Jaaaaaaah! Vandaag eindelijk mijn nieuwe Caution Heckler 2007 7m2 op kunnen halen!
De Heckler is de opvolger van de Spitfire III en is een c-shape met iets geronde tips voor meer depower.
Net even snel opgepompt in de tuin maar wegens gebrekkige telefooncamera en licht zijn de foto's niet top, morgen maar eens andere camera erbij pakken in het zonnetje
Het nieuwe one-pump-systeem van Caution. Klemmetjes net als bij Slingshot om de tubes individueel af te sluiten, alles netjes afgewerkt met een 'sok' van neopreen(?)achtig materiaal.
Eerste ervaringen met oppompen; struts zijn goed op druk te krijgen en hij was binnen no-time vol met de one-pump. Open en dicht knijpen van de strut-sluitingen gaat erg goed, ondanks dat er een sokje overheen zit.Verder werkt het leeglopen erg goed door het vernieuwde grotere leegloopventiel. Kite ziet er verder erg sterk uit (Caution he (grinnik_kitesmiley))en ziet eruit alsof hij behoorlijk wat crashes kan hebben. De tas is zoals gewoonlijk weer gigantisch relaxt, lekkere dikke kwaliteit en stevig.
Morgen even betere foto's maken, ook van de tas en nieuwe bar. Zodra ik er een paar keer lekker mee gevaren heb (als het ooit nog gaat waaien
) zal ik een uitgebreidde review schrijven met m'n ervaringen.