|
kiteboy
Gast
|
Het gaat hier steeds harder waaien als zo blijft ga ik eff knalle in scheveningen Wie nog meer
|
|
|
Merc
Gast
|
als je met een 20m2 gaat moet het kunnen
|
|
|
|
KiteDemon
|
Op Scheveningen zijn ze al kites aan het pompen. Als ze planeren dan race ik ook naar scheveningen. Binnen 20 min. op het strand
|
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ik kom er zo aan
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik weet niet waar jullie nu zijn maar in Noord Holland waait het echt NIET.. Maar ik ben toch even naar schellinkhout gereden en er waren er een paar kitesurfers maar de wind heeft hooguit een uurtje gewaait ,en is nu alweer helemaal ingezakt....
|
|
|
Bluecupra
|
Volgens mij is de wind nu alweer minder aan het worden. Zat rond 17 knopen ZW. De wind draait nu langzaam naar NW en is nog maar 12 knopen
|
|
|
La Flauwurhman
|
en weg issie weer!
Als je op tijd op het strand was had je zeker nog lekker 2 uur kunnen knallen! Maar ja, als hadden komt is hebben te laat!
|
|
|
KiteDemon
|
Op het strand aangekomen......wind helemaal weg en gedraaid naar noord. Het was even een opleving van krap een uurtje. Ik was niet de enige die gelijk als een blind paard in de auto was gesprongen om met mach2 naar het strand te racen.
|
|
|
KiteDemon
|
Om gek van te worden!!!
W-ZW 9.2 m/s!!!
Op de cam te zien waait het weer!!!!
|
|
|
Jeks one
|
relaxxxxxxxx.....
|
|
|
KiteDemon
|
De wind is nu alweer in gekakt.
Als je mij ergens gek mee krijgt dan is dit het wel!!! Zeker in een windloze periode.
Beter kijk ik vandaag maar niet meer naar de windmeter en de webcam Scheveningen. Ik ga maar ff eten.
|
|
|
D@rkSt@r
|
het begint hier in de buurt van enkhuizen een beetje te waaien :S
|
|
|
adrenalin
|
Ben toch nog even langs Scheveningen geweest!!!! Heb toch nog even uurtje kunnen varen + hoogtelopen met een ouwe 13.4 Airblast en me nieuwe plankie. HET WAS F*KING GEIL voor zolang het duurde
|
|
|
Tony
|
Bizar vandaag. Kom om 1 uur op het strand en is net de wind weg. Om 3 uur ging ineens de wind aan. Lekker tot 5 uur gevaren.
|
|
|
Buur
|
Echt een mindere dag... rond 12 snel naar het strand want het waaide.. 4 rakkies varen en toen was de wind weg..een half-uurtje wachten maar dat werd niets.. hop naar huis toe.ff surfen op het web.... boodschappen doen.. kom ik de winkel uit waait het weer. ik als de wiedeweer weer naar het strand, om 3 rakjes te varen om dan weer te stoppen omdat de wind weer stopt. Pfffffff ik wil normaal weer niet dit soort fuck dagen.
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Ik heb heel even gevaren op scheveningen
|
|
|
Nicolas
|
ik heb helemaal niet gevaren vandaag, te twijfelachtig.. maar met 2 uurtjes was ik blij geweest
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
tis gewoon bout de laatste maand! ik wil een ouderwetse zw!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
drifter
|
Had je naar de brouwerdam moeten komen. ZW en lekker windje.
HEt was net of je in je badkamer aan het kiten was met al dat dampende zeewater. VET!!
|
|
|
Frits
|
Nu is er wind.
|
|
|
LEAF
|
Het was een rare dag ook ik naar het strand gereden toen ik 9 m/s zag op Port Rotterdam. Aangekomen op het strand wind weg. Tijdje op het terras gezetten en wind NW en om half vier in één keer de wind weer terug naar ZW en hij trok flink aan. Gelijk 16m pompen en ff 45 min lekker gevaren tot de wind weer in zakte. Ach ja toch weer ff op het water gestaan zullen we maar zeggen.
|
|
|