arvidnl
|
Kom net aan op ijburg.een gemiddelde van 21 knopen net gemeten.
|
|
|
PeeWee
|
FF koppie koffie en dan naar M'blik, over een half uurtje daar.
See joes.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hoe is de windrichting op IJburg hij zou de komende uren naar Oost draaien lijkt mij niet de ideale richting voor IJburg.. Nog mensen naar Edam voor een ochtendsessie? Ik ben er om een uurtje of 11.30 Je moet er wel vroeg bijzijn vandaag want de wind neemt in de middag sterk af..
|
|
|
|
arvidnl
|
Hoe kan het veranderen.meet je eerst nog 21 knopen.ga je je omkleden ie het ineens nog maar 13 knopen.helaas de wind is er eerder afgenomen dan verwacht.(oké, gehoopt.).nudan maar eerst is ff ontbijten....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wind draait allle kanten op hier oost zuid noord rij straks wel richting ijburg of het nog kan en anders lekker thuis bij de buisdag houden
|
|
|
PeeWee
|
Ik kom net van M'blik. Terwijl ik mijn 9m stond op te pompen was binnen 5 minuutjes de wind weg, Chris zijn 9m viel zelfs uit de lucht en ook Johan hield zijn kite niet droog . Chris had eerst nog getwijfeld om met zij 6m te gaan, Raar windje. Onverrichter zaken naar huis, op naar Koninginnenacht. See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben ook net terug van Edam.....niets daar....geen kiters en geen wind. Maar nu ik weer thuis zit lijkt het weer goed te waaien???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tis hier ook aan en uit frank de bomen gaan hier goed heen en weer en dan is ie weer geheel weg rij er straks wel effe naar toe en anders lekker chillen met een filmpie hopende dat eraan komende week nog verandering in komt see you on the water
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mot ook niet te laat mijn auto verplaatsen vandaag want uit alle delen van ons schoone land komen de boeren vandaag en morgen om feest te vieren op koningingendag word wel mooi weer morgen 20 gr JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA veel plezier aan allen die gaan shoppen morgen
|
|
|
BdB
|
Sta nu op andijk blaast lekker door, komt er nog iemand deze kant op?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanavond misschien Schellie? Vanaf een uurtje of 18.00 lijkt 't goed te komen:
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
De wind gaat werkelijk alle kanten op... Als het vanavond waait op schell ben ik er bij.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zal wel niks worden maar heb wel zin als er genoeg is.
|
|
|
franco
|
heren enkhuizen geen wind, dus andijk lijkt me erg sterk mischien met een 21 m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus blijf maar lekker bij moeders.
|
|
|
BdB
|
Inderdaad wind kakte ineens helemaal in, trekt nu weer aan. Dus zo ff op medenblik/ andijk kijken
Edit geef het op nu weer helemaal weg
|
|
|
|
bredo
|
moihoor
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Niks gemist vandaag iedereen voor Jan L..l gereden en ik was er geen eens bij, hoe is dat mogelijk ??? Waar blijf je dan met je meto,s wet Pee Wee ???? Mogelijk was je gedachte om te gaan kiten al genoeg om de wind in te laten kakken. Willen we kijken of hier een wetmatigheid in zit dan vraag ik je een dagboek bij te houden met al je daadwerkelijke sessies en denken aan kiten. Maar toch fijn dat je heb kunnen tafeltennissen, ouwe reus. Fijne koninginnenach en dag. See joes
|
|
|
mocem
|
Zo aan de warming-up beginnen voor morgen. of te wel zuipen tot je nek kraakt.
|
|
|
|