|
Airlust
|
ja wat is t nou half 8 of 8 uur
|
|
|
|
Pieter84
|
Zou iemand het op kunnen nemen en op internet zetten? Ik kan het vanavond helaas niet kijken:S
|
|
|
Rutger II
|
Hoelang duurt ut eigenlijk
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Zou iemand het op kunnen nemen en op internet zetten? Ik kan het vanavond helaas niet kijken:S
Ik hoop het wel! Ik kan het jammer genoeg ook niet kijken..... Word het niet herhaald?
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik hoop het wel! Ik kan het jammer genoeg ook niet kijken..... Word het niet herhaald? Jawel, zondag is de herhaling
|
|
|
DENNS
|
het durt van 5 over half 8 tot 5 over 8 dus half uurtje en volgende week 11 novermber weer (chille banaan)
|
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Ik zet hem om 19:00 uur Veronica al op want voor je het weet wordt de boel weer naar voren geschoven. Vol verwachting klopt mijn hart.........
|
|
|
harryCab
|
Hey Leaf, is de Sint al in de buurt van Alphen??
|
|
|
Bodhi
|
Ben benieuwd naar de actie! In Rotterdam hebben we ook weer Extreme Sports Channel voor een maandje, wordt sowieso een leuke avond! Vette actie/bier en dan morgen weer KITEN!!!
|
|
|
TtHoM@s
|
zometeen komt het nu ff reclame ben benieuwt
|
|
|
Bodhi
|
Die Dennis van der Geest is cool!: "die kite van jou heeft volgens mij gister in de kroeg gezeten..." Super coole opmerking!!!!!!!! Ben benieuwd naar volgende week! Het is iig een stuk beter dan vorig jaar met die Sander wtf weet ik veel wie...!!!
|
|
|
vinnie
|
't was wel grappig maar het gaat ègt nerges over... geef mij maar een vette kite-dvd! (of Extreme Sports Channel is ook goed)
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
zo! was ckers vetter dan vorig jaar, leuke zelfspot van die commentatoren en veel meer vaart en erin.
wel jammer dat t deze x maar bij 2 afleveringen blijft.
|
|
|
KiteDemon
|
Jeeses....in dat half uur, maar een paar seconden actie. Dit gaat over KOTA, dus laat er dan ook wat van zien!!
|
|
|
TtHoM@s
|
(of Extreme Sports Channel is ook goed)
wij hebbe dat komt daar veel kiten op ??? ik heb het eigelijk nog nooit gezien (kijk het ook bijna nooit) het heet king of the air dat gaat over kiten niet over blik of vlesopeners onder op slippers
|
|
|
vinnie
|
wij hebbe dat komt daar veel kiten op ???
hmmm ik heb er wel ooit 'ns een kite programma op gezien... maar dan gaat 't tenminste ook echt over kiten! Volgende week beter, ze hebben gewoon 't beste voor 't laatst bewaard... hoop ik.
|
|
|
Erwin de B
Gast
|
Was wel leuk, maar teveel gelul en te weinig gekite.
|
|
|
dkite
|
Waar halen ze toch iedere keer van die sukkels van presentatoren vandaan?
Staat die dodo met een roze badmuts op en een naish rose (damesboard) in zijn handen stom te lachen met een blik "kijk mij eens stoer zijn"... wat een looser...
Ik had meer het idee dat ik naar Laurel en Hardy zat te kijken dan naar een van de vetste kite-contest ter wereld... ik vind het compleet respectloos voor de sport.
Ter vergelijking: Stel dat Nederland straks in de WK voetbal finale tegen Argentinie staat en Studio sport zend 5 minuten van de wedstrijd uit in een 1 uur durend programma gepresenteerd door Irene Moors en Carlo Boshart...
|
|
|
Spinnerfreak
|
Damn Gasten, doe nou toch eens ff niet zo negatief... Het was hartstikke leuk, en het is echt alleen maar goed dat kitesurfen weer op zo'n positieve manier in beeld word gebracht. Het is in ieder geval al stukken beter dan vorig jaar. Er was eigenlijk best veel kiten in te zien, je kunt niet het programma vullen met 100% kiten zoals de kite dvds, het moet ook nog ergens over gaan en een aantal dingen worden toegeligt. Zo niet, dan kijkt niemand er naar (behalve de die-hard kiters) en verdiend Veronica er niets aan. Ik kijk uit naar volgende week met de finale, maar ik vind het best wel jammer dat dan al weer de laatste aflevering is.
|
|
|
D1is
|
ik vond het wel lache!!!! het is ook logisch dat de bedoeling van dit programma niet het kitesurfen promoten is maar een beetje soort "temptation island" van te maken, exotische ijland, mooie vrouwen en leuek beelden met wat actie erbij....
toch wel super om kitesurfen en onze neefjes-helden op tv te zien!!!
|
|
|
Ricardo
|
@ Dkite: Het aantal mensen dat kijkt naar het WK voetbal is wel vele malen meer dan de mensen die zouden kijken naar een ktewedstrijd. Veel mensen weten niet eens wat het is. Reisde vandaag met het openbaar vervoer en de fiets naar het strand vanaf papendrecht (Dordrecht) en er is me wel 5 keer gevraagd wat ik voor spullen bij me had dat zal je met een voetbal niet gebeuren. Dus dat is geen redelijke vergelijking. Daarnaast betalen de sponsoren veel geld om hun reclame borden op tv te krijgen en dat is bij het kiten ook niet het geval, de enige die er een beetje beter van wordt is Red Bull en die worden toch al heel het programma door gepromote.
|
|
|