Steven
|
Jaaa, was echt perfect vandaag, tot morgen
|
|
|
Gj
|
jaa wel getrained.. ging oed vandaag wedstryd wel moe mja.. gaan gewoon door ..
|
|
|
kitewouter
|
Lekker windje tegenwoordig:D vanaaf mn beide slingshot's ophalen.. 8 en 12m2... mn nieuwe aanwinst:D vrijdag maar ff helemaaaaaal loooosss
|
|
|
MasterWurm
|
Lekker windje tegenwoordig:D vanaaf mn beide slingshot's ophalen.. 8 en 12m2... mn nieuwe aanwinst:D vrijdag maar ff helemaaaaaal loooosss
Ik denk toch morgen hee
|
|
|
ceessss
Gast
|
hey, waar gaan jullie morgen allemaal heen? is hvdb morgne niet een klein beetje aflandig?
|
|
|
peter.
|
was gisteren top dag blij dat ik boardje kon lenen "bedankt markku" zaterdag vrij waar gaan jullie heen?
|
|
|
kitewouter
|
vandaag helemaal super in Workum! morgen weer:D
|
|
|
Gertjan
|
he steven
op hanglos.nl staat je kite op de foto. (bij foto`s Workum vandaag) je vloog toen achter willem aan.
|
|
|
Jurrien
|
was gisteren top dag blij dat ik boardje kon lenen "bedankt markku" zaterdag vrij waar gaan jullie heen?
we belleee ik weet niet
|
|
|
peter.
|
is goed bel je morgen vroeg
|
|
|
Jurrien
|
we gaan naar mirns wie is er nog meer??
|
|
|
|
Luko
|
gaat er deze zondag iemand op het wad of mirns kiten het word namelijk 14 weer???
|
|
|
Steven
|
he steven
op hanglos.nl staat je kite op de foto. (bij foto`s Workum vandaag) je vloog toen achter willem aan.
Ja klopt, heb het ff gecheckt. sta er een aantal keer op idd. was wel lkkr!
|
|
|
Jurrien
|
gaat er deze zondag iemand op het wad of mirns kiten het word namelijk 14 weer???
ik ga denk ik nog wel even... moet even zien of het weer wat beter is... maar eerst to the church
|
|
|
piede
|
Wie is er morgen allemaal beschikbaar voor een mooie dag workum? Ik wel, heb nog een weekje @GJ: is het nog gelukt met de fuel? Jullie hadden nog ff langer moeten blijven gisteravond, we hebben tot het donker werd door gevaren, ik moest mn 7 meter zo nu en dan een stukkie depoweren, dus ging errug lekker, en vlak dat het was!!
|
|
|
Luko
|
he piede morgen avond?
|
|
|
ceeesss
Gast
|
hey... vanddag een ongeluk op workuM? ik kan morgen wel... maar k heb geen vervoer... en ik weet niet zeker of ik morgenavond vrij ben... vanavond ff kijken op 't werk! nu lekker an die arbeit (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
peter.
|
ik ben maandag op workum effe lekker knallen ik ben er rond 12,30
of heeft iemand een ander plan???
hoor het graag
|
|
|
Luko
|
gewoon kiten op hvdb middag/avond
|
|
|
piede
|
was weer lekker dagje kiten op workum vandaag. Maar is toch niet tof om dat ongeluk in je achterhoofd te hebben...
|
|
|
peter.
|
jah idd dat vond ik ook dat ongeluk zat me niet lekker (huilen_kitesmiley)
|
|
|
|
jaapd
|
Misschien blijvend verlamd is toch iets anders als er goed vanaf komen.
Ik was zondag ook op Workum, een van de beste sessies van het jaar en dan kom je van het water af en dan is een trauma helicopter geland zonder dat je er erg in hebt. Aan alle omstanders merkte je gewoon dat het erg serieus was. Ik ben blij dat ie buiten levensgevaar is.
|
|
|