Cumbuco

huib

September 20, 2004, 16:06:52
edit2Rapporteer  
Ik zag mooie lastminutes naar Brazilie: vlucht + onderkomen in Eco Paradise in Cumbuco. Kent iemand dat, en is het wat?

Moet je daar nog je spullen ergens stallen bij een kiteschool o.i.d. zoals b.v. in Hurghada. Of is het gewoon een kwestie van opstaan, slaap uit je ogen wrijven, naar strand strompelen, pompen en varen maar.
Ian

Antwoord #1 September 20, 2004, 17:39:48
edit2Rapporteer  
dat laatste  8)
Neem wel zelf reservespullen mee, er is daar bijna niks te krijgen. Er zitten geen kiteshops.
Flying Circus
Gast
Antwoord #2 September 20, 2004, 21:34:43
edit2Rapporteer  
Jaaaahh Combuco, as zondag gaan we ook voor 11 dagen. Doel een beetje op pousada Dunas. 100 m van zee en 100 m van het centrum en helemaal niet duur. Zie http://www.cumbuco.nl/ onder accomodaties.

Ik hoor ook verhalen over het Holland House maar ken het verder niet, heb ff genoeg holland gehad
Houston
Gast
Antwoord #3 September 20, 2004, 21:44:23
edit2Rapporteer  
Ik hoor ook verhalen over het Holland House maar ken het verder niet, heb ff genoeg holland gehad

Dan had je vanavond op Horst moeten zijn  Wink
Nog een paar van dat soort dagen en ik verklaar het NL-seizoen voor verkloot.. Van 4 tot 7 in één vlaag..  Da's niet erg, kan je hoog springen.
Van 7 naar 4 in de sprong doet wel weer pijn >Sad
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #4 September 20, 2004, 22:01:58
edit2Rapporteer  
Mooie aanbieding he! Heb vandaag geboekt. volgende week weg, 16 dagen... Yahooooh!!!!
@Flying Circus: Wat voor kites vlieg je?
Roel W

Antwoord #5 September 21, 2004, 12:54:31
edit2Rapporteer  
Mooie aanbieding he! Heb vandaag geboekt. volgende week weg, 16 dagen... Yahooooh!!!!
@Flying Circus: Wat voor kites vlieg je?

waar?wat?hoe?hoeveel?heb je geboekt?

Heb je mss een site waar je kan boeken naar cumbuco?
Flying Circus
Gast
Antwoord #6 September 21, 2004, 13:09:41
edit2Rapporteer  
Je kunt het beste en goedkoopste boeken via www.qxxl.nl. Zijn nog wel een paar plaatsjes vrij voor volgende week denk ik. Voor twee personen starclass heen en klootjesclass terug incl. alle bijkomende kosten zonder verblijf heb ik 1272 euro betaald. Verblijf daar in Dunas kost iets van 190 euro voor twee weken. Biertje... hahahaha 50 cent voor 600 cc, kreeft eten voor 1.30 euro whahahaha. Gaat helemaal goedkomen daar.

Ik ben daar van 26/09 t/m 05/10 en vlieg met F-one kites.
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #7 September 21, 2004, 20:22:07
edit2Rapporteer  
He Boarder. www.qxxl.nl
Wij hebben met zn 3en 1455 Euri betaald, inclusief 14 overnachtingen in hotel MET ontbijt, whahahahahahah (Dat is inclusief 100 Eur. airport tax, boekingskosten en zo he....)
Ok Flying Circus, ik vlieg een gele X3 en mn maat een blauwe Rhino 2. Ik ben er van 28.09 t/m 12.10. Cya on tha beach!!!
Mark1970

Antwoord #8 September 21, 2004, 16:59:13
edit2Rapporteer  
Hé Bees MR, waar zit je dan?

In Cumbuco zelf of in Fortaleza?
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #9 September 22, 2004, 00:53:54
edit2Rapporteer  
Ja dat is het punt. De prijs is zo laag omdat het een zgn bingo aanbieding is. D.w.z. dat de reisorganisatie je ter plaatse indeelt. Het kan dus Cumbuco zijn, maar hoogstwaarschijnlijk in het centrum van Fortaleza, want daar hebben ze de meeste accommodaties.
3 dingen zijn zeker: De datum, minimaal 3* Hotel met ontbijt en de prijs  Wink
KiteKoe®t

Antwoord #10 September 22, 2004, 01:07:38
edit2Rapporteer  
Ik zit er van 14 tot 29 november. Moet nog een ticket gaan boeken. Sinds vandaag zijn de prijzen+vertrekdata op qxxl.nl beschikbaar.
icarai1
Gast
Antwoord #11 September 24, 2004, 20:15:53
edit2Rapporteer  
Paradise is alleen ok als je er via een aanbieding zit en er niet eet. Voor een groep is het huren van een groot luxe huis de beste optie. Huizen zijn al te huur vanaf 80 Euro per dag, met 5 slaapkamers, 4 badkamers, als je met 8 man bent is dat 10 euro per dag, daar heb je geen hotel voor. Je hebt dan je eigen zwembad, buiten barbecue volledig ingerichte keuken, geen last van lawaai van de straat, muziek, verkeer etc. zie http://www.cumbuco-beach.com/Nederlands/Huisverhuur.htm

robert
DXP

Antwoord #12 September 25, 2004, 08:15:33
edit2Rapporteer  
Als je een huis wilt huren kun je contact opnemen met Bruce (Eigenaar van de Boxing Kangaroo). Hij is een beetje manus van alles in die regio.

boxingkangaroo@bol.com.br; of
www.cumbuco-beach.com
Ian

Antwoord #13 September 25, 2004, 21:53:37
edit2Rapporteer  
ik verbleef in mei van dit jaar bij Tendas in Cumbuco aan het strand in een 4 persoon app. met 3 man.
We betaalden iets van 8 euro p.p./nacht en dat was incl. riant ontbijt iedere ochtend geserveerd op het eigen terras. 8)
Als dat bingo hotel in Fortaleza ligt zou ik snel de taxi pakken naar cumbuco en daar wat zoeken, het is er nu toch laagseizoen, dus de prijzen zijn laag.
Je hoeft niet te reserveren, waarschijnlijk is de gemiddelde bezetting van de hotels in Cumbuco lager dan 30% nu.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.