movie zuidafrika Frederik Veenstra

frederik
Gast
April 20, 2006, 20:02:52
edit2Rapporteer  
Download de film via deze link http://www.kitewatch.com/supermanager.php?f=videos&videoID=1006
KItesurf en windsurf actie Frederik Veenstra
frederik
Gast
Antwoord #1 April 20, 2006, 20:08:14
edit2Rapporteer  
drifter

Antwoord #2 April 20, 2006, 20:10:40
edit2Rapporteer  
Scheelt maar 310 kb/sec

in het voordeel van kitewatch dan.
Remco_1

Antwoord #3 April 20, 2006, 21:43:46
edit2Rapporteer  
ik dacht dat ik een kitesurfilmpje ging kijken maar 3 kwart van het filmpje waren windsurfers  (cry_kitesmiley)
slufterhufters.com

Antwoord #4 April 20, 2006, 21:48:01
edit2Rapporteer  
Jah, gaat er lekker voor zitten, krijg je een heel stuk windsmurfen te zien.

Jammer..
sanne

Antwoord #5 April 20, 2006, 22:17:08
edit2Rapporteer  
goed begin!! maareh wat is dat voor traag gedoe op die grote planken aan het eind... is dat ook en sport??
Ruben..

Antwoord #6 April 20, 2006, 22:32:45
edit2Rapporteer  
Begin is goed.. maar idd jammr van al dat windsurfen..  loser

YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS
storm

Antwoord #7 April 21, 2006, 19:26:41
edit2Rapporteer  
Dit windsurfen was niet echt om te pruimen, maar doorgaans vind ik windsurf films toch fraaier om te zien dan kiten. Kiten zie je heel veel dingen niet, vanwege  de verfijnde details van de meeste moves. Plus dat vaak ded kite niet in beeld is en je daardoor een referentie mist.
Mis surfen nog steeds. Ookal ben ik verslaafd aan kiten.
Kijk maar eens op naish tv naar het surfen!
Marc de Munnik

Antwoord #8 April 21, 2006, 20:41:44
edit2Rapporteer  
Jongens, Windsufen is top, het filmpje is top.

Relaxed... weer eens wat anders!

Ik vind hem leuk frederik!
naish23

Geen avatar

Antwoord #9 April 21, 2006, 21:55:19
edit2Rapporteer  
Nah stelletje miereneukers... Een beetje kiter kan ook op een windsurfboardje rondknallen! een paar jaar geleden bestond kiten in NL nog niet eens...
LEAF

Antwoord #10 April 22, 2006, 03:55:34
edit2Rapporteer  
Lache filmpje, geloof mij als je in Kaapstad bent geweest en ervaren hebt hoe hard het daar waait in de middag met bakken van golven dan piep je wel anders over die windsurfers en heb je respect.  Twee jaar geleden toen ik daar was haalde onder andere ook Harry V de windsurfspullen te voorschijn in de middag toen het echt los ging met de wind en de golven.  Je moet echt een behoorlijk niveau hebben wil je op bijvoorbeeld Big Bay nog normaal kunnen kiten in de middag bij  standaard 7/8 bft.  Begrijp ook waarom er veel met bows gevaren wordt daar, de super depower heb je hard nodig.
WaZuP

Antwoord #11 April 22, 2006, 20:47:04
edit2Rapporteer  
@ Wacko

Nou sla je de plank wel heel erg mis

ik heb een paar jaar gewindsurft omdat kiten nog te duur was en geloof me dat is echt 10x zo moeilijk dan kiten,

Kiten leer je in een half seizoen windsurfven doe je jaren over voordat je dat aardig kan
Bluecupra

Antwoord #12 April 22, 2006, 21:52:22
edit2Rapporteer  
Windsurfen heb je anders ook zo onder knie, echt niet langer dan kiten hoor....
naish23

Geen avatar

Antwoord #13 April 22, 2006, 22:32:26
edit2Rapporteer  
@ Wacko

Nou sla je de plank wel heel erg mis

ik heb een paar jaar gewindsurft omdat kiten nog te duur was en geloof me dat is echt 10x zo moeilijk dan kiten,
Je begrijpt mijn opmerking niet helemaal... Ik weet hoe moeilijk windsurfen is, doe het namelijk al de afgelopen 12 jaar. Ik bedoel dat ik het nogal jammer vind dat mensen zonder windsurfervaring die een paar jaar geleden met kiten begonnen zijn zichzelf nu helemaal geweldig vinden en denken dat ze het recht hebben om windsurfen af te zeiken... Niet dat ik zo'n oude lul ben, maar ik stond al de plank terwijl veel kiters van nu nog op de kleuterschool zaten.
e_surf

Antwoord #14 April 22, 2006, 23:50:44
edit2Rapporteer  
Het is gewoon een feit, dat windsurfen technisch moeilijker  is dan kitesurfen.

In de tijd die die je nodig hebt, voordat je uberhaupt, zonder ophaalkoordje,
vanuit diep water op een plankje komt met 80 liter drijfvermogen en dan een
doorgeplaneerd gijp kunt maken, heb je me met kitesurfen al bijna wedstrijd nivo bereikt.

De move's met windsurfen zijn ook moeilijker.
Een onwetende denkt alleen, Oh, die valt ook vaak in het water.
Terwijl deze persoon mischien wel een switch stance spock 360 aan het oefenen is.

Over 10 jaar zit het nivo van kitesurfen ook op dit level en zijn de move's
die de kitewordcupper nu maakt, mischien net genoeg om mee te doen aan
een regionale wedstijd.

Dus respect voor een windsurfer. schater

slufterhufters.com

Antwoord #15 April 23, 2006, 01:49:33
edit2Rapporteer  
Schaken dat is pas moeilijk, en dat duurt jaren voor je dat onder de knie krijgt.

En als ik daar alles over wilt weten of over wilt posten dan doe ik dat op een schaaksite en niet op een kitesite.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.