Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
zo peter verkoop je je motor om meer kites te gaan aanschaffen of komt er een nieuwe voor in de plaats groetjes patrick
|
|
|
Emiel
|
vette bike man!! moet je niet wegdoen joh, lekker voor de windloze dagen!
|
|
|
Susan
|
...zoals vandaag
|
|
|
|
TijN
|
lkkr hoor maar ben niet zo'n Duc fan... wel een dyno kitje erop geef mij maar Kawa
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vind hem erg mooi..maarrrr dit is pas een echte motorfiets... De remschijf op het voorwiel is net zo groot als de velg zelf. Waarom denk je?
|
|
|
dimitri
Gast
|
Het lijkt me niet dat je met 300km+ je voorrem wil gebruiken, hoe mooi en hoe groot deze ook is
|
|
|
Tom
|
Het lijkt me niet dat je met 300km+ je voorrem wil gebruiken, hoe mooi en hoe groot deze ook is
lijkt me inderdaad niet echt verstandig
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
dan heb je nooit motor gereden... je remt voor 90% met je voorrem, ook met hoge snelheden. je achterrem vol gebruiken zorgt gegarandeerd voor een schuiver
|
|
|
KiteIng
Gast
|
Haha, ja zal wel allemaal... Hij is best sick, alleen jammer dat je er geen kawasaki ninja voor 4999,- hebt neergezet,
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Pbter, zeg het ze maar ff.. ;-))
|
|
|
Ruben..
|
Vette bike hoor
|
|
|
Emiel
|
me broer heeft die schijven op zn fiat500 gezet, mooi dattie alle autos eruit remt hehe
|
|
|
TtHoM@s
|
me broer heeft die schijven op zn fiat500 gezet, mooi dattie alle autos eruit remt hehe
het is toch de bedoeling om alle auto's er uit te trekken
|
|
|
Emiel
|
het is toch de bedoeling om alle auto's er uit te trekken heeft geen nut dat te proberen met een fiat500 joh... hij is wel iets sneller maar meer dan een invalideautotje zal hij er niet uittrekken... 700cc he (en das al 50 meer dan origineel)
|
|
|
Ruurd A
Gast
|
mooie brommer
|
|
|
Tom
|
dan heb je nooit motor gereden... je remt voor 90% met je voorrem, ook met hoge snelheden. je achterrem vol gebruiken zorgt gegarandeerd voor een schuiver
Geen moter wel schakelbrommers Das iid waar 90% met de voorrem maar ook bij 300km/h ???
|
|
|
Tom
|
te ernstig emiel
|
|
|
Passie
|
bestaat dat uit... elkaar eruit remmen:)
|
|
|
wouterb
|
bestaat dat uit... elkaar eruit remmen:)
raceterm: hoe harder je kan remmen (zonder slippen) hoe later je voor een bocht van het gas en in-de-ankers moet. en als dat later is dan je rivaal ben je er dus voorbij. wat betreft voor- en/of achterrem: als je remt (voor of achter) verplaatst het gewicht naar voren. dit geeft minder druk op het schterwiel en dus blokkeerd ie sneller naarmate j eharder remt. voorwiel werk andersom, door de verhoogde druk blokeerd ie later en kan je harder remmen. tot je achterwiel los komt, dat is de fysieke grns van de motor.
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
yep! is trouwens gisteren verkocht..jammer genoeg (cry_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
Vind hem erg mooi..maarrrr dit is pas een echte motorfiets... De remschijf op het voorwiel is net zo groot als de velg zelf. Waarom denk je? dat ding stond vorige week bij ons op school alleen dan met rode velgen echt een super ruig ding!! pbter echt een ruig motortje!! over die motor of een nieuwer model stond nog een test in de motoplus...
|
|
|