Idefixe
|
Vandaag nog even afwachten : er is een goede kans voor een mooie avondsessie @ Enkhuizen. Morgenochtend ga ik op zeker naar Enkhuizen. Even vanavond laat / morgenochtend 707 bekijken en gaan............
|
|
|
|
isiskank
Geen avatar
|
windrichting is noordoost, ben semi-beginner, wil eigenlijk naar noordwijk of zandvoort, maar is misschien beetje tricky omdat de richting klein beetje aflandig is..
is er nog een spot onderaan ijsselmeer, edam ofzo.. waar we kunnen knallen?
wat is jullie advies?
|
|
|
To
|
edam, muiderberg,
|
|
|
360
|
Het lijkt morgen noord oost te worden. Muiderberg is met noord oost goed te doen!
|
|
|
Idefixe
|
Wij rijden straks effies Enkhuizen........................
|
|
|
PeeWee
|
Eerst nog even eten en uitbuiken en dan ga ik ook even kijken op Enkhuizen.
Het is mooi weer dusssss. Windje erbij en het is perfect.
See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
nog mensen voor een avondsessie naar Edam ...ik ga er zo even kijken ben er om 18.30 uur..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was net effe op Egmond Zee en daar waren ze lekker aan het rippen.. Wind is Noordelijk de mannen gingen recht de zee op.
|
|
|
PeterKite
|
ik ga eens spieken op andijk. wie nog meer?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen edam avondsessie ? ben er denk ik om een uurtje of 6
|
|
|
Joystick
|
morgen vanaf uurtje of 12 tijd om lekker te kiten. Twijfel tussen Medemblik, Enkhuizen en Muiderberg. Zijn er nog andere mensen die plannen hebben vanaf die tijd?
|
|
|
Marsie
|
Het was een super avondje (omg. Edam). Handen vol aan de 12 mtr,de meeste vaarden met een 9 -10 mtr. Have fun maandag en dinsdag
|
|
|
Langbeest
|
Wat gaan we morgen nu doen Edam, Enkhuizen of medemblik. Wil weer gaan varen duzzzzzzzzzzz
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als ik me optijd los kan weken van me werk kijk ik effe waar ik heen gaat wind wordt noord oost dus ik begin bij
Medemblik en dan evt Enkhuizen.
|
|
|
360
|
Muiderberg, Edam of enkie. Morgen vanaf 1100 uur.....!!!!! Waar o waar?
|
|
|
Joystick
|
denk toch dat ik richting enkhuizen ga, wind in muiderberg is volgens mij niet zo lekker constant als dat ie aan de westkant van het ijsselmeer is.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Als ik op tijd klaar ben met werken en er zit oost in de wind dan ga ik vermoedelijk naar M'berg. Is het echter noord dan kies ik vermoedelijk voor IJmuiden.
|
|
|
Joystick
|
denk dat het Enkhuizen wordt vanaf uurtje of 12:00
|
|
|
Arctic_Monkey
|
waarschijnlijk morgen 4-6bft. NNO of NO.. laten we t zien! ik ben 12 uur uit dus op naar ijmuiden.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Lekkere voorspelling deze week. Elke dag wel wind. Net nou ik in de lappenmand zit.... Viel spaß deze week leute!
|
|
|
360
|
Dank je wel Flying manke trunkie ik heb de hele week vakantie!!!!!! beterschap voor jou @ Artic Monkey Het lijkt op wind uit het noord oosten vandaag: om preciezer te zijn ongeveeer uit 040 graden Ijmuiden is dus aflandig en Engeland is heel ver weg. iemand voor edam? of moeten we enkie aansturen ik kan er rond 11.00 zijn
|
|
|
Haring High Richardt
|
iemand voor edam? of moeten we enkie aansturen ik kan er rond 11.00 zijn Edam is mij te ver. Wordt Enkie of medemblik Zit nog an de koffie en ga zo de auto volgooien Lekkere voorspelling deze week. Elke dag wel wind. Net nou ik in de lappenmand zit.... Viel spaß deze week leute Bedankt marco en Shit Happens voor jouw
|
|
|
bredo
|
Even rippen op uitgeest!! veel plezier vandaag mannen.
gr edo
En eh...... pas goed op jezelf!!
|
|
|