Rutger II
|
Dan verzetten ze die maar
|
|
|
Joris
|
idd
|
|
|
|
walker
|
Kan er dan ook geles(d)(t) (Shit hoe schrijf ik dat?) worden? Wil mijn vriendin ook op het water krijgen.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
denk aan 't kofschip, als de letter daar in voor komt, dan schrijf je een T. Zijn op brouwersdam ook scholen. dusss
|
|
|
walker
|
Hahahaha Dat was hem het Kofschip of het fokschaap.
|
|
|
slufterhufters.com
|
iedergeval 1 iemand die naar het coraaltje gaat. fijn voor hun.
achter de schermen zijn we met alles en nog wat bezig, de meeste ideeen die hier gepost worden zijn we mee bezig.
kan klein beetje verklappen dat er verschillende kitesurfscholen aanwezig zullen zijn met introductielessen. een paar winkels zullen er zijn met de nieuwste shit, testen, ruiken, voelen en varen.
vreten zorg je zelf maar voor in de vorm van BBQ, broodjes en drinken.
neem je vrouw en kinderen mee, is het een beetje rotweer dan kunnen ze binnen in de Kous, warm kennismaken en of beppen over alles en nog wat.
iedereen is welkom....
|
|
|
WaZuP
|
Dark rider neem dan maar die 2 delige mee mast mee gaat huis niet stuk hoor
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Hahahaha Dat was hem het Kofschip of het fokschaap.
het is 'T kofschip. de T telt ook mee he. maar dat kun je met zo'n jonge kop ook nog niet weten he. Maar wie gaat er naar coraaltje dan?
|
|
|
slufterhufters.com
|
niemand, wat is dat dan, coraal of zoiets.
het wereldberoemde kitehighmeeting op de brouwersdam, wat kan daar tegen op dan....
|
|
|
WaZuP
|
was dat van het coraaltje niet iets met een hangtime contest net als vorig jaar toen er nog niet eens genoeg wind was voor een kite in de lucht te houden?
Maating word veel vetter
|
|
|
fuck gravity
|
met hangtime als het moet en best trick best kiteloop slalom en heel de shit er op en er aan
|
|
|
Ondabeach
|
Aan de updates te zien wordt dit HET evenement! Wij komen met z'n 7en en het aantal is steeds groeiende. %proost%
|
|
|
Bazmark
|
Hopelijk waait het niet te hard en sluiten ze de dam af, net als gisteren!! >
|
|
|
Nic
Gast
|
Ik kom ook zeker!!!
%@! %@!
|
|
|
Richard de Waal
Gast
|
Brouwersdam is een top locatie voor de KiteHigh dag!! Maar ik denk dat we wel de kitesurfzone op de Brouwersdam moeten respecteren. Het goede voorbeeld moet worden gegeven dus we kunnen het niet maken om in de duitse bocht (windsurfgebied) de kitehigh dag te organiseren. Kan je alleen maar gelazer meer krijgen, je mag er nl niet kiten. Bedenk dit goed, voordat we op de dag zelf gezeik krijgen. Er liggen vanaf vorig seizoen boeien in zee.
Kijk maar wat je er mee doet, tot later
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Als je goed gelezen hebt dan zie je dat we naast de Kous de meeting gaan houden, en dan kan er gekite worden recht voor de Kous op het water.
|
|
|
Pitbul
Gast
|
Ja staat een stuk terug dan hebben die duitsers geen last van ons. Water genoeg . Heb er wel zin in heel misschien kan ik beide dagen komen hoop het wel maar heb nacht diensten dat weekend dus moet ef kijken. Anders alleen zaterdag, ook leuk
|
|
|
KiteDemon
|
Het gaat gezellie worden dudes .^
|
|
|
Rutger II
|
En druk zo te zien @#$
|
|
|
xray
|
Denk ook dat ik maar eens kom! Klinkt allemaal al veelbelovend!
|
|
|
Pieter!
|
Zoals het nu staat kom ik ook! op de zondag, zaterdag werken hè!
|
|
|
zagy
|
Ik meld mij onder voorbehoud aan om een fly cat custom te laten testen op de 24ste. Ik heb nu mijn pols in het gips en mag dus niet rijden, waarschijnlijk hoor ik morgen of ik er dan in of uit ben. op za kan ik helaas niet. Iemand nog ideeen om de aandacht te trekken, ik heb namelijk geen vlaggen ofzo.
|
|
|