RUBEN KOMT THUIS!!!!!

-DAVE-

December 08, 2004, 22:01:18
edit2Rapporteer  
dus check....  
Ruben zit nu in het vliegtuig, dus namens de feestcommissie kan ik iedereen bij deze nogmaals uitnodigen voor de grote surprise welkomst van Ruben op Schiphol! Wat gaat er nu precies gebeuren:

Ruben landt morgen om 105 op Schiphol met de Martin Air MP 0930.

Daar zullen we hem welkom heten en samen met hem de overwinning in Brazil vieren! Dus de champagne staat klaar voor een dikke douche  

Red Bull zorgt ervoor dat je een lekkere Red Bull kunt nuttigen als je er een beetje vroeg bij bent  

Verders worden er vóór de aankomst van Ruben nummertjes uitgedeeld door ons eigen Joppurt, herkenbaar aan een fraaie Coolskin Sweater. Zorg dat je op tijd bent, want aan de hand van de nummertjes maak je kans op:

een Brunotti Board
 een Philishave Coolskin scheer apparaat
 de complete Kitequest serie 2004 op DVD
 heel veel kleding

Dus morgen massaal ziekmelden en naar Schiphol met zijn allen  

Het wordt allemaal vastgelegd voor het Jeugdjournaal en voor het SBS6 programma 'Hart van Nederland' deze laatste wordt donderdagavond om 22:30 uitgezonden.

Gelijk ff de vraag of iemand dat weer ff op kitehigh of hanglos beschikbaar kan maken   (capturen ofzo...)

Na dit feest gaat Ruben,  in een Hummer,  verder naar het gemeentehuis, waar de Burgemeester, de Directeur van het Watersportverbond en de wedstrijdcommissaris van het NKV hem zullen toespreken. Ook dit zal door SBS worden vastgelegd

De kroeg erna is een beetje onzeker geworden. Het kan zijn dat er nog ff nageborreld wordt in het Zeepaardje, een kroeg in Noordwijk. Dit zal afhangen van hoeveel interesse daar naar is.

Kortom... Komt allen die kant op... het wordt 1 groot feest

8)
Naish........what else???

Antwoord #1 December 08, 2004, 22:36:33
edit2Rapporteer  
Sorry, ik moet sjoelen ;D ;D ;D

Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 December 08, 2004, 22:53:00
edit2Rapporteer  
beetje jammer dat je niet gaat bob dan zal ik het maar voor je waarnemen.
als er nog  meer mensen zijn die er naar toe gaan post het effe en als er mensen zijn die geen vervoer hebben die kunnen eventueel met me mee rijden.
Ruben je bent de beste we zijn trots op je namens heel kitehigh. 8)
Naish........what else???

Antwoord #3 December 08, 2004, 23:18:15
edit2Rapporteer  
Doe Ruubs ff de groeten namens mij!
denniSS fuel
Gast
Antwoord #4 December 09, 2004, 00:02:10
edit2Rapporteer  
JUISSSSSSSSSST ......!!!    8)
Joost--

Geen avatar

Antwoord #5 December 09, 2004, 02:25:37
edit2Rapporteer  
to bad, te druk met me studie, zit wel om half 8 in de trein richting schiphol...

have fun...  ;D 8)
KiteKoe®t

Antwoord #6 December 09, 2004, 05:06:21
edit2Rapporteer  
Sorry, ik moet werken  >Sad
Ziekmelden heeft weinig zin, ben eigen baas...
-DAVE-

Antwoord #7 December 09, 2004, 09:30:46
edit2Rapporteer  
HET GAAT GEBEUREN !!!!!!!!!!!!!!  

8)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.