flyingkite
|
Strak plankie hoor zekers en je print komt er ook supertjes uit top
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
mooi man! ging het een beetje makkelijk met het pbt?
|
|
|
adrenalin
|
Opzich ging PBT wel goed, ik heb aan het deck alleen wat bobbels dit komt omdat ik vergeten ben om alles naar de zijkanten weg te drukken Onderkant zit er wel strak op, hoewel hier en daar een onverklaarbaar klein deukje. Concaaf is ook top gelukt! Al met al issie best strak geworden voor een eerste keer vacuuum! meer pics op http://www.mijnalbum.nl/Album=PRS7BFDF
|
|
|
tom_beul
Gast
|
De outline doet me denken aan de f.one demon!
Heeeeeeel mooi board!
|
|
|
Psychotic
|
mooi plankje man, alleen is 120 niet krot als je een geode low end wil hebben?
|
|
|
Frits
|
Wat een vette print.. weet je ook wat het betekent? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
jammer van die bobbels! en hele kleine deukjes.... dan heb je je mal niet goed stofvrij gemaakt. verder wel echt een retevet board man, ik heb er ook net 1 af, zal dadelijk wel ff een picca posten. jou print is wel ffies iets vetter!
er komen binnenkort nog drie nieuwe deckies aan
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Zekers mooi boardje adrenalin, kan niet wachten om mijn pbt binnen te krijgen (binnenkort peter?) Komen er straks 5cm tfc onder oid? Vond die kiteloose vinnetjes nou niet echt super.
|
|
|
|
flyingkite
|
En nog zo,n strakke bak!!!! Dit is die chickflames print toch? vraag ik me al tijden af zijn die vlammen nou de haren van de dame in het hoovah logo? of zit ik er nu helemaal naast
|
|
|
La Flauwurhman
|
Helemaal goed Flyingkite! Het is en blijft een mooi vrouwke, zelfs de haren! (grinnik_kitesmiley) En Peet, je kan je haren in dat dekkie kammen!
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Adrenalin, Peter, Sexy boardjes boy's!! (hangloose_kitesmiley) Klasse!!!
|
|
|
frenk
Gast
|
mooi spul dat pbt boards zien er grapig uit hoor
|
|
|
Susan
|
woow damn!! vet mooi met die draken enz.
|
|
|
adrenalin
|
(grinnik_kitesmiley) tnx !!! hopen dattie ook nog een beetje fatsoenlijk vaart! mooi plankje man, alleen is 120 niet krot als je een geode low end wil hebben?
is een 128cm Wat een vette print.. weet je ook wat het betekent? (grinnik_kitesmiley)
Het staat voor "bushido",de weg van de krijger....of iets dergelijks in elk geval. Die tekst op de achtergrond had ik uit een of andere Koreaanse krant gehaald. Geen flauw idee wat dat betekend :
|
|
|
Passie
|
ziet er zeker goed uit.. complimenten.. als ze ook zo goed varen als dat ze er uit zien:).. zou mooi zijn.. laat het weten
|
|
|
Elevation
|
Ziet er top uit Adrelin.. dat van jou ook peter !!!! als ik dit zo zie moet ik toch ook maar eens wat afleveren.. helaas afgelopen dagen te druk gehad met.. kiten.. topdagen op Enkhuizen trouwens...
het goede nieuws, gelamineerde kern ligt al klaar, slecht nieuws is, heb nauwelijks tijd. Maar goed, bodem wil ik ff nog wat gladder maken, ben blijven steken op korrel 400, dan kan pbt erop en zal ik ook ff foto's plaatsen..
|
|
|
Joosdo
|
Ziet er wel supergaaf uit zeg ! Klasse, maar wat een breedte zeg, 42 cm, heb je de voetbanden precies in de middellijn van het board gezet? En met die deuken op het dek, ben nu bezig met een l-sim board en met strijklicht is de kern ook niet echt helemaal deukvrij. Zo moeilijk om dat helemaal toppie strak te krijgen, plus dat je van je eigen board ieder foutje weet.
Maar goed, strakke bak nogmaals
mzzl Joost
|
|
|
MartinK
Gast
|
Ziet er professioneel uit, kan niet anders zeggen Waar heb je die north pads en voetbanden vandaan? En wat kosten ze?
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Ziet er zeker mooi uit. En lekkere printings er op....maken het toch heel lekker om er naar te kijken Ik kan ook bijna weer beginnen met een nieuwe boardje. Me broer heeft afgelopen zaterdag op enkhuizen z'n board gebroken......had ik gebouwd... (cry_kitesmiley) Maja hij heeft er iets meer dan een jaar op gevaren en heel lekker ook... (m'n eerste zelfbouw boardje dat gebroken is (cry_kitesmiley)) Maja toch jammer ... Op naar de volgende maar weer.... Begin volgende week met m'n 16de boardje......en we gaan er weer voor om er weer een lekker boardje van te maken.... Greetings...The Pro Kiter..Arwin Lubbers
|
|
|
wouterb
|
Hoe zo, zelf gefreubeld..... als je er 'North' opzet kan je er zo €750 voor vragen. damn, ben jaloers.
|
|
|
FunkyoneNL
|
super vette boards..... mooie prints.... respect!
|
|
|
frenk
Gast
|
tja je kan er north op zetten maar als die breekt krijg je toch geen nieuw board,garantie tot aan de deur en dat voor pak hem beet 300euro
|
|
|