Steven
|
Klopt, denk je zelf maar eens in, verlamt. Sommige mensen zijn dan liever dood. Dat je niets meer kan mag ik niet zeggen, maar je hele leven is wel beperkt. Hij moet straks eerst maar eens gaan beseffen dat hij verlamt is, ik denk dat dat het moeilijkste is. Dan pas kun je gaan revalideren.
|
|
|
Jurrien
|
daarom had ik goed ook tussen haakjes gedaan en omdat k niet gelogd was kon ik er niet van maken: hij is er gellukig (goed/)levend vanaf gekomen.. Misschien blijvend verlamd is toch iets anders als er goed vanaf komen.
|
|
|
peter.
|
gaat er morgen vroeg nog iemand naar hvdb?
|
|
|
peter.
|
morgen weer wind:) wie gaat naar workum of mirns???? workum zal wel druk zijn op het water van wege wind richting veel kiters op zelfde plek
dus ik kies mirns als ik niet in mijn eentje ben
|
|
|
Gertjan
|
he he eindelijk meer mensen die mirns mooier vinden als workum. vooral als ze aan het lessen zijn en de windrichting is west of zuidwest. dan kun je er niet weg komen.
|
|
|
Luko
|
morgen de perfecte wind om even sávonds te knallen op hvdb van 18:00 21:00 nog meer kiters die even lekker op zout willen varen. daar mag je ook in de zwemzone je kite oplaten haha
|
|
|
peter.
|
ik ben er mischien nog wel effe eerst smidags op workum knallen en als ik nog niet aan gort ben dan ben ik ook van de partij:p
|
|
|
Steven
|
Morgen in de ochtend Loog.
|
|
|
big_ben_lair
|
morgenVROEG maar eens in Workum kijken
|
|
|
Luko
|
vrijdagmorgen kan ik wel ff op hvdb
|
|
|
Keessie1
Gast
|
Wie gaat er vrijdag ergens heen en heeft plaats in de auto? Dat zou mij erg blij maken:-)
06 14 050 139
gr Kees
|
|
|
Cees____
Gast
|
ik ga morgen ook... met de bus denk ik! maar wie is er nog meer? wil eigenlijk wel zeker weten dat ik er niet als enige sta
|
|
|
peter.
|
joepie hoef morgen pas 3 uur te beginnen, dus ik ben van de partji op hvdb
wie nog meer?
|
|
|
Gertjan
|
luko denk ik
|
|
|
Luko
|
he peter bel me maar ff 0m 8:30 ik ga morgenvroeg ook heen tel 0614919821 met de groene rhino 14
|
|
|
piede
|
ik gaat ook
|
|
|
Taco.
|
ochtendsessie wad! HvdB
|
|
|
Luko
|
kom ik ook 10uur denk
|
|
|
kuper@stage
Gast
|
en ik zit op stage :S
|
|
|
peter.
|
jurrien je hebt wijnig gemist hoor was geen mooie wind " wel mijn eerste kiteloop raily gestickt:p"
|
|
|
Taco.
|
idd vlagerig en megachop....toch nog wel leuk gevaren
|
|
|
Jurrien
|
wordt morgen nog wat??
|
|
|
|
piede
|
yeah!! een week zonder wind! dat werd ook wel eens weer tijd... Weer es een keer nomaal eten en mn lichaam wat rust gunnen
|
|
|