jeroen90
|
en mag je bij A B of C kiten?
|
|
|
Alferink
|
en mag je bij A B of C kiten?
Op het extensieve recreatiestrand bestaande uit 27 ha. wordt geschikt gemaakt voor actieve buitensporten, waaronder kitesurfen.
Ik hoop alleen wel dat je dan op heel dat stuk mag kiten... maar zit dat erin??
|
|
|
jeroen90
|
oke had niet helemaal gelezen:P maarja nu weet ikhet B dus..
|
|
|
droppie
|
Goed werk Dré & Arno!
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
hoop t wel voor dat hele stuk B. Houden we toch nog de volledige richtingen bij slufter.
En mag A evt ook gebruikt worden van bv okt tot maart ofzo wanneer eig toch geen badgasten zouden zijn...
|
|
|
|
*Maximus*
|
maar het oorspronkelijke autostrand dan? wat gaat daar mee gebeuren?
|
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
knap werk jongens, klinkt goed. alleen wel heeeeel erg krom dat ze nu gebied a aangeven als zijnde recreatiegebied, terwijl dit middne inhet vogelgebied zit en volgens mij ook het gebied omvat dat sluiting van het autostrand heeft veroorzaakt?
enneh, plannen van de aannemer worden pas in de zomer 2008 bekend? dus de sluiting word uitgesteld?
|
|
|
Nickless
Geen avatar
|
Dus als we het goed begrijpen blijft de Slufter nog wat langer open!?
|
|
|
Alferink
|
Na het opspuiten gaat oostvoorne toch op den duur dicht slibben?
Tenminste, dat heb ik ergens gelezen.
|
|
|
TtHoM@s
|
zomer 2008 dus..... hij zou eerst toch januarie 2008 dicht gaan? van af dan mocht je iig op rockanje kiten
|
|
|
*Maximus*
|
als ik dat lees word ik echt wanhopig, wie verzint zoiets om de gebieden af te zetten met palen?
|
|
|
Vlaardingen
|
Mensen, dit topic heeft alleen betrekking op Maasvlakte2. Zodra meer bekend is over het autostrand zal ik hiervoor een topic openen. Verder verzoek ik een ieder alleen informatie te plaatsen en te delen met een bronvermelding wat betrekking heeft op Maasvlakte2.
Van 'horen zeggen' en 'ergens gelezen' worden we niets wijzer en roept alleen verwarring op. Voor alle duidelijkheid, een algemene of gedeeltelijke sluiting wordt bepaald na de plannen van de aannemer. Hierover hebben we contact met de opdrachtgever.
Uiteraard houden we jullie op de hoogte.
André
|
|
|
diederik
|
goeie shit andre! als het goed is blijven er mogelijkheden voor zowel het autostrand en de slufter. Het enige waar ik benieuwd naar ben of er tijdens de aanleg van maasvlakte 2 rekening gehouden wordt met het openhouden van een kitestrand???Hier was gedurende eerdere bijeenkomsten sprake van, maar dit was nog niet concreet vastgesteld! Misschien dat jij hier meer over weet???
|
|
|
KiteDemon
|
Echt goed bezig Dré Er is weer hoop!!!
|
|
|
|
Tuur!
|
Knap werk ! Ga zo door soepman
|
|
|
Jelle
|
Goed werk.
Nog een ideetje: als jullie bij je beleidsplan alvast een stukje voor de vogels reserveren, dan
1 - kan je de beste richtingen voor het kiten veiligstellen 2 - neem je een evt. strijdgevoel weg bij vogelaars (als die net zo berserk zijn als sommige kiters, brrr...) 3 - kom je misschien later voor minder verrassingen te staan
Jelle
|
|
|