Tim_GTS5
|
Ik denk dat je lui bent mooie warming up toch !
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Voor die prijs doe ik wel met de hand pompen hoor.
Vraag me ook af hoe lang dat goed blijft gaan met stuifzand....
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Idd een zeikerd, zelfs mijn 18m pomp ik met plezier op. Misschien dat je pompt verrot is/stroef loopt? Dan is zelfs een 5m nog zwaar werk inderdaad.
|
|
|
Janus
Logs: 0 | 4 uur
|
Gezien de keuze die je biedt ben je mi een zeikerd.
Ga pompen, goede warming up.
|
|
|
Flinty
|
Koop gewoon een 5m ben je lekker snel klaar met pompen ;-)
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En nog ff een serieuze reactie: die compressor is ongeschikt voor je kite! Tenzij je 3 weken de tijd hebt om te wachten tot die vol is. Zelfs Naish heeft ooit een accupomp in hun leveringsprogramma gehad o.a. Niemand die het koopt! Waarom? Misschien een idee: stap over op flysurfer of peter lynn Arcs?
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ondanks het feit dat ik dankzij het pompen een prachtig lichaam heb gekregen .... mis ik nog elke keer, als ik ga kiten mijn Flysurfers. Man wat was dat heerlijk ...... uitrollen ...... hoopje zand op de tip ..... en gaan met die banaan. Maar dan bedenk ik me .... want elke kitesessie eindigde steevast met een natte Flysurfer ... en een hoop draden in de spagetti .. conclusie: dan maar pompen en een goddelijk lichaam ..... heeft mijn vrouw ook nog wat aan mijn hobby ...
|
|
|
|
Morres
|
pompen is voorspel
|
|
|
hehuis
|
Heb je zo'n looie accu al eens over het strand gezeuld? Daar is pompen niks bij. Als je dan toch voor een accupomp moet gaan dan een compressor van Jeep of zo? Met de 4x4 erbij. Dat over het strand lopen vind ik ook maar niks.
|
|
|
franco
|
je bent een zeikerd, gewoon pompen of anders een lekker ding die dit voor jouw doet dan heb je respect hahaha.
|
|
|
Lude
|
In egypte wel eens bij een spot geweest die een compressor had staan.. Dat was super relaxed als je haast hebt.
Maar thuis wil ik niet afhankelijk zijn van techniek.. Ik vind het prachtig dat tijdens het kiten je alleen van spierkracht en windkracht zulke snelheden en hoogtes kunt behalen.. Daar valt het pompen ook onder. Als iedereen met motortjes op de kant gaat werken is het genieten van de natuur er snel vanaf imho.
|
|
|
Quazie
Geen avatar
|
In Bergen aan Zee staat ook een compressor maar ik gebruik 'm nooit. Pompen is een prima warming up, me dunkt. Niet zo zeiken, lekker pompen
|
|
|
franco
|
hahahaaaaaaaaaaa nu weet hij wel dat hij een zeikerd is hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Studenten zijn over het algemeen vrij lui... Dat wordt hier weer eens goed bevestigd! hahaha
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Studenten zijn over het algemeen vrij lui... Dat wordt hier weer eens goed bevestigd! hahaha
Ik ga me wel zitten schamen in een hoekje en kom terug als andere user..aan de andere kant, het maakt niet uit hoe je bekend bent, als je maar bekend bent Overigens maakt Evan wel een goed punt, m'n pomp lijkt niet heel erg goed meer te zijn. Tijdje terug eentje van een maat geleend en dat ging veeeel sneller bedenk ik me net. Toch maar een nieuwe kopen dan of kun je daar zelf iets mee qua onderhoud?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
jazeker, binnenkant af en toe schoonmaken en de seal ring opnieuw invetten. (North pomp i.e.g.)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Jep, binnenkant goed schoonmaken en alle rubbers weer met vaseline invetten doet wonderen.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
In mijn ervaring is vaseline te dik, en gaat weer te snel opdrogen. Ik doe het met olijfolie tegenwoordig
|
|
|