ze zien we ook echt spacend uit, ik betwijfel ja of ze beter vliegen maar lijkt me wel vet..zijn er al eigenlijk meer merken die een 2008 kite in augustus willen uitgeven?!
wat een gruwelijk lelijke slingshot die rode! ahaa.. ziet er idd uit als een vleermuis! de vorm lijkt int eerste opzicht niet zo dat ie veel kracht heeft:O
Die fuel is zoooooooo oud. Ruben had z'n LE van z'n Fuel gesloopt en had voor de gein er wat tussen gestopt zodat die punt er kwam (heb ik me laten vertellen zoiets).
Het was dus wel degelijk wel een echt ontwerp! Hij noemde de BATwing. Dat verhaal van Ruben klopt dus niet want het is een bow en dus geen fuel met een bult in zn LE. Of ze het dit jaar gaan doorvoeren denk ik niet.
De rebel 07 was er ook idd eind vorig jaar oktober ofzo, dus de 08 zal ook wel na de zomer komen. De niewe Torch 4 komt ook al weer snel naar Nederland wrs al binnen 2 maanden.
De rebel 07 was er ook idd eind vorig jaar oktober ofzo, dus de 08 zal ook wel na de zomer komen. De niewe Torch 4 komt ook al weer snel naar Nederland wrs al binnen 2 maanden.
precies, de 200x kites komen toch altijd al eind 200x-1 ?