Betaald parkeren Autostrand + Slufterstrand voor 3 jaar dicht!

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Januari 19, 2007, 22:27:45
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Check de website van de helden die opkomen voor de recreatie op het voormalige autostrand:

www.autostrand.nl (> Even lachen!)

• Ze willen alle parkeerplaatsen rondom het Oostvoornse meer (tevens kitespot bij Oost), inclusief de parkeerplaats voor het voormalige autostrand betaald gaan maken! Ook als je wat wilt gaan kopen bij Eurofun.
  • Bij de aanleg van de 2e maasvlakte gaat het Slufterstrand voor ten minste 3 jaar dicht.

Dat het Slufterstrand dicht moet (wanneer?) kan ik begrijpen, hoe vervelend dat ook is. Voor velen denk ik een reden om dan toch maar weer op het voormalige autostrand te gaan varen. Maarja, naast het eind lopen straks ook betalen!
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #1 Januari 19, 2007, 23:08:12
edit2Rapporteer  
Tja, Scheveningen, Zandvoort, Grevelingendam etc zijn ook betaald. Weerhoudt mij niet hoor...
michiel v geel

Antwoord #2 Januari 19, 2007, 23:38:23
edit2Rapporteer  
mischien speciele kitepas als vergunninghouders laten instellen  ThumpsUp
Merc
Gast
Antwoord #3 Januari 20, 2007, 00:19:51
edit2Rapporteer  
Er zijn plaatsen genoeg waar je onbetaald kan kiten.
Er zijn ook plaatsen waar je niet alleen betaald voor het parkeren maar ook voor het kiten, dus... ach zo slecht is het allemaal nog niet.

Carpolen en alles verzacht de kosten toch?!!
~Dirk~

Antwoord #4 Januari 20, 2007, 00:33:30
edit2Rapporteer  
Eerst word er met gemeenschapsgeld een parkeerplaats gebouwd waar vervolgens die zelfde gemeenschap voor moet betalen om te parkeren. Ik vind het wel bezopen.
Wat is het volgende? Belasting op de wind?

Sokolov
Gast
Antwoord #5 Januari 20, 2007, 01:14:33
edit2Rapporteer  
Tja, Scheveningen, Zandvoort, Grevelingendam etc zijn ook betaald. Weerhoudt mij niet hoor...
In Scheveningen kun je prima gratis parkeren bij de haven.
adrenalin

Antwoord #6 Januari 20, 2007, 01:17:25
edit2Rapporteer  

SSSHHH!!!!!!!
Vlaardingen

Antwoord #7 Januari 20, 2007, 02:21:27
edit2Rapporteer  
Slufterdicht, dan maar naar Kijkduin
Lex

Antwoord #8 Januari 20, 2007, 03:15:46
edit2Rapporteer  
Nee he... betaald parkeren is niet zo erg (heb lieve ouders) maar straks word het nog drukker op autostrand met alle gasten van de slufter. Maar terwijl ik dit typ denk dat we daar toch geen last van zullen hebben, die gasten daar kunnen allemaal goed kiten  ThumpsUp
Merc
Gast
Antwoord #9 Januari 20, 2007, 03:29:25
edit2Rapporteer  
Citaat

ja inderdaad moet je nodig gaan verklappen, hebben we straks zelf geen plek meer
Michiel.
Moderator

Antwoord #10 Januari 20, 2007, 04:29:44
edit2Rapporteer  

Scheveningen & Zandvoort zijn drukke badplaatsen. Evenals Grevelingendam wordt zeer druk bezocht in de zomer. Maar buiten het seizoen in ieder geval in Scheveningen en op de Grevelingen gratis parkeren. Strand Horst volgens mij toch ook?

Als ze nou een parkeerplaats OP het autostrand zouden aanleggen (wat veel mensen willen, maar de eigenaar 'Natuurmonumenten' nooit zal toestaan) dan wil ik er best voor betalen. Nu is het zo dat je op de parkeerplaats niet eens zeker weet of het wel hard genoeg waait. Het is geen topplek meer, en eigenlijk komen er alleen nog veel beginners. Straks met die kosten erbij zullen misschien nog meer ervoor kiezen om ergens anders te gaan 'oefenen'!

Tevens vind ik het gewoon pesterij. Die 1,5 euro die het autostrand vroeger kosste om erop te komen (alleen bij mooi weer in de zomer) was goed te doen, dit zal zeker meer worden...

Stanley

Antwoord #11 Januari 20, 2007, 05:55:47
edit2Rapporteer  
Helaas strand Horst is tegenwoordig gehele jaar door betaald parkeren.
Kleine uitzondering na gelaten als de slagboom open staat wegens storm schade.
Dre

Antwoord #12 Januari 20, 2007, 17:08:51
edit2Rapporteer  
Hoek van Holland is een goede spot. Parkeren op de dijk en met een vouwfiets naar het strand.
Geen

Antwoord #13 Januari 22, 2007, 05:24:14
edit2Rapporteer  
naja waar slaat dit nou weer op als je bij eurofun iets wilt kopen,
in de midlle of nowhere dat je  moet betalen om te parkeren
Michiel.
Moderator

Antwoord #14 Januari 24, 2007, 18:25:16
edit2Rapporteer  
naja waar slaat dit nou weer op als je bij eurofun iets wilt kopen,
in de midlle of nowhere dat je  moet betalen om te parkeren

Niet alleen Eurofun, ook de duikzaak en het perslucht vulstation, paviljoen de stormvogel. Allemaal moeten ze het hebben van mensen die daar langskomen, en niet de hele dag willen blijven.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.