Rutger II
|
Mn laatste kite heb ik via een tussenpersoon uit de USA gekocht.... Mn andere kite via Kubus ivm garantie etc....
|
|
|
WaZuP
|
mijn laatste heb ik 2 hands gekocht maar ik ga mijn nieuwe lekker goedkoop in cape town kopen,
Daar zit ik als t goed is morge of donderag
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
mijn laatste kite heb ik 2de hands gekocht maar hij was maar 4 keer gebruikt of zo ...rhino 5 16m2
|
|
|
tim_k
|
mijn laatste (enigste) kite heb ik via ebay.de gekocht, kite was 5-keer gebruikt en werd via een winkel op ebay verkocht, kreeg de bon (garantiebewiijs) er netjes bij Cabrinha CO2 12m2
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik hbe mijn laatste kite ook via ebay.de gekocht. Duitse shop dus. Scheelt gewoon 40 % met Nederland
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Heb mijn laatste kite "RAVENII 12" bij een nederlandse shop gekocht (koop altijd in Nederland), krijg altijd goede inruil en leuke kortingen, hierdoor is het voor mij niet intressant om in duitsland te kopen.
|
|
|
Airjan
|
Laatste kite net als die daarvoor via Ebay duitsland bij een duitse shop gekocht.
|
|
|
globe @ work
Gast
|
Ik heb mijn laatste kite nog lang niet gekocht!
|
|
|
Erwin de B
Gast
|
Mijn laatste en ook mijn eerste heb ik gekocht via Ebay.de en kwam uit Italie.
|
|
|
jaapd
|
Ik ben de aanvrager van deze poll.
Voor mij: 3x duitsland (2 via ebay) 2x 2ehands 2x nederland
Die laatste 2 waren Peter Lynn, sinds kort mogen die niet meer onder de adviesprijs geadverteerd worden. De volgende PL komt voor mij nu ook uit duitsland.
Voor dealers en importeurs: als jullie concurrentie op basis van prijs toestaan kan je 2 keer zoveel kites verkopen!
|
|
|
plaaggeest
|
Gister een rhino4 12m met 5th element gekocht 2e hands! Wel super relaxte kites!!
|
|
|
huib
|
4 dagen geleden 2 Raven1 gekocht 2de hands.
|
|
|
Slis
|
duitse shop via ebay
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Alle mn kites in een nederlandse shop gekocht wel 1tje 2de hands maar wel in een nederlandse shop
|
|
|
Flakkee Local
|
Mijn eerste kite, een Nitro 17 op de BOOT in Dusseldorf gekocht. Was in feb 2005 en de kite was van 2004 voor 675 euries compleet.
Mijn tweede een Airush lift pro 12 (2004)tweedehands in nl voor 400 euries.
begin 2006 ga ik weer naar Dusseldorf naar de BOOT, daar kan je echt onderhandelen zeker als je met een paar man gaat kopen. Ik ga dan op zoek naar een Airush Flow 8 (2005).
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Was een Naish Torch 8, gewoon nieuw bij eurofun gekocht.
|
|
|
Jurrien
|
1e kite rob's caribean siddeburen - gaastra gxr 14m2 2004 en 2e (tot nu toe laatste) caer boardsports groningen - liquid force tension 10 2003
|
|
|
WIMPIII
|
Heb mijn laatste via fightfish gekocht en kon ook nog testen vantevoren. Heel relaxed zaken gedaan. Prima toko met goede producten vind ik.
|
|
|
reus
Gast
|
heb al mn kite's totaal 5 stuks bij van den dwerg gekocht
|
|
|
TtHoM@s
|
nederlandse shop 2e hands
das dan: anders
|
|
|
larssmits
Gast
|
2de hands van hans
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
Gewoon bij Eurofun, supergoede deal gehad, nergens zo goedkoop als bij hun.
|
|
|
harryCab
|
2x Cabrinha Nitro 8m2 + 12m2 (nieuw) via Ebay.de door een Duitse shop! Goedkoper dan Eurofun......
|
|
|