeuws meisje.
Ik heb niks tegen duitsers, ben zelfs voor duitsers (voor mijn auto, wanneer ik 120 rij, en zij voorrang verwachten op het zebrapad). Als,mijn moeder duitser was, zou ik nooit een oepipoes-complex kunnen ontwikkelen. Als zo'n wijf een scheet zou laten, zou het ruiken als een gaskamer. Als ik weer een wit nummerbord zie, heb ik de neiging die helemaaaaal wit te ejaculeren. Als ik Hitler was, had ik me tegen mijn eigen volk gekeerd. Een wirtschaftwunder zou zijn: totale selbstvernichtung, de wirklich beste endlosung. Heb wel eens meegewerkt aan de endlosung: was dermate vol met duitsers op het strand, dat ik 2 kites in 1 keer opliet, alleen had ik de stuurlijnen van de 1 aan de ander gegeven: ze keken me aan, of dit wel ok was, ik zei ja. Ze waren te stom om dit met kite-inzicht te doorzien, ik heb nog nooit, op WOII na, zo'n verwoedde vorm van samenwerking gezien. 'Links, du Schweinhunt', en die ander: 'rechts hab Ich gesagt' . Als een gut geschmierde oorlogsmachine, geraakten ze toch naar de horizon, nooit meer retour gezien. Zo kan het ook, makkelijker kunnen we het niet maken. Had eens verkering met een duitse. Ze wildde niet zonder (maar met). Ik zei: als er wat van komt, hebben jullie toch de gaskamer? 'Ik zet je zelf aan het gas', zei ze, ik benoemde dat als erg 'cliche'. Verder vond ze me erg 'geil', maar daar ben ik niet zeker van, want dat zeggen duitsers altijd, toen ze ook nog arschloch zei, nam ik het wel serieus; dat heeft ze,geweten.
|