Jurrien
|
ach, het is altijd groot genoeg, of nait dan?? Dus komende zaterdag avond bij jou thuis luko? Als iedereen ff wat mee neemt, dan is het zo geregeld ja. Zijltje er over en het kan altijd doorgaan....
Liekt mie leuk tou!
En ja bruin, lijkt me leuk, ff die dikke foto's bekiekn
ach, het is altijd groot genoeg, of nait dan?? Dus komende zaterdag avond bij jou thuis luko? Als iedereen ff wat mee neemt, dan is het zo geregeld ja. Zijltje er over en het kan altijd doorgaan....
Liekt mie leuk tou!
En ja bruin, lijkt me leuk, ff die dikke foto's bekiekn
jullie hebben jezelf alweer uitgenodigd, nou ik zie wel wat er langs komt. piethein nodigt zichzelf uit hahaha
|
|
|
brutus
|
Vrijdag hvdb lijkt me strak plan. Kan ik me nieuwe f-one demon uitproberen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Lord of the Boards
|
Hey, Hoek van de Bant kiters
Even iets erg serieus tussendoor. Wat vinden jullie van het initiatief van het kite-aware team? Ik vind het zelf in ieder geval een super initiatief. Voor Hoek van de Bant hebben we tot nu toe 2 aanmeldingen (ikzelf en Kees v. Oeveren). We zijn echter beide geen vaste locals van Hoek van de Bant. Daarom hoop ik dat jullie als die hard locals even de tijd willen nemen om het topic door te lezen. Mocht je het initiatief willen steunen, geef je dan op bij Angela. Ik denk dat het echt van belang is voor de kitesport en de spot. Het kost je geen kostbare kite-tijd, maar het draagt wel bij aan de veiligheid en het behoud van de spot.
Jan Piekstra
|
|
|
Taco.
|
vrijdag hoop ik ook nog ff te wadloopen! Als er wat wind is....
|
|
|
brutus
|
Goed initiatief. Heb mijn aanmelding verstuurd Hey, Hoek van de Bant kiters
Even iets erg serieus tussendoor. Wat vinden jullie van het initiatief van het kite-aware team? Ik vind het zelf in ieder geval een super initiatief. Voor Hoek van de Bant hebben we tot nu toe 2 aanmeldingen (ikzelf en Kees v. Oeveren). We zijn echter beide geen vaste locals van Hoek van de Bant. Daarom hoop ik dat jullie als die hard locals even de tijd willen nemen om het topic door te lezen. Mocht je het initiatief willen steunen, geef je dan op bij Angela. Ik denk dat het echt van belang is voor de kitesport en de spot. Het kost je geen kostbare kite-tijd, maar het draagt wel bij aan de veiligheid en het behoud van de spot.
Jan Piekstra
|
|
|
|
jurrien @ stage
Gast
|
ik niet ik vaar graag dicht bij de kant langs (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
peter.
|
ik vind het een top in initiatief , maar hou mij zelf ook wel eens niet aan de regels dus sorry
|
|
|
Grrrr weer zo 1tje
Gast
|
ik vind het een top in initiatief , maar hou mij zelf ook wel eens niet aan de regels dus sorry misschien wordt het dan toch tijd om dit dan wel te gaan doen. Zeker met kiten. Vind het behoorlijk vreemd dat gezien er zoveel spots onder druk staan er mensen nog steeds zo laconiek over doen. (huilen_kitesmiley) In Groningen hebben we eigenlijk maar 1 echte spot en dat is hvdb en die willen we graag open houden. Dat kan alleen als iedereen daaraan meewerkt en zich gewoon aan de regeltjes houdt hoe stom die soms ook kunnen overkomen. Als we willen dat anderen (gemeente, overheid etc) kitesurfen als een volwaardige volwassen sport zien, moeten wij kiters ons ook verantwoordelijk en volwassen gedragen. 1 eigenwijs,kinderachtig,egoistisch en onverantwoordelijk persoon kan het verpesten voor een grote groep mensen. Wil jij zo graag die persoon zijn?
|
|
|
Steven
|
Het is een goed initatief, maar gaat nu even niet op voor HvdB. na sept. zijn we daar niet meer welkom, dus dan wordt het pas weer volgend jaar dat zoiets voor de HvdB geldt.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Steven, dat maakt niets uit. Het kite aware team gaat volgend jaar gewoon door. En hopelijk nog vele jaren daarna. Voor de opstart is het vooral belangrijk dat we weten wie er aan mee wil doen. Zeker met het oog op de lycra´s die besteld/ gedrukt moeten worden is het belangrijk om te weten. Dan leg je je lycra in de kast en als HvdB weer opengaat, trek je hem aan. Bovendien zijn we nog niet uitgepraat over HvdB. We zijn nog steeds bezig om de spot het hele jaar door open te krijgen. We hebben hiervoor een bezwaarschrift ingediend tegen de periodisering. To be continued zou ik zeggen.
En voor de mensen die zich niet aan de regels houden. Iedereen gaat wel eens net te ver richting het natuurgebied. Of springt een keer net de dicht bij de kant, enz, enz. De politie rijdt ook wel eens te hard door de stad. We moeten nu geen regeltjesneukers worden. Het gaat erom dat de veiligheid wordt verbeterd door het gevoel van toezicht en aangesproken kunnen worden. Voor de regels die met het openhouden van de spot te maken hebben (natuurgebied, zwemmersgebied, enz) geldt eigenlijk hetzelfde. En wat ik zeker ook een van de belangrijkste punten vind: Herkenbaarheid voor kiters met vragen en het signaal richting de overheden van welwillende en verantwoorde kiters!
Niet iedereen hoeft natuurlijk in zo´n lycra rond te lopen, maar ik hoop in ieder geval op respect voor de mensen die zich wel opgeven.
Groeten,
Jan
|
|
|
Jurrien
|
ik heb respect voor de genen die het doen en vind het een goed initiatief.. maar ik weet wel wie dicht bij de kant kan varen en wie niet en tegendie gene zal ik het wel zeggen! daar heb ik geen lycra of zo iets voor nodig
|
|
|
Pied
Gast
|
Ik ben morgenmiddag ook op HvdB, vanaf hoe laat jij GJ?
|
|
|
peter.
|
ik vind het een top in initiatief , maar hou mij zelf ook wel eens niet aan de regels dus sorry misschien wordt het dan toch tijd om dit dan wel te gaan doen. Zeker met kiten. Vind het behoorlijk vreemd dat gezien er zoveel spots onder druk staan er mensen nog steeds zo laconiek over doen. (huilen_kitesmiley) In Groningen hebben we eigenlijk maar 1 echte spot en dat is hvdb en die willen we graag open houden. Dat kan alleen als iedereen daaraan meewerkt en zich gewoon aan de regeltjes houdt hoe stom die soms ook kunnen overkomen. Als we willen dat anderen (gemeente, overheid etc) kitesurfen als een volwaardige volwassen sport zien, moeten wij kiters ons ook verantwoordelijk en volwassen gedragen. 1 eigenwijs,kinderachtig,egoistisch en onverantwoordelijk persoon kan het verpesten voor een grote groep mensen. Wil jij zo graag die persoon zijn? nee tuulijk wil ik dat niet zijn maar ik wil er wel mee zeggen dat ik ook wel eens dicht bij de kant vaar een wel eens spring in ondiep water en de kite op laat op de dijk in plaats van in het water. dus ben ik dan zoon lycra waard????
|
|
|
anoniempje
Gast
|
ik hou me liever bij de barbeknooi dan dit gekwak
|
|
|
piede
|
Ja peter, niet zo dom lullen en meld je aan, jij woont het dichtste bij de spot.
Wie gaan er zaterdagavond mee naar LBBBQ??*
Luco's Big Bbq
|
|
|
big_ben_lair
|
HVDB kitespot GRONINGEN? we hebben geen spots in groningen!!!!
|
|
|
Luko
|
wij hebben in ons kiteteam hvdb zelf al genoeg veiligheidsmensen hoor, de een kan verven de ander boeien regelen en vastmaken, en vliegeroplaters, en mensen die de muziek verzorgen, en er worden altijd dikke vergaderingen op de parkeerplaats gehouden.
zo
|
|
|
Gertjan
|
en er zijn altijd wel mensen die er wat van zeggen als luko zijn 14m oplaat en niemand anders zijn 10m meer kan houden.
ik wil maar zeggen iedereen let op elkaar.
en elke nieuwe kiter op hvdb wordt wel voor de gevaren van de dijk gewaarschuwd. en waar de paaltjes staan. (te herkennen aan een wit streepje en een orange boei)
|
|
|
Gertjan
|
morgen ben ik er van 14.00 tot 20.30 denk ik. ik bel je morgen wel ph.
|
|
|
Airlust
|
Ja en die dijk houd ons ook wel tegen. Maar ik doe het wel weer...ik meld me wel weer aan...kan ik STEVEN een beetje in de gaten houden. Hehe Gatver zaterdag kan ik niet kiten als t waait...ik moet dan me verjaardag vieren. (tong_kitesmiley) (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Taco.
|
piede heb je al aapeekaatje op de kop kunnen tikken?
|
|
|
Taco.
|
er zijn volgens mij maar weinig kandidaten die het goede voorbeeld geven bij hoek van de band: - jurrien doet graag boardslides op de dijk (unhooked dat wel, dus hij kan altijd nog loslaten) - piethein kite te dicht bij prikkeldraad - steven loopt een rhino 2 (das zowiezo gevaarlijk) vlak voor de dijk. (en op de dijk staan geen bomen om de kite tegen te houden....) (grinnik_kitesmiley) hmmm dan blijf ik over....maar ja ik ben er nooit, misschien kunnen we over een maandje de vragen om een oogje in het zeil te houden
|
|
|
big_ben_lair
|
is er morgen nog iemand op HvdB?
met een beetje geluk kan ik mijn nieuwe kites en bordje proberen!
|
|
|