Kitebabe_89
Gast
|
ik had het over mijn achtergrond.... *zakt in de stoel*
|
|
|
Roel W
|
ik had het over mijn achtergrond.... *zakt in de stoel*
Is ook mooi hoor,maar zie liever iets tropisch exotischer zoals die van Joost
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
ach so... hmmSz.. *denkt*
|
|
|
Joost
|
@ Roel W zet er even bij dat je die van joost86 bedoelt en niet van ~joost~. Ltrzz
|
|
|
Smeagol
|
@#$ ik hoop dattie beetje scherp erop komt @#$ [ps... zeg even als die bij iemand op de achtergrond mag.. dan is me dag weer goeii %@! Prachtig meid... .^ .^ .^ is je dag nu weer goed?? ;D ;D 8) 8) 8)
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
Joost, Topper! .^ ... maar zie ik daar het Coca-Cola lettertype? Ik zou een meer retro lettertype kiezen.
Gr, Cas
|
|
|
Joost
|
HAha je hebt me cas. Er zit een onbewuste herkenning in waardoor mensen het eerder mooi vinden. haha ja wat je allemaal niet op de kunstacademie leert.
|
|
|
Tom
|
hm weer wat geleerd .^
|
|
|
Bazmark
|
Is dit wat?
[verwijderd door de admin]
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ehmm srry maar nee. het heeft niet de maat van een wallpaper. en echt mooi vind ik hem niet
|
|
|
Joris
|
hm zit al wel leuk spul tussen .^ dual monitor wallpapers worden trouwens ook erg gewaardeerd %@! (2560*1024 that is ;D)
|
|
|
Pieter!
|
Die van Bazmark heeft wel wat, maar zou hem zelf nooit als achtergrond doen..
|
|
|
|
antonius
Gast
|
zitten zeer coole tusses!!!
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
zeg maar watter nog anders moet
|
|
|
Joost
|
@Wendy Super hoor maar vind je het zelf orgineel? Groetjes Joost.
P.s. vind het concept van bazmark wel vet om mee door te gaan -> ideetje wendy?!
|
|
|
kiteaap
Gast
|
zitten zeer coole tusses!!!
tussen welke????? tussen mijn wallpapers?????
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
HAha je hebt me cas. Er zit een onbewuste herkenning in waardoor mensen het eerder mooi vinden. haha ja wat je allemaal niet op de kunstacademie leert.
Hey Joost, maakt niet uit hoor Je moet doen wat jij denkt dat goed is... 't viel me gewoon op Verder moet ik zeggen dat het lettertype niet hetgeen is wat ik er nou 't mooist aan vond. ik vind jou opzet (voornamelijk achtergrond) gewoon goed. Daar moet je meer mee doen! (werk nog wat aan die foto, als ik eerlijk mag zijn vind ik dat "plastic-effect" (als je begrijpt wat ik bedoel) niet top) Hou het scherp Misschien help ik jou (en de rest natuurlijk ook) met de volgende link: www.dafont.comJoost: Misschien moet je niet dat CocaCola lettertype nemen maar Banana Split (ook DaFont) Succes! Cas
|
|
|
Joost
|
Je hebt helemaal gelijk cas. Maar time is not on my side. Als er nou een tussentijdse poll is waarin ik zie dat ie aanslaat kan ik hem altijd aanpassen. Nu dus even niet jammer genoeg. Doe er maar mee wat jullie willen ghehe. Ehh niet als wc papier gebruiken dan he.
|
|
|
Roel W
|
Hey Wendy ik denk dat je mijn hint begrepen hebt,mooie wallpaper die laatste. .^
Alleen hij lijkt wel een beetje op die van Joost86 ;D de joost zonder ~ dus.. ???
|
|
|
|
|
Pieter!
|
Ennuh @ Kiteaap, strand.jpg vind ik mooier!
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik vind ze niet echt mooi, omdat het niet echt een geheel is, alleen maar losse vakjes bij elkaar gezet op een achtergrond. Kijk even iets beter naar de wallpapers van joost86.
|
|
|