@LaurenS
|
Ik had wel al een paar rackies gevaren.Ben blij dat ik niks gebroken heb,ik dacht eerst dat mijn sleutelbeen aan diggelen lag.Heb iig geen pijn meer . Wel bizar hoe druk het was op schell,zonder dat er wind was.Leek lowlands wel,met kites ipv tentjes.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gvd peter ik kwam van het water af maar zag je niet meer je auto was ook weg dacht je bent al naar huis beterschap man
|
|
|
|
Micky
|
Hee Peter, wat een verhaal man... Beterschap
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Fuck.... wat een verhaal Peter. Beterschap man een hopelijk sterkt alles weer goed aan...
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Arm uit de kom betekent 3 weken mitela en daarna zeker nog 6 weken fysio voor je weer kan kiten! Zorg dat alles helemaal weer goed is voordat je weer gaat belasten want als hij er nog eens uitschiet ben je zwaar de Sjaak en heb je kans dat hij er constant uit schiet! Spreek uit ervaring en ik heb gelukkig mijn tijd genomen voor het herstel .
Beterschap en sterkte.
|
|
|
@LaurenS
|
Thnx mannen ,ik ga zeker rustig aan doen Arjen,bedankt voor de tip .Vriend van me heeft ihet ook gehad en bij het minste of geringste ligt zijn arm uit de kom
|
|
|
360
|
Peter
Balen man. neem de tijd, zodat je in juni weer in topvorm terugkomt.
Kan je werken of moet je thuis blijven? kan je catalysatoren maken met 1 arm??
Heel veel beterschap.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zoo.. Balen Peter! 9 weken niet kiten Afzien! Succes ermee! Gister nog een uurtje kunnen varen op Wijk en daarna lekker gebarbequed en gekampvuurt!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dat is dan weer lekker Pe. Hoop dat je geen vacantie binnenkort heb geboekt, met je meissie, ooh anders wil ik wel in jou plaats Sterkte kerel en rustig aan he zorg dat je spiertjes straks weer top zijn voordat je het water op gaat.
|
|
|
@LaurenS
|
Hoop dat je geen vacantie binnenkort heb geboekt, met je meissie, ooh anders wil ik wel in jou plaats Ja toevallig nog een lang weekend zeeland en portugal in de planning.Ik zal het voorstellen It takes two
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nog mensen naar Schellinkhout vandaag .. de voorspelling is redelijk ,hoewel het nu nog niet echt waait ...maar voor de rest van de week wordt het helemaal niets .. knmi: WIND: O V/H FRONT: Z 7-14 KN. W V/H FRONT: ZZW 10-16 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER TIJDELIJK 16-22 KN. VLAGEN 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hier in Langedoik waait het nog niet Hoe laat gaat het waaien Frank ?? Guru geeft om 14.00 uur 21 knopen
|
|
|
zwafra
|
Ik zit al tegen het raam geplakt naar buiten te kijken...maar het begint nu een beetje te waaien ,de wind komt vanuit het zuiden in Zeeland waait het al.. ik heb goede hoop dat het nog gaat komen vandaag ..maar ik wacht toch nog maar even ,ik ben de laatste dagen al verschillende keren voor Jan L#L gereden ..
|
|
|
onderaqua
|
He Frank wij gaan ook naar schell omstreeks 1300 uur we zien wel weer .lekker gewerkt in de tuin gister ??
|
|
|
zwafra
|
Maar ik ben even naar buiten geweest en voor de deur op de dijk gestaan en ik meet al 12 knp ,ik ga nu mijn spullen pakken en richting Schellinkhout.. heel goed Tom ik zie jullie zo op Schel.
|
|
|
|
|
Retard
|
Niemand die vanuit zaanstad weg gaat en rond een uur of half 6 terug wil zijn ..?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Spaar je krachten, volgens mij wordt het weer slap ouwehoere aan de kant. We horen het vanavond wel van Zwafra en Haring Richard.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Op Wijk waait het al 20 knopen! dus.. Geen geouwehoer volgens mij, als ik klaar ben met werken zal het wel weer over zijn..
ps. het zwet is een no go met ZW, eigenlijk altijd. Maar zw is meer vlaag dan wind
|
|
|
|