tricks

Sky®ideR

Maart 13, 2005, 21:14:10
edit2Rapporteer  
Hoi, ik mag wel zeggen dat het steeds beter gaat bij mij met het kiten, dus het lijkt mij het perfecte seizoen om tricks te gaan oefenen. Nou mij vraag een Raly of hoe je het ook maar uit spreekt vind ik er erg hip vet gaaf en stoer uit zien, maar hoe maak je zo'n trick bv.

Alvast bedankt.
Grtz
slufterhufters.com

Antwoord #1 Maart 13, 2005, 21:45:40
edit2Rapporteer  
Uitgehaakt neem ik aan...

Je houd je kite tussen 10- half 11, je hebt een lekker vaartje, ga iets downwind om uit te haken, kant weer je board, kant dan met alles wat je hebt in, en zet jezelf af en hup daar ga je, breng zo snel mogelijk je board met de punt richting de kite om te landen, haak snel weer in en weer kanten.
ThomasC

Antwoord #2 Maart 13, 2005, 22:08:30
edit2Rapporteer  
Als je gestrekt land (op je plaat gaat) helpt het om vanaf het moment dat je begint te dalen de bar naar je voorste heup te trekken en je ogen op de horizon te houden.

Hoe heb je trouwens dat plaatje/filmpje van je gemaakt? Ziet er cool uit!
Sky®ideR

Antwoord #3 Maart 13, 2005, 23:54:48
edit2Rapporteer  
Oke bedankt voor deze tips, wat ik alleen nog niet echt snap dat is hoe je dan de (pop) krijgt dat hard aankanten dus...??? Hopen dat het gauw wat warmer wordt zodat ik weer wat meer kan gaan niksten zonder meteen onderkoelt te raken.

Plaatje vrij simpel: Zorg voor een klein stukje video maak daar een .mov dus quicktime van en open hem dan in "Adobe ImageReady" hier kan je het formaat aanpassen en nog veel meer leuke dingen zoals deze http://demidex.com/pics/1st_movi-sig.gif stuur anders maar een keer wat dan kan ik wel wat voor je maken skyrider@demidex.com
slufterhufters.com

Antwoord #4 Maart 14, 2005, 08:39:56
edit2Rapporteer  
wat kan helpen in het begin met je pop, gebruik een golfje ervoor.

dus kite tussen 10 en 11, ff rechtstaan om uit te haken, dan een golfje uitkiezen zo 20m voor je uit, aankanten, met de kite doe je niks laat hem gewoon staan, dan boven op de golf afzetten en gooi je board naar achteren, dan snel je board weer onder je brengen met de punt naar de kite toe, klaar.
hou in het begin je kite meer richting 11 uur, heb je iets meer lift, stuur hem niet over 11 uur heen anders ga je onder je kite door.

Sky®ideR

Antwoord #5 Maart 14, 2005, 21:24:40
edit2Rapporteer  
Thnx Grin:D:D
naish23

Geen avatar

Antwoord #6 Maart 14, 2005, 21:50:33
edit2Rapporteer  
....op de dvd kiteboarding 201 wordt ie goed uitgelegd...
Sky®ideR

Antwoord #7 Maart 14, 2005, 21:55:23
edit2Rapporteer  
oh is ff checken zover was ik nog niet
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.