Kijk eens op windshift.nl voor trampa boardjes, www.hoog-vliegers.nl verkoopt Scrub boardjes en even googlen naar MSB en overige merken. Paar grootste merken en meest gebruikte merken zijn: Trampa, MBS en Scrub. Kijk eens op flyboarden.nl op het forum, daar word je doodgegooit met informatie over flyboardjes. Een goed flyboardje moet je rond de 250 euro voor rekenen.
vette foto.. maar ik wilde hem vooral op het strand gaan gebruiken,. 1. te koop bij van den berg? in de buurt van hoorn/enkhuizen 2. prijs voor een klein boardje.. ik ben 13 3. is er een groot verschil met surfen.?
Meer grip, zie je dat verkeerd! Je bent vooral bezig om hoogte te houden en te sliden. Grote van de boardjes verschilt niet zoveel, het enige dat eigenlijk verschilt zijn de skate/channel trucks ( skate is voor freestyle, channel is zwaarder maar rijd lekkerder ) en de flex van het boardje. Ik vind het stukken makkelijker dan surfen, maar surfen is en blijft toch leuker.
jup, dan heb je t weer over iets heel anders volgens mij, betwijfel of er mensen zijn hier op t forum die dat doen, denk dat je dan bij een windsurf forum moet zijn om te vragen of ze t ook op t land doen met zo'n boardje... voor andere info dus flyboarden.nl
Me vader heeft zo windsurfboard voor het land. Gaat aardig hard als je wilt testen moet je in de winter naar ijmuiden komen. Alleen er is niet aan te komen 2hands aan die boards die er echt voor gemaakt zijn. Speedsailen heet dat met zo board.
hey, ik heb een mbs boardje. op het strand kan je er aardig mee kiten, maar dan moet je wel hard zand hebben hoor. Ik surf zelf ook nog steeds, en heb dus ook wel eens een zeiltje op het mountainboard gezet, maar dit werkte niet echt. op een gewoon skateboard kan je wel een zeiltje zetten. Een mountainboard heeft te soepele trucks om ermee te kunnen surfen. Een gat boren in de plankies gaat trouwens prima, om er een baseplate op te schroeven, je moet dan wel ff iets aan de voetbandjes doen. maar je moet gewoon samen met die vriend van je zo een mountainboard kopen, het zal na enige oefening wel lukken met een surfzeil erop, maar waarschijnlijk zal hij tog overstappen op het kiten. Dat gebeurd namelijk altijd bij iedereen.