HaPe
Moderator
![](/forum/avs/avatar_10354.png)
Logs: 0 | 273 uur
|
Hopen dat je hem weer vind. Alleen waarom ga je in de vaargeul varen, je mag daar niet komen. Officiële kitegebied loopt tot net voor de vaargeul.
|
|
|
|
Peer
![](/forum/avs/avatar_10272.png)
Logs: 0 | 60 uur
|
Schoot uit?? Leg eens uit, dat snap ik niet.
Weet het natuurlijk niet, maar krijg het gevoel dat je er zo een bent die het niet echt kan schelen... uitschieten doe je toch niet zomaar? Laat ik er dit over zeggen: Wanneer je op de snelweg te hard wil rijden moet je dat wat mij betreft zelf weten.. ze zullen de weg niet zomaar afsluiten... Bij onze spots blijkt dat helaas nog wel eens anders te liggen.. Wanneer een paar zich structureel niet aan de regels houden moet de NKV lullen als brugmans om de spot open te houden..
|
|
|
HaPe
Moderator
![](/forum/avs/avatar_10354.png)
Logs: 0 | 273 uur
|
Ik denk ook dat hij gewoon schijt aan de regels heeft. Het eilandje ligt aan de andere kant van de vaargeul. Het is niet zo dat je dan 5-10m buiten het gebied zit. Denk dat we het dan snel over 50+m hebben.
|
|
|
bluebit
![](/forum/avs/avatar_13422.png)
|
Hoe kun je je bordje kwijtraken op horst? Dan loop je er toch naar toe?
|
|
|
|
Peer
![](/forum/avs/avatar_10272.png)
Logs: 0 | 60 uur
|
Haha.. inderdaad meer een voor HL... LOL
Maar alle gekheid op een stokje.. misschien had hij goede reden zo ver uit koers te zijn... laten we hem niet kapittelen...
|
|
|
Snibbit
Geen avatar
|
Bedankt voor jullie reacties!
Zoals HaPe aangeeft loopt het gebied tot vlak voor de vaargeul. Ik schoot uit bij een vlaag en kwam in de vaargeul terecht.
ps op Hanglos kreeg ik een andere reactie. Iemand is speciaal wezen kijken. Bijzonder hoe op forums zo verschillend gereageerd wordt.
Groet, Dennis
|
|
|
bluebit
|
Nou, Dennis, er stond zondag niet zoveel wind dat je makkelijk uitschoot.. En zoals iemand hier al meldde, Surfspots worden gesloten doordat kiters in verboden gebieden gaan kiten, oh nee, uitschieten.
Wel niks dat je je bordje kwijt bent, was wellicht niet gebeurd als het niet in de vaargeul was, dan had je er gewoon naartoe kunnen lopen.
|
|
|
Snibbit
Geen avatar
|
Guru gaf aan; vlagen van 18 knopen. Met een oversized board (165, 52) en een Best TS Light Wind 17m 2014 kite, is dat best hard werken! Als eerder aangegeven, dom van me om toch uit te schieten.
|
|
|
Parkie
![](/forum/avs/avatar_455.png)
Logs: 0 | 12 uur
|
Kom op mannen, hij heeft nu wel in de gaten dat hij fout bezig was.
Ik hoop voor je dat je board nog terecht komt.
Heb je al eens bij Telstar gevraagd of ze iets gevonden of gehoord hebben ?
|
|
|
Snibbit
Geen avatar
|
Ga er van het weekend even langs. Laat het hier weten als het board terecht mocht zijn.
|
|
|
bluebit
|
Ik ben er ook van het weekend, mocht ik tegen die deur aanvaren, laat ik het ook weten.
|
|
|
ronny
![](/forum/avs/avatar_13707.png)
|
ik ben ook uitgeschoten nu zit er teveel zout op mn ei
|
|
|