rene!
|
Laat ff horen wat je ervan vind al heb je um gevaren:)
|
|
|
AJ
Gast
|
Ben je gek of zo, of heb je geld teveel?
Het gaat hier om een onbekend merk waar jij nog nooit mee gevaren hebt. Er worden tegenwoordig veel kites gemaakt. De bekende merken zijn allemaal goed, maar er wordt ook troep geproduceerd. Ik hoop voor je dat het meevalt, maar ik vind het dom.
|
|
|
Mitchel_12000
|
gast, door zo te denken zou een nieuw merk nooit van de grond kunnen komen. Ik vind het niet dom, je moet gewoon af en toe een gokje wagen in het leven, anders kom je nooit ergens. Bovendien vind ik dat kleinere bedrijfjes ook een kans moeten krijgen. als het niks is snijden ze zichzelf in de vingers want dan komt er heel veel negatieve reclame (onder andere van mijn hand).
|
|
|
bignelis
|
Ik ben benieuwd wat je ervan vind, laat maar horen wat je ervaringen zijn.
|
|
|
|
Ricardo
|
Maar sof-x ziet er wel 10 keer beter uit dan starkites, en de kites van sof-x zijn tenminste niet stront lelijk %@!
|
|
|
ThomasC
|
Het is maar waar je je kite voor koopt.
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
ik zou voor een best kite gaan, Veilig een dealer in de nl. En niets geen invoer rechten enzv en dan weet je teminste ook dat je een goed product krijgt
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Als je voor een goedkoop merk gaat zou ik ook voor best kiezen... daar is min of meer bekend van dat het goede kites zijn, bovendien kan je dan volgens mij eerst testen!
|
|
|
jelle192
|
Mitchell vraagt niet: is het dom of slim wat ik doe..(hij weet dat hij een gok neemt, dat schrijft hij zelf al. Hij heeft dus voor zichzelf al de voor en tegens afgewogen. Of dat dom of slim is is zo wie zo moeilijk te bepalen voor anderen. Dit is onder meer afhankelijk van zijn inkomen e.d.)...hij vraagt: wie doet er mee.(om zo een mooi dealtje te kunnen maken)?
Mitchell...weet jij toevallig wat een kite rond de 6.0 meter bij hen zou moeten kosten (compleet en alles inclusief). Hou je trouwens rekening met de btw die je nog moet betalen? (voor buiten eu landen)
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Misschien heeft hij nog nooit van best gehoord jelle?? Is dezelfde prijsklasse!
|
|
|
KiteDemon
|
gast, door zo te denken zou een nieuw merk nooit van de grond kunnen komen. Ik vind het niet dom, je moet gewoon af en toe een gokje wagen in het leven, anders kom je nooit ergens. Bovendien vind ik dat kleinere bedrijfjes ook een kans moeten krijgen. als het niks is snijden ze zichzelf in de vingers want dan komt er heel veel negatieve reclame (onder andere van mijn hand).
Aangezien er nog helemaal niks van bekend is, is het idd een gok. Maar om dit van de grond te krijgen zal er eerst het een en ander getest moeten worden. Dus bied jezelf aan om het een en ander te promoten en te laten testen. Laat ze jou gewoon een testsetje toe sturen voor niks!!! In ruil daarvoor bied jij de mensen hier de mogelijkheid de nieuwe kites te testen. Dan hoeft niemand te gokken, en kan jij je er ook geen buil aan vallen.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Ik had ze oook gemaild en gevraagd v evt test materiaal maar daar geen antwoord op gekregen...
|
|
|
Mitchel_12000
|
Jelle, een 6 metertje weet ik niet, maar volgens Rene (de tweede post van deze topic) kost een 8 meter voor hem zo rond de 310 euro. Zal dus om en nabij dezelfde prijs liggen. Wacko, Best komt kite only nog boven deze prijzen uit, laat staan inclusief bar, dus wat je zegt is een beetje onzin. i.d.d. loop je minder risico met dit merk, maar dezelfde prijsklasse is het niet. Kitedemon, dat is een goeie optie. Ik zal het eens aandragen bij de contactpersoon.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Eagle(kite only): 06m² = 209,99 € 08m² = 249,99 € 10m² = 279,99 € 12m² = 329,99 € 14m² = 359,99 € 16m² = 389,99 € 18m² = 399,99 € 20m² = 409,99 € 22m² = 419,99 € 24m² = 429,99 € Bar: 129,99 € 27m Leinen(inklusiv 5. Leine) 99,99€ Dit is bij een duitse dealer Rubriken: Kitesurfen-Kites Kein Foto Anzeigen-Nr.: 42805 Datum: 22/06/2005 Kontakt: k-sports D, Bayern Deutschland Telefon: 017627245811 E-Mail: k-sports@gmx.net Web-Site: http://www.sof-x.com
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
gaaf dat je het aandurft om dat te bestellen. Vaar jij nu ook al niet met een wat onbekender merk? Ben benieuwd. Post je reacties straks maar.
|
|
|
KiteDemon
|
Als ze dit van de grond willen krijgen hier, dan sturen ze maar wat kosteloze testkites naar een paar kontaktpersonen hier. Kunnen we zelf wel bepalen of het een paar honderd euries waard is. Het is in ieder geval geen geld, en als het ook nog eens redelijk vliegt dan is het zeker een uitkomst voor mensen met een kleine big.
|
|
|
Mitchel_12000
|
ik heb weer contact gehad met SOF-X . Ze zijn bereid mij een testkite te sturen als ik 3 kites heb verkocht. Ik mag de kite dan 1 maand aanbieden als testkite om hem vervolgens weer terug te sturen.
Ikzelf en een maatje van me willen er een, dat betekend dat ik nog 1 koper nodig heb om een gratis testkite te scoren. Durft iemand het erop te wagen?? 8) Ik krijg de kites trouwens met dikke korting (12 meter kite only 250 euro, dus het wordt wel wat goedkoper dan in de reactie van papa, is wel excl verzendkosten overigens).
ps. Leander, ik vaar nu windtech. Bevalt me goed maar ben er een beetje uitgegroeid (beginnerskite) en nieuwe modellen schijnen ze nauwelijks meer te maken.
|
|
|
FLOF
|
Ik vind het wel ok dat je ervoor gaat, er moet altijd een eerste schaap over de dam. Heb zelf mijn set compleet, dus geen interesse, maar laat ff weten hoe ze bevallen.
|
|
|
|
Woutertje
|
Hoi Mitchel,
hoe duur zou de 8m KO worden, ik ben heel misschein geintereseerd.
Groetjes owuter
|
|
|
Silversurfer1
|
@ wacko; je hebt echt geen nieuwe best voor 540 dollar compleet hoor!! kost zeker zo'n 700 euro!
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Wat zijn jullie een stelletje miereneukers zeg! Ik zeg toch niet dat een Best precies evenveel kost? Het is ongeveer dezelfde prijsklasse! Een nieuwe naish, airrush of north 12m2 compleet kost rond de 1000-1200 euro en een best kost iets van 550 ofzo, als die sof-x 400 of 450 kost is dat toch ongeveer hetzelfde? Het is echt niet zo dat ik Best promoot, heb zelfs nog nooit met zo'n ding gevaren omdat ik gewoon het beste van het beste wil hebben en ik me in de gelukkige positie bevindt dat ik ik dat kan betalen hoewel dat zeker ten koste gaat van andere dingen. Of jullie dan voor 100-150 euro "winst" het risico willen nemen dat je de rest van het jaar met een slechte kite vaart en bij een productiefout/schade of wat dan ook je kite naar duitsland of de VS moeten sturen moet je zelf weten, ik zou het in ieder geval niet doen! Succes ermee.
|
|
|
Mitchel_12000
|
Wacko,
450 euro compleet of 700 euro compleet vind ik toch wel een wezenlijk verschil. dat is 250 euro (de prijs die ik moet betalen voor kiteonly eagle 12meter excl verzendkosten).
Ik zal eens navragen wat die 8 meter kondor gaat kosten woetie. Stuur me anders even een private message.
groeten
|
|
|