12 m Torch I of II ? Zit nog al wat verschil tussen namelijk? Ik vind 8m persoonlijk wat beter aansluiten op 12m wat komt omdat ik zwaar en groot ben dus lang kan doorvaren met de 12m. Ik vaar zelf 8,12 en16m Raven II.
Ik ben 72kg en vaar momenteel Torch 1. Ik wil egenlijk weten of het bereik/depower van Raven2 9m2 ongeveer overeenkomt met Torch 1 of 11 8m2. Dit komt omdat ik de mogelijkheid hebt om de Raven goedkoop over te nemen.
Zou gaan voor een Torch 8m2 erbij, je hebt er al ervaring mee dus sluit beter aan en ik denk dat je range toch wat groter is doordat die Raven toch weer 1m2 dichter bij je Torch 12m2 komt.
Is natuurlijk ook een vreemd vergelijk een Raven 2 9 of een Torch 2 8. Als je nu al een Torch 12 hebt sluit een 8 daar beter op aan, ongeacht Torch 2 of Raven 2
Mijn keuze wordt dan ook de Torch 8m2. Torch1 of 2, dat moet de prijs nog maar beslissen. Mijn vraag tussen Torch 8m2 en Raven2 9m2 kwam van het feit dat ik toevallig de Raven2 9m2 goedkoop kon krijgen!! Ik heb natuurlijk wel door dat een 8m2 beter aansluit bij een 12m2, maar soms loop je ergens tegen aan! Iedereen beadnkt voor het antwoord! Hoop dat we snel weer wind krijgen.