hans
|
wij zijn er van 26-07 tot 08-08 la ballena alegre volgen mijn word het feest daar
|
|
|
FunkyoneNL
|
dat heb je goed gezien hansol!!
|
|
|
Alferink
|
Dat wordt BIER BIER BIER
|
|
|
jeroen90
|
en poesjes aaien.
|
|
|
timmuh
|
bier ,, sigars,, kiten,, poesjes aaien...man man man dat word me wat
|
|
|
FunkyoneNL
|
lol bier en tieten hoop al1 dat het meevalt met die klote kwallen! Wel jammer dat jullie op andere camping zitten!
|
|
|
|
hans
|
hey jongens hoe zijn eingelijk de kite omstandigheden op la ballene, want als ik deze topics alle maal zo lees zit ik al helemaal in de flow, als het dan maar niet erg tegenval hoop ik.
ik hoop een hoop van jullie daar te ontmoeten en lekker loss tegaan
|
|
|
manu
|
echte mannen komen naar camping aquarius
|
|
|
hans
|
echte mannen drinken geen aquarius !!!
|
|
|
jeroen90
|
echte mannen komen naar camping aquarius aquarius is de windsurf camping voor duitsers
|
|
|
|
Alferink
|
Fijn voor jou dude, nou maar weer opzouten uit dit topic
|
|
|
DENNS
|
Er word een grote kwalleplaag verwacht in de Baai van Roses in de maand july/augustes, het gaat om de viertandige klapstaart kwal, deze kwal is uiterst gevaarlijk, (een doorsnede van 30 cm) en zorgt voor een soa(genitale wratten) dit is allen te bestrijden door middel van zand over het geslachtsdeel te wrijven, dus bij deze de waarschuwing.
Bron: Spits
|
|
|
|
|
|
Alferink
|
Hmmmmmm das minder Beter onderbouw je je reactie eerder... Dan wordt het zien hoe erg het is, maarja er is altijd nog bier... was dat niet op 1 april Whahaha beter wel Btw, heb je een link naar dat artikel? Kan namelijk niet vinden op http://www.spitsnieuws.nl ... Edit// Ooooh das Dennis, die is met z'n anti-roses-propaganda-campagne begonnen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
maakt niet uit gewoon mijn psycho 2 pak met handschoenen en kap op en gaan met die banaan
|
|
|
FunkyoneNL
|
hm kwallen zuigen.... Ik heb groepen van 200 kwallen onder me gezien en ging dan achteruit me schroef als een soort mixer er doorheen..... was wel grappig....voelen ze hopelijk niks van en ik was nog jonger Maarre was het maar juli........
|
|
|
|
e_surf
|
Er word een grote kwalleplaag verwacht ...bla.bla.bla..
Bron: Spits
Niets van waar, zelf bedacht om ons Rosasgangers af te schrikken...
|
|
|
TtHoM@s
|
het gaat om de viertandige klapstaart kwal, Ooooh das Dennis, die is met z'n anti-roses-propaganda-campagne begonnen
hahahaha ja hij snapt het teminste maar het is er ook gewoon veel te druk met arogante spanjaarden enz toen ik er 2 jaar geleden was was zoon gast met zijn gezicht op een kwal gevallen k lachde me rot heel zijn gezicht rood enz later is die nog wel naar de dokter geweest want het bleek een giftige te zijn, zoon rood/paarse.
|
|
|
*Maximus*
|
ik ben 1x naar rosas geweest maar heb er geen 1 kwal gezien... die jaren daarvoor scheen het wel te stikken van de kwallen dussss.... als er maar een goede thermische wind staat die ze beloven ben ik tevreden. anders maar bij het zwembad chillen !
|
|
|