|
Susan
|
????????????? daar was eerst sprake van, maar is niet doorgegaan.. er zijn nu wel extra regels gekomen ofzo...
|
|
|
roeb
Gast
|
Tsja, dan zit je op je werk... (cry_kitesmiley)
|
|
|
Buster
|
Kunnen we nog vanavond? Dat gewerk ook steeds, zo zonde van je vrije tijd...
|
|
|
Ruben..
|
in tweekend kan ik denk ik wel ,, als er wind is ben ik er
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik denk dat je nu te laat ben Kom er net vandaan en heb van 11.00 tot 15.00 uur lekker gevaren. (iets meer wind had leuker geweest natuurlijk, maar ik heb niet gelopen) Om 15.00 uur is de wind ingekakt en was ik blij dat ik nog naar de kant kon komen zonder te lopen Hee frank is je kite nog heel nadat je hem aan gerard had gegeven ??? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
JA ,IK moest hem wel even ophalen want hij lag in het water en hij kreeg hem er niet meer uit , Maar hij is ook om ,hij wil nu ook een Waroo.Nu moet jij hem ook maar eens proberen Ik heb toch nog wel even goed gevaren hoewel de wind steeds minder werd.... Ik hoop dat het weekend nog wat wordt ...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Maar hij is ook om ,hij wil nu ook een Waroo Wordt het dan geen oude mannern kite als gerard Ik en jij er mee aan het varen zijn ??? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Allemaal mannen boven de 40
|
|
|
|
Joris
|
en nu???? susan als we jou nou een windmeter geven, kunnen we je dan altijd bellen om te vragen hoe het er voor staat in schellinkhout?
|
|
|
Ruben..
|
Jaa hoe is de wind nu ? ik kom denk ik wel even.
|
|
|
Joris
|
ja ik wil ook wel maar ben nu al 5 keer voor niets gegaan ofzo en als ik der nu weer voor niets sta wordt ik geeeeeek
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik heb de indruk dat het hier nu wel waait, dus ga misschien zo even in S'hout kijken..
Morgen vraag ik me ook nog af of het wat is in S'hout, windguru zegt van wel, maar windfinder is minder positief.. Anders ga ik denk naar Callantsoog of Huisduinen, daar moet er wel voldoende wind zijn volgens de berichten.
Edit: oke wind lijkt nu niets meer (huilen_kitesmiley), blijf vandaag wel thuis
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben de hele dag (Zaterdag) op schellinkhout geweest en het was goed ..zon en wind ..heerlijk gevaren met mijn 14 mtr in mijn shortie ik begin al een vakantie gevoel te krijgen... De wind was wel wat vlagerig ,maar het was goed te doen ,ik hoop dat er morgen nog zo,n dagje komt ....
|
|
|
CHRIZZZZ
|
toen k op autostrand aankwam storte de wind net in tot helemaal nix meer, dus inpakken en wegwezen maar weer
|
|
|
Ruben..
|
Was ook op s'hout, was goed te doen =D maar af en toe wat minder, was wel goed om weer ff het gevoel te krijgen zo vlak voor de vakantie, MayB morgen ook ??
|
|
|
Joris
|
Schellinkhout was vetttt. beetje klote wind maarja na zolang helemaal niets is het al lang mooi
|
|
|
Ruben..
|
morgen word waarschijnlijk nog beteer
|
|
|
Lex
|
toen k op autostrand aankwam storte de wind net in tot helemaal nix meer, dus inpakken en wegwezen maar weer Rond 1en heb ik nog lekker gevlogen, daarna kakte de wind idd helemaal in (shame_kitesmiley)
|
|
|
Susan
|
en nu???? susan als we jou nou een windmeter geven, kunnen we je dan altijd bellen om te vragen hoe het er voor staat in schellinkhout?
nou... daar zit wel wat in:P
|
|
|
|
Joris
|
volgens mij is iedereen er al, dus maak je daar maarniet druk om ik ga ook als ik uit ben ontbeten
|
|
|