Gerard
Gast
|
Super fillumpie Frank, goeie actie Hans!
|
|
|
360
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nu nog een kite van het zelfde merk erbij ,en hij is er helemaal gaar voor
|
|
|
Molliebollie
|
Zooo, het poeiert nu echt van de daken hier ... (not) .. hoop dat t nog ff wat gaat waaien vandaag.
|
|
|
|
Idefixe
|
volgens watersportweer gaat het vanavond pas waaien. misschien morgenochtend een hele vroege ochtendsessie.......
|
|
|
360
|
Tom goed idee. waar kan ik me inschrijven voor een ochtendsessie op vrijdag? ik moet de van Haring Kai Richardt afgekeken boardgrab liefst deze week nog perfectioneren
|
|
|
Gerard
Gast
|
Boodschappies gedaan en een pan draadjesvlees gemaakt Richard "Herrie in de tent" den Blijker
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik ben morgen vanaf 07.00 beschikbaar Dan ga ik net naar bed of zal ik uit de nachtdienst eerst nog ff een vroege sessie doen ??? ik moet de van Haring Kai Richardt afgekeken boardgrab liefst deze week nog perfectioneren blijfe oefenen Richard "Herrie in de tent" den Blijker Je mot wat doen af en toe om bij je vrouw te mogen blijfen en zoveeeeeeeeeeel te mogen kiten!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben morgen wel vrij maar ben al de hele week om 4.30 me nest uit Dusz wil wel effe eeen beeeetje uitmaffen.
|
|
|
|
Langbeest
|
@ Idefixe Jij en op een rijtje zetten, dat gaat echt niet samen
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik kom net (weer ) van Edam ben om 15.30 begonnen en het ging steeds harder waaien ,tot ruim 20knp ...het was weer lekker ... Peter was er ook met zijn profesionele fotocamera en heeft nog wat foto,s genomen ... Maar waar was de Beun ???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gvd debeun zat vast op een klus heb vanalles geprobeerd maar kon niet weg alles kwam tegelijk kitter / opdrachtgever extra werk ( wel lekker ) maar daar heb ik niks aan WIL KITEN gelukkig morgen wel in de middag vrij nou maar hopen dat het gaat waaien zie je goed micky heb nu ook een trax super board
|
|
|
onderaqua
|
Raaarrrrrrrrrrr in Adam waaide het bijna niet !!!!
|
|
|
360
|
|
|
|
|
|
TableTopje
|
Was inderdaad heerlijk op Edam! Heb tot half acht door gevaren, toen zakte de wind wel wat weg maar dat kwam goed uit want de benzine was toch op. Maar was weer een lekkere middag-avond sessie! En nogmaals sorry Frank dat onze kites bijna in elkaar vlogen... ging net goed hè? @Laurens: Gooi die pica's op het web! Ben benieuwd naar de beelden!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Lukt vooralsnog niet,ik heb er 4 bij de gallery gezet van je tabletop,Naam EDAM
|
|
|
TableTopje
|
Het lijkt toch wel te lukken, toch...! Neem de tijd, ben benieuwd naar die kiteloop-backloop...
|
|
|