Jordi_1990

|
als je wat meeneemt mag ik dat dan bij jou testen? ik wil die 5 wel eens voelen haha
|
|
|
Jelke

|
 Vandaag @ workum. filmen van uit de vlieger is niet helemaal goed gegaan krijg de beelden er niet af heb nu met een data recovery programatje wat van af kunnen halen maar is dus alle maal fototjes.
|
|
|
Gertjan

|
Nou Jordie nog 6 berichten en je heb 500 berichten in een half jaar, je typt wat af.
|
|
|
Jordi_1990

|
zit een hoop onzin bij gertjan, zoals dit bericht. morgen workum jelke? mag ik dan meerijden samen met patrick? ik kan wel naar Groningen CS komen 
|
|
|
peter.

|
zit een hoop onzin bij gertjan, zoals dit bericht. morgen workum jelke? mag ik dan meerijden samen met patrick? ik kan wel naar Groningen CS komen  het valt me mee dat je maar op 2.895 berichten per dag zit
|
|
|
|
|
patricks

|
nog 2 foto's kitecam workum
Leuke foto's, nu moet ik nog snel even een helm kopen:P
|
|
|
|
CeesV

|
wat houd je tegen? Tzal de 10 uur reistijd naar de kust wel zijn  ja idd! Jij zit dichter bij Hvide Sande (Topspot overigens) dan ik bij Houston!
|
|
|
Jordi_1990

|
wist ik veel... workum wordt lekker winderig vandaag 
|
|
|
patricks

|
zijn er nog meer die strax die kant op gaan?
|
|
|
|
piede

|
Maar niet geloopt zekers..... Pussy!! 
|
|
|
Jordi_1990

|
whaaaaaaa wat een wind, 5 meter erop en gaaaaaaaaaaan
|
|
|
Gj

|
ja ging lekker paar goeie loops!
|
|
|
Jacobus

|
Yo gasten,
Ik ben er morgen ook bij, maar wel vroeg. Ik zal er rond een uurtje of 10 op het water staan en rond 12.30h weer richting huis gaan. Wie nog meer zo vroeg? Oant Moarn!!
Groetnis
|
|
|
patricks

|
Ging lekker vandaag met die NEW kites Wat liften die dingen goed niet normaal meer 
|
|
|
piede

|
Yo gasten,
Ik ben er morgen ook bij, maar wel vroeg. Ik zal er rond een uurtje of 10 op het water staan en rond 12.30h weer richting huis gaan. Wie nog meer zo vroeg? Oant Moarn!!
Groetnis
Ja hier, mij ook, met wat anderen. Eindelijk.
|
|
|
patricks

|
benjamin en ik zijn er morgen ook, Wij zijn er rond half 10 
|
|
|
Benjooh

|
.....Wij zijn er rond half 10  Als jij me van 't station komt halen 
|
|
|
skyhigh as a

|
ben eerst wel eeum klaar met dat loopen, kost me alleen maar boards haha en met zoon vlaag loopen met een 11 ?? werd echt eeum te gek (denk dat Peter dat kan beamen) maarja... wat nie is kan nog komen in de loop der JAAAAAAAREn hehehe 
|
|
|
peter.

|
jah ging echt grof donderdag
ik durfde hem ook niet meer te lopen in die harde wind
wie gaat er zondag kiten? ik ben vrij mischien kom ik ook nog effe
|
|
|
zarda