Emiel
|
bij ons over geluk en over veiligheid... kloteteksten dus
|
|
|
Gj
|
Ja, naja, die samenvatting was een makkie man! alleen duits ja niks vak.. ging echt poep !
|
|
|
Emiel
|
over uur en 10minuten zit ik wiskunde te doen... daar zie ik het meest tegenop want ik sta er een 4 voor....
|
|
|
Ruben..
|
nou succes dan maar
|
|
|
boardergirltjuh
|
Bij mij ging wiskunde (vrijdag) 2 hele opgaven over wind en water! .. Topp! En Ne viel toch wel mee Emiel? Hoe ging Wi? Nog een beetje te doen? Ik hoop het voor je!
|
|
|
Emiel
|
ne was wel te doen ja maar de teksten spraken me niet aan bedoelde ik hehe...
wiskunde was egt arelext, ik sta er al een 4 voor dus wou eigenlijk een 5halen minimaal om ook een 5 op me lijst te hebben maar weet niet of het gelukt is dus hopen dat het iig boven de 3 is... naja nu een week vrij
|
|
|
Gj
|
Ja juist en dan gaan we lekker verder met AK niks vak teeeeering! Maar goed, heb je die klachten gezien op www.eindexamen.nu 1450 voor GS hahahaha! en 1400 voor NL haha! grappig gek..
|
|
|
THEGREEN
|
kijk maar bij bio dan voor vwo was echt een vervelende toets
|
|
|
boardergirltjuh
|
Wahaaaa.. vandaag sk examen en m'n verjaardag.. Hadden ze gewoon ff een feest voor meg goarganiseerd IN de examenzaal... Woehaa.. Was lachuh
|
|
|
*THEGREEN
Gast
|
haha oke dan ik zit nu in Leiden voor examencursus
|
|
|
THEGREEN
|
Morgen Engels.... duimen duimen etc etc
|
|
|
Emiel
|
morgen ak.. moet gaan lukke! wel die landschappen in me kop stampe... woensdag economie wordt moeilijker...
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
mij nederlands examen ging klote en me natuurkunde tja gaat wel. en me elektro/installatie ging helemaal top!
nu nog wiskunde en engels
|
|
|
THEGREEN
|
nog 2 uur, neem je woordenboek mee btw!!!
|
|
|
boardergirltjuh
|
Pfieeuww.. nog 3 examens te gaan .. Vandaag Bio. Sloeg echt NERGENS op. Zonde van het mooie vak bio, zo'n stom examen. En dat Compex... AFschaffen. Morgen natuurkunde,..dus nog ff examentje maken. En dan nog ff economie en engels. Yeah, bijnaaa.... KLAAR die examens Yeah!
|
|
|
THEGREEN
|
Nog 2 te gaan!!!!!
Vandaag wiskunde, Morgen natuurkunde!
|
|
|
Emiel
|
net ak gehad.. pff was echt moeilijk! niet zo zeer de stof die je moest weten maar de vraagstelling was echt niks! stond er een hyphothese en dan was de vraag: noem naast het dilemma van deze probleemstellingen nog 2 dilemma's.
WTF is een dilemma als je een weg aanlegd egt gare shit joh! naja morgen economie
|
|
|
Susan
|
KOM OP HET EINDE IS IN ZICHT, JULLIE KUNNEN HET!!!
|
|
|
Emiel
|
gelukkig wel hehe! donderdag meteen na examen kiten!!
|
|
|
coenvd
Gast
|
AK vandaag, kwist maar 1 vraag met zekerheid te beantwoorden (australie ) wat was die niks zeg morge EC12 en dan engels
|
|
|
Emiel
|
coenvd dien ook een klacht in bij het laks! hoe meer hoe beter!
|
|
|
|
lodewijk
Gast
|
als ik dit allemaal hoor ben ik blij dat bij mij het pas over twee jaar is
|
|
|
Jurrien