daanbanaan
|
geen last, een dikke joint en je valt als doornroosje in slaap.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jeks one
|
idd blowtje roken anders slecht slapen, veel woelen en vage dromen.
|
|
|
Molliebollie
|
Geen last van,
Bij mij werkt het zo:
kiten, kiten, kiten, kiten, in bed liggen, slapen
Ben zo weg als k gekite heb de hele dag.
|
|
|
Arnoud
|
Adrenaline-niveau in je bloed is een stuk hoger dan normaal. Doe je weinig aan, wachten totdat het gezakt is. Wat je kunt proberen is valeriaan, is rustgevend.
|
|
|
JER
Gast
|
Slingshot...... Ik ken dat problem ook, fucking moe zijn en dan echt niet kunnen slapen, dan 1uurtje slapen en verrot wakker worden.
|
|
|
Taco.
|
Heeee dat heb ik ook! Ik kan ook superslecht slapen na een intensieve kitesessie. Terwijl ik eigenlijk moe genoeg zou zijn om als een blok in slaap te vallen. Dat heb ik bijvoorbeeld ook wel eens eerder gehad als ik s'avonds ging fitnessen (terwijl het zo'n nutteloze bezigheid is). Waarschijnlijk komt het dus omdat mijn spieren goed aan gort zijn of het bijbehorende adrenaline peil te hoog is. Ik heb ook wel eens dat ik maar een uurtje underpowered heb gekite met wat laffe sprongetjes... Dan heb ik ook geen moeite met pitten. Maar er is hoop... Ik ben onlangs vader geworden en af en toe zo hondsmoe dat ik onder elke omstandigheid kan slapen (tong_kitesmiley) dus sex zou uiteindelijk kunnen werken
|
|
|
martijn_e
|
Gen last van laatst was ik nog zo moe dat ik me auto op de terug we in de vangrail hebgereden. gewoon harder beulen....
(en ja vader worden helpt ook )
|
|
|
Bazmark
|
Jaja kite papa's rule! hahaha (grinnik_kitesmiley) Maar misschien as je niet gelijk naar de drugs wilt grijpen... kopje rooibos thee?? warme melk met honing???
|
|
|
|
biertje als ik thuis kom, eten en ik heb moeite om wakker te blijven!!
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Algemeen kenmerk van sporters die oversport zijn of te weinig of op verkeerde momenten voor hun vocht/voeding en rust hebben gezorgd.
|
|
|
Nino
|
..eindelijk iemand die me begrijpt.
Ik denk dat het inderdaad een kwestie van adrenalinepeil is. Mijn oplossing is een beetje slap, maar werkt wel: stoppen voordat je echt helemaal leeg bent en je lichaam de tijd geven om weer in ruststand te raken.
Greetz
|
|
|
Mitchel_12000
|
dat is het nadelige gevolg van de adrenaline. Bij mij werkt het om effe een goed hete douche te nemen. Dan ben je zo rozig als de pest en val je al in slaap op de bank.
|
|
|
michiel v geel
|
dan beul je toch niet hard genoeg ik ben altijd helemaal verot na een dag kiten en ben blij als ik in bed mag
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik heb me jaren lang het apenlazerus gesport (6 á 7 dagen per week trainen, atletiek - sprint) en ook ik had in het begin last. Trust me, het is een kwestie van wennen. Als je lichaam door heeft dat je het regelmatig afbeult zoekt het vanzelf naar overcompensatie. Dit betekend dat je lichaam zijn rust pakt en gaat voorbereiden op de volgende intensieve inspanning. Dus gewoon doorknallen en je slaapt op den duur als doornroosje.
|
|
|
|
FLOF
|
Dat in slaap vallen is geen enkel probleem....het wakker worden echter...oei oei, vooral op maandagochtend... :
|
|
|