Gertjan
|
De kleur van het water doet me op dit moment niet zo veel. De kleuren van windfinder doen me meer. Al dat Blauw hebben we nu wel gezien.
Maar zo te zien heb jij je wel weer vermaakt.
|
|
|
Idefixe
|
zondag wordt wsch weer een lekkere shortydag @ Mirns. pppf zal tijd worden.
|
|
|
|
Idefixe
|
Ja hoor, vaker gedaan en als er teveel Noord inzit gaan we ergens anders heen. Stuur wel ff PB tje
|
|
|
Stanley
|
@ idefixe,
laat je me wel ff optijd weten waar je naar toe wil rijden. Sta ik op tijd voor je deur op je op te pikken.
|
|
|
Idefixe
|
volgende week lekker de hele week vrij:
|
|
|
Stanley
|
Verstehen sie niederlandisch? Nein schade
Man was een complete duitse invasie had bijna het idee de oorlog was weer begonnen. Was iets aan de latere kant heb alleen zwart/witte kenteken zien staan en van ellende aan de kant van de weg moeten parkeren.
Vervolgens de nodige ongein in start/landing gezien boel weer opgepakt en maar weer naar huis gegaan. Lekker voorbode voor het seizoen wil je een parkeerplek kom om 6 uur aan rijden en ga nog ff op het strand maffe anders kan je het vergeten.
Mirns voor mij alleen nog doordeweeks het weekend vind ik niet meer te doen.
|
|
|
Idefixe
|
Iedere keer weer ( met kleine kinderen in het water) BAKKEN MET DUITSERS IN DE ZWEMMERSZONE. En dat dus tussen de spelende peutertjes / kleutertjes. Ik heb er 6 keer wat van gezegd, kreeg in 5 keer een grote bek ( Maul halten ofzoiets) Begin nu echt een hekel te krijgen aan die gasten......
|
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Iedere keer weer ( met kleine kinderen in het water) BAKKEN MET DUITSERS IN DE ZWEMMERSZONE. En dat dus tussen de spelende peutertjes / kleutertjes. Ik heb er 6 keer wat van gezegd, kreeg in 5 keer een grote bek ( Maul halten ofzoiets) Begin nu echt een hekel te krijgen aan die gasten...... volgende x pompen we ze er gewoon 'n paar op tom!!!! ik sta je half!!!
|
|
|
Idefixe
|
Om nu te gaan meppen enzo heeft volgens mij geen zin / niet verstandig / hoort niet in de kitesurfwereld thuis. Ik word er echter wel een beetje verdrietig van als je ziet hoe nu een echt lekkere spot langzaam maar zeker om zeep geholpen wordt. Ga bijna weer verlangen naar de winter.........
|
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ik vond het toppie zondag en maandag, maja ik kwam dan ook al wat later aanzetten. zondag om half 5 en maandag om 3 uur. heerlijjk kunnen kiten. alleen met zo'n Venom moet je wel de ruimte op zoeken om te starten, en dat was er niet! en om nou achterin bij het gras te starten en dan vervolgens over de stenen dijk te rennen, nee dat laat ik liever aan andere sukkels over.
ik vind mirns echt een top spot! (net als alle duitsters)
|
|
|
globe
|
Tsja…
Waar blijft Kiteaware vraag je je af. Het seizoen is al halverwege en ík heb nog geen lycra gezien helaas. Ik probeer Mirns ook zoveel mogelijk te vermijden maar met sommige richtingen kun je niet anders. En het blijft een retevette spot natuurlijk, vooral met Zuid lekker in het brandingetje klooien.
Wellicht is het een goed idee om eens wat flyers uit te delen daar op de drukke dagen? Situatie schetsje erop. De welles en nietes erop? Uiteraard in Moerstaal en Heimat-Sprache. Probleem is wel de rommel die dit met zich meebrengt. Het moet dus weer opgeruimd worden.
Ook moet mischien het info-bord aangepast worden? NKV???
Zelfs Wybe (restauranthouder) begint te klagen over het wangedrag van de kiters. Helaas blijkt (mede uit eigen ervaring) dat het vaak de niet-locals zijn die het vergallen. Hieronder veel Duitsers helaas. Wat opvalt is dat de 'lokale' Duitsers zich wel schijnen te gedragen. In mijn beleving dan. Die kennen waarschijnlijk de regels, dus kun je misschien de conclusie trekken dat het gedrag van de overige Duitsers uit ontwetendheid voortkomt en niet zozeer uit eigenwijs gedrag.
Wel een feit is dat er wat moet gebeuren. Er hoeft maar een klein voorvalletje te zijn binnenkort en het is gedaan met de pret. Als zelfs Wybe zich aan het gedrag begint te irriteren is toch het hek van de dam! Als de gemeentes bij hem navraag gaan doen en je krijgt dit soort verhalen is er binnenkort zelf erg veel ruimte om te parkeren! Zou de harde aanpak dan toch werken? Ik wil met alle plezier iemand helpen zijn lijnen op te rollen hoor. En een ventieltje is zo opengetrokken. Helaas is dit niet de goede manier!
|
|
|
Idefixe
|
Op zich is één en ander op dit moment niet goed aangegeven. Je moet op Mirns echt ter plekke gaan zoeken naar info: het bordje kitesurfen/zwemmers is er niet meer. De ballenlijn ( afzetting van de zwemmerszone) ligt ook niet in het water. Van de afzetting bij het natuurgebied is ook nog maar één paal over................. NKV: zet een duidelijk bord neer bij de trap aan de ingang met daarop ( 2 talig) de done's en not done's voor Mirns. Scheelt al snel de helft van de elllende.
|
|
|
globe
|
mailtje is al onderweg naar NKV en de regiovertegenwoordiger.... Inderdaad staat de boel lullig aangegeven en moet er misschien ook een ballen lijn vanaf de laatste paal in het water naar rechts richtnig de rietkraag/keien. Zo zie je goed dat het een afgeschermd gebied is. En de rode lycra's.... Misschien dat die wel indruk maken. ook een idee om alle onverlaten op de foto te schieten en aan de forumschandpaal (ook op www.oase.com) te knopen?
|
|
|
VincentC
|
Waar ook echt wat aan gedaan moet worden is aan die tering honden die daar gewoon los rondlopen. Overal schijt, honden die op kites pissen en honden die dwars door je kite heen rennen, ik zeg aanlijnen of afknallen
|
|
|
Stanley
|
En de rode lycra's.... Misschien dat die wel indruk maken.
Zijn toch witte geworden. Heb er zondag een mogen aanschouwen. Maar dat wit valt in tegenstelling van de beoogde rode lycra's helaas niet op.
|
|
|
globe
|
Juist ja... Kiteaware.nl was aanwezig en toch kiters in het zwemmersgebied...
Kom op Kiteaware leden! Laat het er nu niet bij zitten.
|
|
|
Idefixe
|
Hèhè de wind gaat weer richting west volgende week, heerlijk ouderwets op Mirns dus YES!!!!!
|
|
|
Joel
|
Ben er zeker bij...morgen nog ff naar Workum! Was vandaag ook weer grandioos!
|
|
|
sjef
|
vandaag muiderberg geweest was echt aan de arbeid morgen weer mirns pakken lijkt me een strak plan (grinnik_kitesmiley) hoop dat het minder vlagerig is dan vandaag ben nu al geebroken. (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Idefixe
|
Ik ben van plan om 11.00 uur te gaan rijden.........
|
|
|
Bummer
|
Was vandaag weer topperrrrrrrrr...
Maandag/dinsdag/woensdag/donderdag nog liefhebbers????
|
|
|