Moza
|
Volgens mij wordt dat erg lachen....hij maakt die wijven denk ik wel gek!
|
|
|
Rutger II
|
Egt een K*t Programma dat Goede morgen Nederland ???
Hopen dattie dr iets van maakt ;D
|
|
|
Freija
Gast
|
Worden wel altijd goede vragen gesteld.... maar of dat ook goede vragen zijn voor een kitesurfer ???
|
|
|
|
-DAVE-
|
2 maal 1 uur van 7.05 tot 8.00 en van 8.05 9.00 (gedeeltelijk herhaling)
|
|
|
Moza
|
ik ben in de war met koffietijd......ik vond het al een beetje een raar idee ???
Die van goedemorgen nederland is idd een stuk meer bij de pinken ;D
|
|
|
|
dow
Gast
|
das de enige dag in de week dat ik kan uitslapen. noujah ik offer mezelf denk ik maar weer op. wie taped t en pleurt t online?
|
|
|
|
dow
Gast
|
top dave en ook nog snel.
|
|
|
Moza
|
echt een heel zwaar relaxed filmpje......mooi om te zien hoe dat is gegaan, en erg mooi gefilmd......wie is trouwens de band van dat eerste nummertje Dave? Daar ben ik al heel lang naar op zoek...!
8)
|
|
|
Moza
|
alleen die van de hummer werkt niet
|
|
|
-DAVE-
|
er zijn een Hoop downloaders .... vandaar dat wat mensen kampen met trage poepsnelheid sorry Soundtrack 1. Green Day - Time of Your Life 2. Sepultura Live- Inner self 3. Aerosmith - Dream on
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Weer mooi werk Dave. Jammer dat ik er niet bij was. Nu was ik er toch een beetje bij. Super footage. 8)
|
|
|
KiteKoe®t
|
Topfilm Dave! Inderdaad, Hummer krijg ik ook niet geladen.
|
|
|
Steph
|
Super filmpie inderdaad!
Snel gedaan Dave. Thanks!
|
|
|
|
kitehenkie
Gast
|
Weer mooi werk Dave. Jammer dat ik er niet bij was. Nu was ik er toch een beetje bij. Super footage. 8)
Bij deze Dave , gaaf in elkaar gezet en gemixed, zo maken we het allemaal een beetje mee! Ga zo door, we kijken graag!
|
|
|
slufterhufters.com
|
vooral met dat nummer, dream on, is het :'( en 8) en je krijgt een dikke :-*
|
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Dave ik hoop dat je een hele berg dataverkeer kan hebben!!!! Goeie sponsor voor???? want als 50 mensen als 60mb downloaden..... is al 3 gig... 8000 kiters in Nl die allemaal dat filmpje willen zien Tof gedaan..... Heb even de link uit de source van je page gevist... op de site liep die niet Misschien kan je hem beter als torrent uploaden bij een server en dan de link van de torrent online knallen!! Als iedereen dan aan het downsucken is gaat het nog sneller ook met al die leeches!! En kost het jou geen verkeer! 8) Sjors
|
|
|
-DAVE-
|
Ik heb vreselijk veel te danken Aan KITEWATCH.COM !
maar inderdaad soms is het te pop Monitaire Sponsors zijn daarom eigenlijk de laatste tijd ERG welkom...
maar inderdaad soms is het te pop !... Volgende keer komt er gelijkertijd een torrentbestandje bij.... (moeten anderen wel blijven seeden , anders werkt het ook niet)\
|
|
|
Airforce1
Gast
|
Ik wil het filmpje heel graag zien, maar bij mij doet ie niks :'(
|
|
|
|