Maurits
|
hehe, nice, maar tis niet naast de deur bij mij. Het voordeel is wel:
Ongeveer 60% van het nieuwe strand zal gebruikt kunnen worden om te kitesurfen. Door de ligging ontstaat er een kustlijn waar met vele verschillende windrichtingen gekite kan worden. Ook is het goed denkbaar dat de beroemde Maasvlaktegolfen naar verloop van tijd ook op de 2e maasvlakte zullen lopen.
Het nadeel:
Streven is om in 2011 de eerste stranden van de 2e maasvlakte open te kunnen stellen voor publiek. Wachten duurt zooooooooooooooo lang.
|
|
|
kitestertje
|
2011!! wel niks dat ze dan slufter gaan sluiten en dat je dan in 2011 pas weer kan kite!
|
|
|
Alferink
|
In plaats daarvan mag je nu(dan) bijna op heel rockanje varen.
En na 2011 wordt echt feest, als het niet veranderdt op het laatste moment.
|
|
|
kitertjuh
|
eindelijk positief neiuwes top
|
|
|
Patrick..!
|
Op Rockanje, das wel beter .. :-)
|
|
|
marc010
|
Autostrand is zo geweldig voor beginnende kiters, gescheiden met de ervaren kiters die nu op de slufter zitten. Ik hoop dat het autostrand toch bereikbaar blijft als ze de boel gaan renoveren.
Betekent dit dat we per januari 2008 ALLEMAAL verplicht naar rocanje moeten totdat zij klaar zijn met bouwen wat wel een aantal jaar gaat duren??????
Pas in 2011 kunnen we gebruik maken van dat nieuwe strand!!! zo ver is het nog lang niet.......
|
|
|
DENNS
|
ben al vaker in rockanje geweest is heerlijke spot vooral met eb allen zal het wel druk worden als autostrand en de slufter-kiters bij elkaar worden gedouwd
|
|
|
Alferink
|
Stranden aan de Maasvlakte zoals de Blokkendam en het Slufterstrand zullen niet meer toegankelijk zijn. Of hier nou ook autostrand mee bedoelt wordt weet ik niet, maar ik denk persoonlijk dat die 'draaikolken' waar over wordt gesproken niet bij het autostrand kunnen komen. Blokkendam en Slufter snap ik. En dan nog, draaikolken in een 'natuurgebied', dat kan natuurlijk niet he, die arme vogeltjes (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
|
|
*Maximus*
|
ik snap het niet helemaal, hoe komt het er uit te zien (het strand om te kiten) en word het nu ook voor toeristen ??
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Top voor 2011, maar vanaf jan 2008 grote armoe!
Slufter dicht, dus of naar andere verder gelegen spots uitwijken of weer dat pleuriseind struinen naar het autoplaya, wat ze anders gaan inrichten?
Is daar al wat meer over bekend?
|
|
|
jeroen90
|
jaa je mag op bijna heel rockanje kiten. vanaf de dam. dan bij de 2 strandtenten niet en daarna helemaal naar het autostrand
|
|
|
AJH
Gast
|
Tussen de 2 opgangen mag er wel gekitesurft worden, behalve tijdens het zomerseizoen.
|
|
|
Alferink
|
Tussen de 2 opgangen mag er wel gekitesurft worden, behalve tijdens het zomerseizoen.
Volgens mij was dat niet officieel hoor.
|
|
|
fransie
|
word allemaal leuk verteld!! maar ik ben benieuwd wat die mileu pikkie's willen stiekem vind ik het gewoon k*t dat de slufter dicht gaat!
en ik ben ook wel benieuwd of het zo ondiep blijft of dat het gelijk fucking diep is. al met al. afwachten en aanvaarden
|
|
|
Merc
Gast
|
Het is erg vreemd dat wel een heel industrie met haven aangelgd kan / mag worden maar dat de kiters die absoluut niet milieu onvriendelijk sporten zo weg gepest worden of nog erger de sport soms onmogelijk gemaakt wordt.
|
|
|
Matjas the scissor-kid
|
hehe gesurf d Maaruh eindelijk dat er eens met ons rekening wordt gehouden
|
|
|
Alferink
|
Volgens mij is dit een beetje t zelfde als het al was,
Want naar mijn weten mocht je op rockanje altijd varen vanaf het bordje naaktstrand, dus al halverwege richting autostrand zowat.
Als ik zo op het kaartje kijk, is de grens waar gekite mag worden nog steeds een stuk van de strandtent (2de slag) af. Het zou me daarom ook niks verbazen dat het nog steeds dezelfde plek is.
Enige is dan dat de 1e slag erbij is gekomen.
|
|
|
Lex
|
beter! Dat word leuk een bezoekje brengen aan rockanje vanaf het autostrand! Bedankt voor het posten
|
|
|
Hieronymus
|
Met die ruimte op de eerste slag hoef je niet heel blij te zijn, staat vol met palen en netten! Maar voor de rest wel relaxed, eindelijk geen gezeik meer op rockanje. Alleen wordt het wel erg druk, weet niet of ze daar zo blij mee zijn.........
|
|
|
Lex
|
we zien wel weer....
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hm..
Ben wel benieuwd of het anders inrichten van het Autostrand dan (lang) tot gevolg heeft dat je daar niet mag kiten. en of het na de inrichting dan weer wel kan/mag.
|
|
|