|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Thanks 4 the info Als de huidige voorspelling blijft staan kan ik de 9 weer eens lekker op zijn falie geven...
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
jeemig de peemig......wat een kl****te duitsers op de BD !! je kan er een slapstick film van maken....
|
|
|
Surfshot
|
morgen nog iemand naar brouwersdam ?
|
|
|
ash
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik ga donderdag of vrijdag naar de Dam. Nog andere gegadigde.
|
|
|
norton
|
is MOTD nou op zaterdag of op zondag ??
|
|
|
norton
|
hoe bevalt brouwersdam met westenwind morgen ?? veel chop enzo ??
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is er wind dan ?
|
|
|
|
norton
|
zo maar is afreizen naar de brouwersdam , via de grevelingen .... wellicht dat ik daar stop..
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik gaat nu naar de Brouwersdam, mocht die teveel ZW zijn dan wijk ik uit naar de Rocks.
|
|
|
Reodude
|
3 weken Bdam !!!! zondag ben ik daar
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Vandaag weer Brouwersdam, weer een tank benzine erdoor heen dit weekend maar het is voor een goed doel.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Morgen nog mensen @ de Dam? Ik hoop er rond half 11 te zijn. De wind ziet er goed uit.
|
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Nee ik kom er niet vandaan maar vaar er weleens. Ben meestal in Oostvoorne (auto playa), Rockanje of Brouwersdam te vinden.
|
|
|
an
Geen avatar
|
morgenmiddag/ avond aan de oefen bij grevelingen of brouwensdam, hoop eindelijk meer meters te kunnen varen.. wish me luck folks!!
|
|
|
|
nithwith
Geen avatar
|
was vandaag ook op brouwersdam. met mijn 11 BEST. maar in het begin ging het goed maar ja toen het aantrok.
wou nog even de mensen bedanken die mee geozcht hebben naar mijn plank en de kerel die hem uiteindelijk gevonden heeft dus ook. man wat was ik opgelucht.
thanks.
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Gisteravond weer heerlijk gevaren, op den duur waren we maar met 5 man aan het kiten. Top!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zo, vanaf nu ook local in de omgeving Brouwersdam en op de juiste momente kan de dam zo lekker zijn. Net zoals zondagavond. Waar voer jij mee Jesse?
|
|
|