Waar kiten in duitsland (in de buurt van Limburg)

Maarten112

Maart 23, 2005, 19:21:17
edit2Rapporteer  
Is er ergens in Duitsland een locatie om te boarden in de buurt van limburg?
plaaggeest

Antwoord #1 Maart 24, 2005, 00:44:20
edit2Rapporteer  
denk dat daar niet veel zal zijn denk dat je toch egt richting zee moet
ralph local@noordwijk

Antwoord #2 Maart 24, 2005, 21:26:05
edit2Rapporteer  
haha... je zal daar wonen
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Maart 25, 2005, 11:53:14
edit2Rapporteer  
tja we wonen niet allemaal in Noordwijk. De een heeft nu eenmaal meer geluk qua woonplaats dan de ander. Ik zou ook wel aan zee willen wonen, maar heb er inet de mogelijkheid voor. Dus gewoon op en neer pendelen.
Pieter84

Antwoord #4 Maart 25, 2005, 14:35:42
edit2Rapporteer  
Citaat

En bedankt
K studeer in Maastricht. Echt hele tijd mooi weer geweest, heb ik nu een paar dagen vrij, is er niks te beleven Sad
Was ik nou maar in Delft blijven studeren, dan had ik veel vaker op het water kunnen staan   >Sad
Maarten112

Antwoord #5 Maart 25, 2005, 14:38:16
edit2Rapporteer  
gelukkig woon ik er zelf ook niet....ik woon zelf in schiedam (onder r'dam) en ben dus binnen een half uurtje op slufter/autostrand/oostvoornse meer.

Probleem is dat m'n ouders in 't weekend altijd naar een camping gaan in limburg...en ik daar dus ook wel wil kiten ipv alleen maar wakeboarden(camping ligt aan de maas). In iedergeval bedankt voor de reacties...dan wordt 't voortaan maar doordeweeks kiten (zoals vanochtend..)!
(R)Ikke

Antwoord #6 Maart 26, 2005, 01:27:25
edit2Rapporteer  
Maarten!!

Ik woon in het ZUID-limburg. Heb je wel eens van vlagerige wind gehoord???? En heb je wel eens van aan/uit wind gehoord???? Zo nee op beide vragen, dan moet je hier echt eens komen kiten. (op 1 of ander klein niksmeer waar jeje kite niet op kan laten zonder half dood te gaan. Misschien dat er in duitsland wel wat water is(heb er zelf ook aan gedacht), maar de wind is echt helemaal niets.

Greetz
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #7 Maart 26, 2005, 22:19:13
edit2Rapporteer  
bij roermond kan je kiten heb het zelf ook gedaan net over de brug als je het centrum binnen rijd
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #8 Maart 27, 2005, 08:51:03
edit2Rapporteer  
Limburg ???

Je kan varen in Ool, Herten, Kessenich, Roermond, Stevensweert, Thorn enz.....
Alllemaal te doen hoor, ik geef toe het kan er vlagerig aan toe gaan, maar heb toch
al redelijk wat lekkere sessies gehad in Limboland hoor.
En by the way R(ikke) ik meen me te herrinneren je laatste Horst sessie was géén aan uit wind ??????
Er gaat niets boven een lekkere zee wind, maar als je ff een uurtje wilt knallen...is best te doen.
Je moet gewoon een beetje de windrichting controleren en dan het plekkie erop afstemmen.

En R(ikke) mail me maar eens als je nog eens richting zee gaat, komt bij mij langs, rij ik mee.
(R)Ikke

Antwoord #9 Maart 28, 2005, 00:06:09
edit2Rapporteer  
Tsja Undecided Binnenwater is altijd vlagerig natuurlijk, dat weten we allemaal. Maar naarmate je steeds meer het binnenland in komt en zeker als het heuvelachtig is zijn de vlagen alleenmaar erger. Heb zelf ook al een paar keer op Ool gevaren, maar vind het maar lijp daaro. Kessenich ben ik gaan kijken, of we dat nou veilig moeten noemen??? Roermond, Stevensweert, Thorn  en Herten heb ik eerlijk gezegt nog niet gezien. Heb je daar wat meer info over? hoe wat en waar bedoel ik dan!!

Maaruh X4?? Waar woon jij dan? Ik wil best langs jou rijden, maar dan moet je niet in tokio wonen als het ff kan :Smiley

Laters
Roni-Size

Antwoord #10 Maart 28, 2005, 09:17:25
edit2Rapporteer  
Jo Rik wanneer kom je weer eens naar het noorden.

Heb je met je X4 al op het water gekite ??

Groeten Roni-Size.
(R)Ikke

Antwoord #11 Maart 28, 2005, 12:06:59
edit2Rapporteer  
 :-[ Ik heb geen X4 :-[

Zie mijn Avatar ;D .^
JeroenJ
Gast
Antwoord #12 April 02, 2005, 22:29:38
edit2Rapporteer  
bij roermond kan je kiten heb het zelf ook gedaan net over de brug als je het centrum binnen rijd

daar woon ik (m'n ouders) naast Smiley bij die surfclub bedoel je? Ik ben er even gaan vragen en ze raden het er ook af ivm vlagerige wind.. maar het kán wel... Als iemand zin heeft om eens in de omgeving roermond te gaan proberen te kiten, let me know!

In ool lijkt het me wel goed te doen, op de bomen en de 3 paaltjes in het water na Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.