Le Coq
Gast
|
Mag ik dus concluderen dat jij Real Kites redelijk succesvol vind omdat deze midden in je rijtje staat? Ooit zo'n ding zien vliegen?? Foto's van gezien?? Reviews over gelezen??
|
|
|
Joop_XL
|
Nee wat ik bedoel is dat naarmate je afzakt in het lijstje het merk minder voorsteld.
Ik heb astro viper sof-x en twister kites nog nooit gezien.
Ik ben CHina kites nog vergeten.
|
|
|
TijN
|
Begint verdacht veel op de prijzen-oorlog te lijken in de supermakt branche
|
|
|
cees
|
paar weken terug stond er nog iets over Sof-x hierzo en real kites bestaat dat want volgens mijn is het gewoon een org. in amerika...
|
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
haha ik ken iemand die windsurfd, maar die noemt zich zelf twister met windsurfen hha maar merk bestaalt al dus
trouwens ff dat jullie weten mij bijnaam met kite is intellect, ben bezig met logo enz.
|
|
|
Ricardo
|
Mistral Twister was rond 2002/2003 een van de betere Freestyle Boards bij het windsurfen.
|
|
|
adrenalin
|
Windwing, JN kites???
"bull-kites" is volgens eigen zeggen al zes jaar bezig op Tarifa (met kites bouwen).
...en van Best is eigenlijk alleen de Waroo goedkoop...
|
|
|
VincentC
|
Hoeveel merken gaan we er nog bij krijgen mensen ?! Trouwens ik vind dat Best best wel opweg is om van low-budget af te gaan. Die Yarga/Nemessis Pro zijn ong. even duur als een SS Fuel of Raven2. Denk dat over 1 / 2 jaar het prijsverschil nihil zal zijn tussen Best en andere merken.
|
|
|
Passie
|
Windwing, JN kites???
"bull-kites" is volgens eigen zeggen al zes jaar bezig op Tarifa (met kites bouwen).
...en van Best is eigenlijk alleen de Waroo goedkoop...
die zie je wel vliegen in nederland.. en zijn volges mij ook duurder
|
|
|
harryCab
|
Catapult kiteboarding (kites, boards en accesoires)!!
|
|
|
Joop_XL
|
Catapult is toch overgestapt op een andere fabriek nadat ze problemen hadden met CHenn. Ik heb er al een tijd niets meer van gehoord. En ik weet niet de prijzen van Bull maar ik dacht dat het niet echt een budget merk was. en inderdaad Best ook niet meer zo, een Waroo met bar kost (12mtr) 988 euro
|
|
|
|
Joren
|
Catapult is van de china fabrieken overgestapt op dezelfde fabriek als Best.
Binnenkort komt de bow kite van Catapult uit. Nog even geduld.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ziet er niet verkeerd uit..
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Komen ze ook naar nederland om te testen?
|
|
|
®obbe®t
|
Begint verdacht veel op de prijzen-oorlog te lijken in de supermakt branche was dat maar zo dan gaan de A-merken (je weet wel welke ik bedoel) ook zakken
|
|
|
Mitchel_12000
|
Over (naar ik schat) 2 tot 4 weekjes is mijn SOF-X tornado 8 meter binnen. Besteld samen met 3 andere gasten, dus dit jaar toch een aantal sof-x kites op het strand denk ik.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Waroo: 988 (12m) Crossbow: 1399 (12) Switchblade: 1249 (12) Halo:1299 (10m) 1499 (14m) Vegas: 999 (12m KO) Shockwave: 1449 (12m) De YP en de NP zijn zo ivm met de materialen... Dacron is echt niet zo duur als Cuban Fibre. Best is de enigste (enige ) die echt iets met andere materialen probeert... Dacron zit bijna op zijn limiet met het gebruik... En als we dan ove de prijzen van de Yarga gaan praten dat slaat dat helemaal alles... Best levert van alle "budget" merken tot nu toe de beste kwaliteit.
|
|
|
McBridges
|
Ik zit een beetje te dubben tussen een Switchblade en een Waroo. Gezien de prijzen: Waroo: 988 (12m) Switchblade: 1249 (12) Met een eventuele inkoop actie korting van €100,- op de Waroo, maar 10% korting die je krijgt bij de meeste surfzaken wordt het verschil: Waroo: 888 (12m) Switchblade: 1125 (12), oftewel verschil nog maar €237,-.Tuurlijk €237,- is snel verdiend maar weegt dit op met eventuele garanties, kwaliteiten, performances etc. . Iemand een bepaalde wijsheid in pacht in deze???? Grtz. Bridges
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
Kijk in 1ste instantie niet naar de kortingen... Je weet namelijk nooit wat je krijgt... Verder zijn volgens mij de 2 kites erg verschillend in performance. Test de kites en kijk welke best bij jou past en wat de voor en na delen zijn... Contact me maar ff als je waroo wilt testen.
|
|
|
McBridges
|
Alvast dank Papa voor de reactie. Mee eens dat korting niet het belangrijkste is vandaar ook mijn vraag. Testen geeft het snelst duidelijkheid alleen is de tijd een beetje kort indien ik mee wil doen aan de Waroo actie. Testen van de Switchblade is ook niet binnen een week geregeld.
Misschien iets meer duidelijkheid voor wat betreft de verschillen in performance?
Kite is bedoeld voor mijn dochter en mijn zelf, allebei beginnende kiters. Ik heb uiteindelijk genoeg aan een kite om lekker mee te cruisen en af en toe een sprongetje, mijn dochter wil later wel meer maar dan komt er sowieso nog een kite bij, dus heeft geen invloed op de keus van dit moment.
Gr. Bridges
|
|
|
Joop_XL
|
Maar is toch al weer flink duurder als in den beginne, ze kruipen langzaam omhoog. Ook hun verkoop conecept is aan het veranderen, ze verkopen steeds meer via winkels. Een Monkey 12mtr koop je voor 800 euro, zij komen binnenkort ook met een Bow next gen die kwa prijs op hetzelfde niveau zit (800eur). Waarom moet een BOw die niet onder het patent valt in 1 keer duurder zijn, dat snap ik niet, het zijn toch dezelfde materialen ? zelfde oppervlak. Een sof-x koop je voor 475 kite only ! Ik heb nog een filmpje gevonden van de sof-x http://www.sofxusa.com/_pdf/SOF-X_Kiteboarding_2006.wmv
|
|
|
trettrettret
|
Heeft er al iemand op Nederlands gedrukt op die site....is gewoon een letterlijke vertaling door Yahou. Nou zijn vertalingen meestal wel letterlijk, maar deze is wel erg letterlijk haha. "Neemt wij contact op."
|
|
|