Heb er dus ook wat van gezegd op hanglos en kreeg ook een mailtje van ene H.M. van Deutekom, dit is wat hij en ik naar elkaar schreven, te stupid voor woorden zou je haast zeggen.
From: "H.M. van Deutekom" <
hesterstephan@quicknet.nl>
To: <
may_tale@hotmail.com>
weinig genuanceerd claudia, heb jij nooit leren lopen, zwemmen, fietsen,autorijden etc....? stephan
From: "Claudia H." <
may_tale@hotmail.com>
over weinig genuanceerd gesproken.....waar heb je het over?
To: "Claudia H." <
may_tale@hotmail.com>
over je reactie op hangos.com terzake het jongetje dat aan een lijn aan het kiten is..
Sent: Monday, April 03, 2006 5:27 PM
Het kindje is duidelijk overpowered als ie zo ver de lucht in schiet, blijf erbij dat ik dit de meest onverantwoordelijke actie ooit vind! Dit is niet de manier waarop je iemand, zeker geen kindje leert kiten. Geef dan wat geld uit en koop een kleiner kiteje, waarmee hij niet 3 meter uit de lucht knalt als hij even verkeert stuurt of wat dan ook!!!!
may_tale@hotmail.com>
duidelijk geen ervaring...en het is nog steeds zo dat sommige mensen menen overal een professionele mening over te kunnen hebben, even een malle vraag hoor, ..maar hoe kan het kind "overpowered" zijn? Ik geloof wel dat mensen een mening vormen op basis van eigen kunnen. Er is je verder dan ook niets kwalijk te nemen.
may_tale@hotmail.com>
Er is niemand op het forum die deze situatie goedkeurt, volgens jou dus allemaal geen ervaring? I rest my case, lees nog maar eens waarom het kind overpowerd is.....mijn mening is niet op basis van eigen kunnen maar gewoon met een gezond verstand! Ga lekker door joh! Lekker laten lanceren op het strand!!!
may_tale@hotmail.com>
Je bedoelt waarschijnlijk dat de kite overpowered is. Lezen is ook duidelijk niet je sterkste kant, ik doe het even uit mijn hoofd, maar de eerste reactie was volgens mij "onschuldig strandvertier" maar nogmaals uit mijn hoofd. Ik hou het graag bij mezelf voor wat aangaat mijn mening en ben daar niet onzeker over.
Ik respecteer graag de gefundeerde mening van een ander. Jammer dat je je zo aangevallen voelt, hoelang kite je al? gr
may_tale@hotmail.com>
Sorry, maar een kite is nooit overpowerd, je BENT overpowerd met een te grote kite. Kite nu 3 jaar en voel me niet aangevallen, was ook niet diegene die een mailtje stuurde! Laatste mail, ga mijn tijd verder niet verdoen op zo'n laag niveau! Hoop niet dat je zekerheid je nog eens de dood in drijft! Sterkte!!
laatste antwoord waar ik dus niet meer op gereageerd heb, te erg gewoon:
Ik kite zelf niet..